۱۴۱۳۴۹۹
۲۴۶
۲۴۶
پ

رپورتاژ آگهی

نگاهی به تاریخچه هتل در شمال کشور

در حال حاضر و عصر مدرن امروزی، شهرهای شمال کشور نیز پر از هتل‌های لوکس و باکیفیت هستند اما در زمان گذشته از این هتل‌های مجلل خبری نبود.

با این‌‌‌که کشور ایران شهرهای زیبا و خوش آب‌و‌هوای زیادی دارد، شهرهای شمالی هنوز در راس توجه مسافران قرار دارند. این شهرها به قدری مورد علاقه مردم هستند که در کوتاه‌ترین تعطیلات نیز افراد ترجیح می‌دهند به شهرهای شمالی سفر کنند و اوقات خوشی را برای خود یا اعضای خانواده‌شان رقم بزنند. در حال حاضر و عصر مدرن امروزی، شهرهای شمال کشور نیز پر از هتل‌های لوکس و باکیفیت هستند اما در زمان گذشته از این هتل‌های مجلل خبری نبود.

 نگاهی به تاریخچه هتل در شمال کشور

سه مورد از بهترین هتل‌های جدید در شمال کشور

با این‌‌که در ایام تعطیل، بیشتر مسیرها و جاده‌هایی که به شهرهای شمالی منتهی می‌شوند خیلی شلوغ و پرترافیک هستند، باز هم مسافران زیادی شمال کشور را به عنوان بهترین مقصد تفریحی خود در نظر دارند. به عبارت دیگر شلوغی جاده‌های شهرهای شمالی مانع از اشتیاق شما برای بازدید از این شهرها نخواهد بود.

این شهرها به دلیل طبیعت بی‌نظیر و آب‌و‌هوای منحصربه‌فردی که دارند، همیشه مورد توجه مسافران قرار می‌گیرند و مقصد خوبی برای تفریحات نوروزی خواهند بود. بهترین زمان برای مسافرت به شهرهای شمالی بهار است که البته در این فصل پیدا کردن محل اقامت و هتل نیز کار بسیار سختی است.

شاید در گذشته انتخاب‌های پیش روی شما برای اقامت در شهرهای شمالی محدود بودند اما در حال حاضر این شهرها نیز بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌ها را در خود جای داده‌اند. هر چه هتل یا محل اقامت بهتری را برای خود درنظر بگیرید، بدون شک مسافرت شما از کیفیت بیش‌‌تری برخوردار خواهد بود. سه مورد از بهترین هتل‌های باکیفیت شهرهای شمالی را بشناسید و برای اقامتی دلنشین در این شهرها دست به کار شوید.

هتل هایت چالوس

اولین شهر شمالی چالوس است که طبیعت بکر و بی‌نظیر آن شما را به‌وجد می‌آورد. یکی از بهترین و البته قدیمی‌ترین هتل‌های چالوس، هتل هایت خزر نام دارد که از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد علاقه مسافران بسیاری است. این هتل سن و سال زیادی دارد و قدمتش را تا حدودی می‌توان از بافت ساختمان آن حدس زد.

با انتخاب این هتل به عنوان اقامتگاه خود مناظر زیبایی از دریا و جنگل را مشاهده می‌کنید و اقامت دنجی را خواهید داشت. این هتل قدیمی و با کیفیت 174 اتاق با تراس‌های جداگانه دارد که برای همه مسافران امری لذت‌بخش و خاص است. اگر این هتل را به عنوان محل اقامت خود در نظر بگیرید، هر روز صبح که از خواب بیدار شوید، منظره جذابی را پیش روی خود خواهید داشت.

هتل ونوس پلاس چالوس

علاوه بر هتل هایت، هتل ونوس پلاس نیز یکی دیگر از هتل‌های خاص و نمونه در شهر چالوس و نمک‌آبرود است که جزء هتل‌های قدیمی محسوب نمی‌شود. در واقع هتل ونوس نمک‌آبرود یکی از هتل‌های تازه تاسیس شهرهای شمالی است که 13 طبقه دارد و وسط جنگل‌های نمک‌آبرود قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل به انواع زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • اتاق‌های ۲گانه
  • اتاق‌های ۳گانه
  • اتاق‌های متصل
  • سوئیت‌های جوان
  • سوئیت‌های سلطنتی
  • سوئیت‌های جکوزی‌دار

تمام اتاق‌های این هتل دارای بالکن هستند و منظره همه این اتاق‌ها به سمت دریا و طبیعت خواهد بود. شما با اقامت در این هتل اوقات آرامی را تجربه می‌کنید و به مراکز تفریحی نمک‌آبرود نیز بسیار نزدیک هستید. در ضمن نمای بیرونی این هتل مجلل بسیار جذاب و شیک است.

هتل ونوس نیز همانند هتل هایت چالوس از خدمات رفاهی با کیفیت بالایی برخوردار است که می‌تواند مسافران زیادی را به سمت خود جذب کند. البته که هزینه اقامت در این هتل نیز کم نیست و شما باید بودجه زیادی را برای حضور خود در این هتل پرداخت کنید.

هتل نارنجستان مازندران

 نگاهی به تاریخچه هتل در شمال کشور

اگر به شهر مازندران علاقه دارید و به دنبال هتلی بزرگ و خاص می‌گردید، ما هتل نارنجستان مازندران واقع در نور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. منظره اتاق‌های این هتل نیز همانند سایر هتل‌های شهرهای شمالی، جنگل‌های سرسبز و طبیعت بکر است.

اتاق‌های بالکن‌دار این هتل شرایطی را برای شما ایجاد می‌کنند تا از آب‌وهوای خوب شهرهای شمالی نهایت لذت را ببرید و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. هتل نارنجستان نور علاوه بر امکانات و تجهیزات رفاهی منحصربه‌فردی که دارد، دارای اتاق‌های زیر است:

  • ۵۷ ویلا دوبلکس
  • ۵۲ اتاق ۲گانه و ۳ گانه
  • ۱۰ سوئیت سلطنتی

این هتل سرسبز و لوکس، جزء هتل‌های 5 ستاره شهر مازندران به حساب می‌آید که بهترین امکانات و خدمات رفاهی را برای مسافران عزیز فراهم می‌کند. اگر بودجه زیادی برای سفر خود درنظر دارید، می‌توانید در این هتل شیک و بی‌نظیر اوقات خوشی را سپری کنید اما اگر بودجه شما کم است، توصیه می‌کنیم سمت هتل نارنجستان مازندران نروید.

رزرو آنلاین هتل در شهرهای شمالی کشور

علاوه بر هتل‌های 5 ستاره، لوکس و شیکی که در این راهنما معرفی کردیم، شهرهای شمالی هتل‌هایی با قیمت مناسب و سطح متوسط نیز در دل خود جای داده‌اند. از این رو شما به عنوان یک مسافر می‌توانید انواع هتل‌ها را در شهرهای شمالی با انواع هزینه‌ها بیابید و آن‌‌ها را رزرو کنید.

به زبان ساده، شهرهای شمالی کشور از زمان قدیم تا به امروز میزبان مسافران زیادی بوده‌اند و هتل‌هایی با انواع قیمت‌ها آماده خدمت‌رسانی به مسافران عزیز هستند. شما برای سفر خود چه میزان بودجه را در نظر دارید؟ آیا به دنبال هتل‌های 3 ستاره ارزان قیمت هستید یا اینکه هتل‌های 5 ستاره باکیفیت را برای سفر خود می‌پسندید؟

برای این‌‌که بتوانید به هتل دلخواه خود دست یابید، باید از یک راهنمای سفر آنلاین کمک بگیرید که اطلاعات دقیقی را در مورد هتل‌ها در اختیارتان قرار دهد. برای مثال سایت اسنپ تریپ یکی از بهترین راهنماهای سفر آنلاین است که لیستی از بهترین هتل‌های شهرهای شمالی را در اختیار شما می‌گذارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج