۱۴۱۳۴۰۸
۹۳۱۰
۹۳۱۰
پ

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟

بهار فرا رسیده است. فصلی که روزهای طولانی، شکوفه های زیبا، کنار گذاشتن پوتین و ژاکت های زمستانی، استایل ها و آرایش های بهاری و گرمای زندگی بخش خورشید پس از یک زمستان سرد و طولانی را به یاد می آورد.

فرارو: بهار فرا رسیده است. فصلی که روزهای طولانی، شکوفه های زیبا، کنار گذاشتن پوتین و ژاکت های زمستانی، استایل ها و آرایش های بهاری و گرمای زندگی بخش خورشید پس از یک زمستان سرد و طولانی را به یاد می آورد. در برخی از روزهای بهار هوا خنک و بارانی و برخی روزهای دیگر آن هوا گرم است. از ژاکت های نازک و سبک گرفته تا پیراهن های راحتی، شلوارهای جین یا پارچه ای و کفش های اسپرت و صندل، در این فصل استایل و نوع پوشش افراد دستخوش تغییراتی خواهد شد. در ادامه با معرفی بهترین مدل های کفش بهاره با راهنماتو همراه باشید.

۱- کفش کتانی

به گزارش راهنماتو، کفش های کتانی دیگر فقط مخصوص باشگاه نیستند و نقش اصلی را در استایل بسیاری از ما بازی می کنند. این کفش ها عملا در هر فصلی قابل استفاده هستند. برندهایی همچون آدیداس و نیو بالانس را در نظر بگیرید؛ کتانی های این برندها با اغلب لباس های بهاری ست می شوند و استایل زیبایی را برای شما رقم می زنند.

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟


۲- کفش پاشنه گربه‌ای

اگر به پوشیدن کفش های پاشنه بلند علاقه دارد، اما دوست ندارید قدتان خیلی بلند به نظر برسد یا با آن احساس راحتی نمی کنید، داشتن یک کفش پاشنه گربه ای برای شما ضروری است. این کفش ها یکی از بهترین گزینه ها برای فصل بهار هستند و برای موقعیت های رسمی یا نیمه رسمی که نیاز به ایستادن طولانی مدت دارند، عالی هستند.

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟


۳- صندل تخت

صندل ها هم راحتی کفش های کتانی و هم تطبیق پذیری کفش های پاشنه گربه ای را ارائه می دهند. نیاز به پوشیدن صندل در ایام گرم سال بیش از هر وقتی حس می شود. این کفش ها با انواع شلوار مام استایل و مام فیت ست می شوند.

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟


۴- صندل پلتفرم

اگر دوست دارید قدتان بلندتر به نظر برسد، به سراغ صندلی های پلتفرم بروید. این نوع کفش با تمام استایل های اسپرت، کلاسیک، رسمی و غیر رسمی ست می شود و بسته به مدل کفش می توان آن را با یک شلوار بلند یا دامن کوتاه به همراه تی شرت یا تاپ ست کرد.

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟


۵- بوت بهاری

کفش های بهاری باید در عین زیبایی کاربردی نیز باشند. برای بیرون رفتن در یک روز بهاری  بارانی نیاز به یک بوت بهاری دارید. این کفش ها برای استفاده در زیر باران های پیش بینی نشده بهاری ضروری هستند.

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟


۶- کفش بافت دار

کفش های بافت دار یکی دیگر از کفش های مناسب برای فصل بهار هستند. بافت های رافیا، مکرومه و چرم حتی به سنتی‌ترین کفش‌ها نیز حس و حال مدرن بودن و جذابیت می دهد. توصیه می کنیم پیش از این که به سراغ پوشیدن کفش بافت دار خود بروید، حتما وضعیت آب و هوا را بررسی کنید. زیرا این نوع کفش ها برای پوشیدن در آب و هوای بارانی مناسب نیستند.

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟


۷- لوفر کلاسیک

کفش لوفر نوعی کفش راحتی از جنس چرم یا جیر است که بند و سگک برای بسته شدن نداشته و ظاهری شبیه موکازین‌های بدون پاشنه دارد. پوشیدن این نوع کفش پس از یک زمستان طولانی و پوشیدن چکمه های گرم موجب خنک شدن پاهای شما خواهد شد. این کفش ها طوری طراحی شده اند که مچ پا را آشکار می کنند و اغلب از مواد سبک وزن و قابل تنفس ساخته شده‌اند.

در بهار چه مدل کفشی بپوشیم؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج