۱۴۱۲۸۳۵
۱۰۹۵
۱۰۹۵
پ

خط و نشان سردار بلندپایه سپاه برای اسرائیل

فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره جنایت صهیونیست‌ها در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق، اظهار کرد: ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش سیلی محکم انشاءالله می‌زنیم، اما عجولانه عمل نمی‌کنیم.

ایلنا: فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره جنایت صهیونیست‌ها در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق، اظهار کرد: ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش سیلی محکم انشاءالله می‌زنیم، اما عجولانه عمل نمی‌کنیم.

خط و نشان سردار بلندپایه سپاه برای اسرائیل

 دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری اظهاراتی مهم را بیان کرده است. بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

*این‌ها می‌خواستند خیلی زود قضیه غزه را تمام کنند. ارتشی که مدعی اولین ارتش غرب آسیا بود اینطور ادعایی داشت و خودش را قوی‌ترین و سومین ارتش دنیا می‌دانست و با اینکه آمریکایی‌ها کمک کردند و از بمب‌های متعدد بسیار پیشرفته که در جنگ‌های خیلی مدرن استفاده می‌شود، علیه مردم استفاده کردند، باز هم پیروز نشدند. نه در عرصه نظامی صهیونیست‌ها پیروز شدند و نه عرصه سیاسی پیروز شدند و نه در عرصه اجتماعی.

هیتلر هم بیمارستان‌ها را خراب نکرد

* هنر نیست که بیمارستان‌ها را خراب کنند. هیچگاه ما ندیدیم در این جنگ‌هایی که پشت سر گذاشتیم حتی جنگ جهانی دوم هیتلر بیمارستان‌ها را اینطور ویران نکرد. زن و کودک را اینطور شهید نکردند و نکشتند و جنایاتی که ما در غزه می‌بینیم را ندیده بودیم. این نشان می‌دهد مثل یک وحشی یک حیوانی که واقعاً وحشی هست و رحم به هیچکس نمی‌کند رفتار می‌کنند. آنها می‌گویند که فلسطینی‌ها و حتی مسلمان‌ها این‌ها حیوان‌ها هستند، در صورتی که خودشان حیوان هستند. ببینید رزمندگان حماس با اسرای آنها چطور برخورد می‌کند و این‌ها چطور با مسلمانان برخورد می‌کنند.

جای صهیونیست‌ها در منطقه خلیج فارس و دریای عمان نیست

*این رسم همسایگی و مسلمانی نیست که صهیونیست‌ها بیایند در این منطقه و در کشور همسایه ما قرار بگیرند، چون ما در این منطقه ضمن اینکه همسایه هستیم مسلمان هم هستیم. ما با عمان، امارات، قطر، عراق، عربستان، بحرین و کویت همسایه هستیم و رسم همسایگی را باید به جایی بیاوریم.

*مگر می‌شود تهدید از جایی به شما تحمیل بشود؟ آنها باید به خود بیایند اگر دنبال امنیت هستند و دنبال برقراری امنیت دائمی هستند، جای صهیونیست‌ها در این منقطه نیست. خیلی حیف است که ما می‌توانیم با همدیگر مراودات و ارتباط داشته باشیم و امنیت‌مان به هم بستگی داشته باشد، اما بخواهند صهیونیست‌ها بیایند در این منطقه. صهیونیست‌هایی که می‌بینید چه کار دارند می‌کنند.

جواب حمله به کنسولگری داده می شود

*{درباره جنایت صهیونیست‌ها در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق}: اصلاً این جنایت در هیچ کجا صورت نمی‌گرفت. سفارتخانه‌ها جای امن هستند و خاک هر کشوری محسوب می‌شود. در آن سفارتخانه فقط مستشاران نظامی نبودند، زن و کودک و بچه و مرد هم بودند. به هر حال آنجا به عنوان یک کشور ثالثی بود و زدن آن یعنی یک جنایت. اگر این اتفاق توسط ما صورت می‌گرفت، همه این‌ها محکوم می‌کردند. ما انتظارمان بر این بود که سازمان ملل با این قضیه برخورد سفت‌تری می‌کرد، اما راه را باز کردند برای اینکه این قبح شکسته بشود.

*انتظار ما این است که مجامع جهانی برخورد کنند با این و اما همانطور که رهبر عزیز ما فرمودند جواب به این‌ها داده می‌شود، اما ما نه احساسی عمل می‌کنیم و نه عجولانه و به وقتش عمل می کنیم. ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش اون سیلی محکم را ان شاءالله می‌زنند، اما عجولانه عمل نمی‌کنند. ما در راس قوای مسلح عالِمی اولاً خداشناس داریم و در نیروهای مسلح ایران قوه عقلانیه، حاکم هست. به جا، و هر زمانی که صلاح دیدیم، عمل می‌کنیم و عجولانه عمل نمی‌کنیم. اما جواب می‌دهیم اینطوری نیست که جواب ندهیم همانطور که حضرت آقا فرمودند.

ما آماده هستیم

* ما یک نیروی آماده رزمی هستیم و برای هر چه که به ما فرمان بدهند آماده هستیم، شما انتظار دارید بگوییم چه کار می‌کنیم؟ ما آماده هستیم و گوش به فرمانیم و هر فرمانی به ما بدهند ما الحمدالله در آمادگی صد در درصدی هستیم. امروز نیروی دریایی سپاه و ارتش و نیروهای مسلح کشورمان آماده بوده و هر کسی بخواهد چشم چپی به کشور ما نگاه کند، چشمش را کور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج