۱۴۱۳۴۱۸
۱۰۳۳۷
۱۰۳۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد

در این مقاله قصد داریم به معرفی و مقایسه این دو هتل معروف بپردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر، تصمیم بهتری بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید.

اگر بین هتل درویشی و رز درویشی نمی دانید کدام یک برای اقامتتان در مشهد بهتر است، باید به مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد بپردازید تا در نهایت بتوانید هتلی متناسب با شرایط و سطح نیازهای خود انتخاب کنید. هتل درویشی و هتل رز درویشی جزو دو هتل برتر این شهر مقدس به حساب می ‌آیند که انتخابی ایده آل برای بسیاری از مسافران و زائران هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و مقایسه این دو هتل معروف بپردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر، تصمیم بهتری بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید.

مقایسه امکانات رفاهی هتل درویشی و رز درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد یک مجموعه آبی حرفه‌ ای و بسیار پیشرفته را در خود جای داده است. این هتل زیبا خدماتی مانند اسپا و ماساژ را با تجهیزات عالی و کادر مجرب و حرفه‌ ای در اختیار مسافران قرار می‌ دهد. حمام ترکی، سونای بخار، دوش اختصاصی ماساژ، سونای خشک و... از دیگر خدمات مجموعه آبی این هتل بین المللی به حساب می‌آیند. سالن بدنسازی، باشگاه آمادگی بدنی، سالن‌ های پذیرایی متعدد، مرکز خرید، ترانسفر فرودگاه به هتل (در صورت هماهنگی قبلی) و... از جمله دیگر امکانات رفاهی این هتل هستند.

در رابطه با تفاوت هتل درویشی و رز درویشی مشهد می توانیم بیان کنیم که سطح امکانات رفاهی هتل درویشی نسبت به رز درویشی مشهد همواره بهتر است. البته در هتل رز درویشی نیز امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و جذابی در اختیار مسافران قرار می‌ گیرد. در هتل رز درویشی یک مجموعه آبی منحصر به فرد و جذاب قرار گرفته است که خدمات ماساژ حرفه‌ ای و اسپا را با استفاده از بهترین تکنولوژی‌ های روز دنیا به مسافران ارائه می‌ دهد.

از دیگر خدمات خوب هتل رز درویشی می توان به جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، سونای خشک و... اشاره کرد که شما می توانید پس از گذراندن یک روز طولانی و گشت و گذار روزانه از این خدمات خوب جهت رفع خستگی خود استفاده کنید.

مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

مقایسه واحد‌های اقامتی هتل درویشی و رز درویشی مشهد

اگر شما نیز خواهان اقامتی راحت و بی دغدغه در شهر مقدس و زیبای مشهد هستید، بد نیست تا در مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد نگاهی کوتاه به واحدهای اقامتی این دو هتل زیبا نیز داشته باشید. اتاق ‌های هتل درویشی مشهد به صورت زیر هستند:

  • سوئیت و اتاق امپریال (ظرفیت این اتاق‌ ها سه نفره است و هر کدام یک نشیمن و اتاق خواب راحت و زیبا دارند که در طبقات ۱۵ و ۱۶ این مجموعه قرار گرفته‌ اند)
  • اتاق‌ های کویین (ظرفیت این نوع از اتاق‌ ها دو نفره است که در طبقات ۱۵ و ۱۶ هتل درویشی قرار گرفته‌ اند)
  • اتاق آینده، دوبلکس پرزیدنتال
  • پنت هاوس اسپا

خوب است بدانید که این هتل اتاق‌ های منحصر به فردی دارد که متناسب با تاریخ و فرهنگ کشورهای مختلف هستند و با نام اتاق‌ های ملل شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که اتاق‌ های فصل این هتل به صورت ۲ تا ۴ تخته به مسافران ارائه می‌ شوند.

هتل رز درویشی نیز مانند هتل مجلل درویشی مشهد، اتاق‌ ها و سوئیت‌ های مختلفی را برای اقامت مسافران طراحی کرده است. اتاق ماه عسل، اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته کینگ، سوئیت چهار نفره استاندارد، اتاق چهار نفره کینگ، اتاق چهار تخته رویال و اتاق هشت نفره کانکت از جمله اتاق های این هتل به شمار می‌ آیند.

مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد

مقایسه قیمت هتل درویشی و رز درویشی مشهد

قیمت هتل جزو یکی از مهم ترین مسائلی است که اغلب مسافران در انتخاب هتل به آن توجه زیادی دارند. پس در مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد قیمت را می ‌توان اصلی‌ ترین تفاوت میان این دو هتل دانست. با توجه به اینکه هتل درویشی یک هتل ۵ ستاره و هتل رز درویشی هتلی ۳ ستاره است، با قاطعیت می توان گفت هزینه اقامت در هتل درویشی برای مسافران بیشتر خواهد بود. اگر شما به دنبال اقامتی راحت و بی دغدغه و رفاه و آرامش بیشتر هستید و محدودیت هزینه برای اقامتتان ندارید، هتل درویشی مشهد قطعا گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

اما اگر بودجه کمی دارید و هدف اصلی شما اقامتی راحت و مقرون به صرفه با امکانات و خدمات معمولی است، ما هتل رز درویشی را به شما پیشنهاد می کنیم. البته خوب است بدانید که در هتل رز درویشی نیز امکانات و خدمات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌ گیرد که در نوع یک هتل ۳ ستاره بی نظیر است.

به شما پیشنهاد می‌ کنیم که قبل از اقدام به رزرو این دو هتل، ابتدا سطح نیازها و میزان بودجه خود را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت هتل متناسب با شرایط خود را برای اقامتی راحت و منحصر به فرد در شهر زیبای مشهد انتخاب کنید.

تفاوت کلی هتل درویشی و رز درویشی مشهد

در مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد باید بیان کنیم که این دو هتل در گروه هتل‌ های درویشی مشغول به فعالیت هستند اما با تفاوت هایی که در موارد زیر بیان می کنیم.

  • هتل درویشی ۵ ستاره طلایی و هتل رز درویشی ۳ ستاره طلایی دارد.
  • یکی دیگر از تفاوت‌ های اصلی این دو هتل مربوط به فاصله آن ها با حرم رضوی است. فاصله هتل درویشی تا حرم امام رضا علیه السلام تا حدودی زیاد است، به طوری که برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا باید از وسیله نقلیه استفاده کنید. این در حالی است که هتل رز درویشی تا حرم رضوی فاصله اندکی دارد و شما تنها با ۵ دقیقه پیاده روی می‌ توانید به حرم رضوی برسید.
  • از دیگر تفاوت‌ های این دو هتل می‌ توان به تعداد اتاق‌ های آن‌ ها اشاره کرد. تعداد و تنوع اتاق‌ های هتل مجلل درویشی مشهد نسبت به هتل رز درویشی بیشتر است.

مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد

مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد

رزرو هتل با مجموعه فلای تودی

اگر پس از مقایسه هتل درویشی و رز درویشی مشهد تصمیم گرفته‌ اید که به رزرو یکی از این دو هتل و خرید بلیط مشهد بپردازید، می‌ توانید برنامه ریزی سفر خود را با فلای تودی انجام دهید. این مجموعه با ارائه 900 خط هوایی در جهان و 1.5 میلیون هتل در سراسر دنیا، این امکان را فراهم آورده تا مسافران بتوانند به تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در سراسر جهان بپردازند.

شما می ‌توانید برترین و ارزان‌ ترین هتل‌ های مشهد با تخفیفات ویژه را در این مجموعه‌ مشاهده کنید و پس از مقایسه آن‌ ها با یکدیگر بهترین هتل را برای اقامتتان در نظر بگیرید. مجموعه فلای تودی علاوه بر خدماتی که ذکر کردیم، امکان رزرو تورهای داخلی، خرید بلیط قطار و ... را برای مسافران فراهم آورده است. شما می‌ توانید هر یک از این خدمات را از طریق برنامه و یا سایت فلای تودی دریافت کنید.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج