۱۴۱۳۱۳۳
۲ نظر
۳۴۱۰
۲ نظر
۳۴۱۰
پ

نکاتی باورنکردنی درباره وارث جذاب هتل‌های هیلتون

پاریس هیلتون، مدل، خواننده، بازیگر و ستاره ی ریالیتی شوهای تلویزیونی، و البته از وارثین هتل های زنجیره ای هیلتون، بیش از ۲ دهه است که برای بسیاری نامی معادل تجمل و شهرت است.

روزیاتو: پاریس هیلتون، مدل، خواننده، بازیگر و ستاره ی ریالیتی شوهای تلویزیونی، و البته از وارثین هتل های زنجیره ای هیلتون، بیش از ۲ دهه است که برای بسیاری نامی معادل تجمل و شهرت است. ثروت او اما مسیر پر ماجرایی را طی کرده است و برای پرداختن به آن باید مروری بر فعالیت های حرفه ای و کسب و کارهای متعدد او داشت.

ارث زیادی انتظارش را نمی کشید

نکاتی باورنکردنی درباره وارث جذاب هتل‌های هیلتون

پاریس شاید از وارثین خانواده ی هیلتون باشد، اما ثروت خیلی زیادی برای ارث بردن در انتظارش نبود. خانواده ی او ثروت عظیمی داشت که حدود ۴/۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است. اما پدربزرگش، بارون هیلتون در سال ۲۰۰۴ تصمیم گرفت ۹۷ درصد از ثروت خود را به خیریه اهدا کند. بعد از مرگ بارون در سال ۲۰۱۹، او تنها ۳ درصد از ثروتش را حدود ۱۳۵ میلیون دلار تخمین زده شده، برای ۸ فرزند، ۱۵ نوه و ۴ نتیجه اش باقی گذاشت. گرچه این مقدار هم کم نیست، اما با توجه به تعداد اعضای خانواده ی هیلتون، در صورت تقسیم این مبلغ به طور مساوی، سهم پاریس چیزی حدود ۵/۶ میلیون دلار می شد. البته همان زمان این شایعه بود که پدربزرگ پاریس احتمالاً او را به طور کامل از ارث محروم کرده بود. گفته می شد بارون از جنجال های متعدد پاریس ناراضی بود و اعتقاد داشت که نوه اش باعث سرافکندگی خانواده ی هیلتون شده بود.

با این حال، از قرار معلوم همه چیز طبق خواسته ی پاریس پیش رفته است. او یک بار در مصاحبه ای گفت: «از نوجوانی دلم می خواست مستقل باش. دوست نداشتم از خانواده ام چیزی بخواهم.»

علیرغم پیشینه ی خانواده ی هیلتون در حوزه ی هتلداری، پاریس مسیر دیگری را رفت. او حتی یک بار در مصاحبه ای تعریف کرد که پدربزرگش به او گفته بود: «قبلاً به عنوان بارون هیلتون شناخته می شدم ولی حالا مرا به عنوان پدربزرگ پاریس هیلتون می شناسند.»

فعالیت مدلینگ از اواخر دهه ی ۱۹۹۰

پاریس مدلینگ را از مراسم های خیریه آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۰ با یک آژانس مدلینگ قرارداد بست و در نمایش های مُد طراحان لباس مختلف در هفته ی مُد نیویورک به عنوان مدل شرکت کرد. او بعداً با برندهای مشهوری همچون گِس و کریستین دیور به عنوان مدل همکاری کرد. پاریس هنوز هم گهگاه کار مدلینگ انجام می دهد، مانند مدل شدنش برای مجموعه کفش Yeezy 6 برند آدیداس در سال ۲۰۱۸. این فعالیت های اولیه در کار مدلینگ احتمالاً نقش قابل توجهی در افزایش ثروت او داشت.

به شهرت رسیدن

نکاتی باورنکردنی درباره وارث جذاب هتل‌های هیلتون

روند به شهرت رسیدن پاریس هیلتون در اوایل دهه ی ۲۰۰۰ سرعت بیشتری به خود گرفت، زمانی که او به پای ثابت صحنه ی اجتماعی نیویورک بدل شد. حضور او در نشریات زرد و ریالیتی شوهایی مانند «زندگی ساده» (The Simple Life) که در آن با نیکول ریچی نقش آفرینی کرده بود، به او شهرت زیادی بخشید. در سال ۲۰۰۵ فاش شد که که تنها حضور در فصل اول این ریالیتی شو برای پاریس ۵ میلیون دلار درآمد داشت.

اولین کتاب و برند عطر

نکاتی باورنکردنی درباره وارث جذاب هتل‌های هیلتون

کتاب پاریس هیلتون به نام «اعترافات یک وارث» (Confessions of an Heiress: A Tongue-in-Cheek Peek Behind the Pose) در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و خیلی زود تبدیل به اثری پرفروش شد. تنها یک سال بعد او کتاب دوم خود به نام «خاطرات وارثت» (Your Heiress Diary: Confess It All To Me) را منتشر کرد. از آنجایی که با وجود گذشت ۱۵ سال کتاب های او هنوز خریده می شوند، به طور حتم پاریس بخش اندکی از ثروتش را از طریق نویسندگی به دست آورده است. اما بخش زیادی از ثروت پاریس از تجارت عطر او است. او تاکنون ۲۴ عطر عرضه کرده است. از سال ۲۰۰۴ تاکنون عطرهای او فروشی ۳ میلیارد دلاری داشته اند. در حقیقت، عطرهای پاریس رتبه ی هفتم را در میان محبوب ترین عطرهای سلبریتی ها دارد. پاریس درباره ی برند عطرش گفته: «نمی شد که فقط یکی باشد! طرفدارها عطر بیشتری می خواهند و برای همین هم ما باید به خواسته شان عمل کنیم. شاید یک روز عطرهایم ۱۰۰ تایی شود.»

موسیقی و بازیگری

نکاتی باورنکردنی درباره وارث جذاب هتل‌های هیلتون

پاریس بعد از راه اندازی شرکت ضبط موسیقی خودش به نام  Heiress Records اولین آلبومش را در سال ۲۰۰۶ به نام Paris منتشر کرد. از این آلبوم ۲۰۰ هزار نسخه به فروش رفت. آلبوم پاریس همچنین توانست به رتبه ی شش چارت ۲۰۰ تایی سایت بیلبورد برسد. تک آهنگ Stars Are Blind او به رتبه ی هجدهم چارت ۱۰۰ تایی بیلبورد صعود کرد.

پاریس از آن زمان ۹ تک آهنگ دیگر منتشر کرده اما آلبوم دیگری عرضه نکرده است. گرچه روشن نیست که او از حرفه ی موسیقی چقدر درآمد داشته، اما احتمالاً فروش تنها آلبومش درآمد قابل توجهی داشته است.

پاریس در کنار خوانندگی، به عنوان دی‌‌جی هم فعالیت موفقی داشت. او در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را به عنوان دی‌جی در یک جشنواره ی موسیقی در برزیل آغاز کرد. پاریس برای اجراهای خود جوایزی دریافت کرد و حتی یک تور ۱۳ اجرایی در اسپانیا، فرانسه، پرتغالریال کره جنوبی، کلمبیا و نیوجرسی برگزار کرد. او در سال ۲۰۱۵ به پردرآمدترین دی‌جی دنیا بدل شد و اینطور که گفته می شود توانست بیش از یک میلیون دلار از هر اجرای خود کسب درآمد کند.

پاریس تجربه هایی هم در زمینه ی بازیگری هم در سینما و هم در تلویزیون داشته است. او در فیلم هایی همچون «خانه مومی» (House of Wax)، «زولندر» (Zoolander) و «گربه کلاه به سر» (The Cat in the Hat) نقش آفرینی کرده است. با این حال، اطلاعات چندانی درباره ی درآمد او از بازیگری در دست نیست. پاریس در تلویزیون هم به عنوان بازیگر مهمان در قسمت هایی از سریال های محبوبی مانند «سوپرنچرال» (Supernatural)، «او. سی.» (The O.C.) و «ورونیکا مارس» (Veronica Mars) حضور داشته است.

کسب درآمد از شرکت در مراسم ها و مهمانی ها

پاریس از سن کم توانست از حضور در مراسم ها و مهمانی ها برای خود کسب درآمد کند.

او یک بار در مصاحبه ای در اینباره گفت: «وقتی در ۱۶ سالگی ام به نیویورک نقل مکان کردم، پیشنهادها برای شرکت در مراسم های مختلف شروع شد. بعدش یک دفعه اینطوری شد که به من می گفتند یک میلیون دلار به تو می دهیم تا به فلان جا بروی. اینگونه شد که من و خواهرم شروع کردیم به شرکت در مراسم ها و مهمانی های مختلف. یک بار در ازای پول از من خواسته شد در افتتاحیه ی یک هتل معروف در لاس وگاس شرکت کنم. گفتند رفت و آمدم با جت شخصی خواهد بود و باید یک لباس میلیون دلاری بپوشم.»

به گفته ی پاریس هدف از دعوت او، جلب توجه رسانه ها و پاپاراتزی ها به آن مراسم ها و مهمانی ها بود.

سرمایه گذاری در حوزه ی املاک و قراردادهای تبلیغاتی

نکاتی باورنکردنی درباره وارث جذاب هتل‌های هیلتون

پاریس سرمایه گذاری هایی هم در زمینه ی املاک در نقاط مختلف دنیا داشته است. از عمارت های پرزرق گرفته تا آپارتمان های مجلل. سرمایه گذاری های بزرگ پاریس در زمینه ی املاک لوکس نه تنها برای او دارایی ای سودآور فراهم آورده، بلکه نمادی از سبک زندگی مجلل او هم هست.

پاریس سالانه حدود ۱۰ میلیون دلار از ۱۹ لاین محصولش کسب درآمد می کند. نام او با محصولات زیادی گره خورده، از جمله مکمل ها و حتی گل. او صاحب ۵۰ فروشگاه خرده فروشی در نقاط مختلف دنیا نیز هست.

پاریس همچنین در تبلیغات شرکت های متعددی حضور داشته است.

با این حال، از قرار معلوم پاریس در انتخاب برندهایی که با آن ها همکاری تبلیغاتی دارد سختگیرانه عمل می کند. به ادعای مدیر برنامه های پاریس، او روزانه بین ۱۲ تا ۲۰ پیشنهاد همکاری تبلیغاتی را رد می کند. با این حال، پیشنهاد مورد تأیید او سهم چشمگیری در افزایش ثروت او داشته اند.

برنامه آشپزی

نکاتی باورنکردنی درباره وارث جذاب هتل‌های هیلتون

پاریس در سال ۲۰۲۱ یک برنامه ی آشپزی به نام «آشپزی با پاریس» (Cooking With Paris) در سرویس نتفلیکس منتشر کرد که تهیه کننده ی اجرایی آن هم بود. این برنامه که مهمانان سلبریتی ای همچون کیم کارداشیان داشت، خیلی زود با استقبال بینندگان مواجه شد.

با این حال، این برنامه هزینه های بالایی داشت که احتمالاً همین امر هم باعث ساخته نشدن فصل دوم آن شد. پاریس در این برنامه لباس های گران قیمتی به تن و از بستن پیشبند خودداری می کرد، امری که منجر به ایجاد هزینه ای ۲ هزار دلاری برای خشکشویی لباس های او شده بود. میزان دقیق درآمد او از این برنامه روشن نیست.

علاوه بر این برنامه، پاریس و همسرش، کارتر ریم در سال ۲۰۲۱ ریالیتی شویی به نام «پاریس عاشق» (Paris in Love) منتشر کردند درباره ی عروسی این زوج بود.

پاریس در سال ۲۰۲۱ در مراسمی خصوصی در لس آنجلس با کارتر ریم، کارآفرین آمریکایی ازدواج کرد. هر دوی آن ها در زمان ازدواج ۴۰ ساله بودند. اولین فرزند آن ها که پسری به نام فینیکس است در ژانویه ی سال ۲۰۲۳ از طریق رحم اجاره ای متولد شد. این زوج در نوامبر همان سال از تولد دومین فرزند خود که دختری به نام لاندن است خبر دادند.

ثروت پاریس هیلتون

ثروت پاریس هیلتون حدود ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این مبلغ تو یه ساعت اینجا میخورن میره کسی هم نمیفهمه!

    • ناشناس

      بازم خیلی خوبه اهل خیر هستند. خیرشون به مردمشون میرسه. اینجا ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج