۱۴۱۳۵۱۷
۱۳۹۷
۱۳۹۷
پ

تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا

کوئین مری یا همان ملکه مریِ دانمارک از زنان خوش‌پوش دنیا است. نگاهی به استایل و پوشش‌های او باعث می‌شود که برای استایلینگ و ترتیب‌دادن تیپی خوب، نکات الهام‌بخشی دستگیرمان شود.

چی بپوشم: کوئین مری یا همان ملکه مریِ دانمارک از زنان خوش‌پوش دنیا است. نگاهی به استایل و پوشش‌های او باعث می‌شود که برای استایلینگ و ترتیب‌دادن تیپی خوب، نکات الهام‌بخشی دستگیرمان شود. در این مقاله، به‌سراغ استایل‌هایی از ملکه رفته‌ایم تا ببینیم که چرا توانسته نگاه کارشناسان مدوفشن در دنیا را به‌سمت خود جلب کند. آیا او به اصول خاصی در شیک‌پوشی معتقد است؟ بله، باید بگوییم که همین‌طور است و از رازهای شیک‌پوشی او در ادامه پرده‌برداری کرده‌ایم.

سادگی و پای‌بندی به کیفیت

تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هرکس باید در زمینه استایلینگ رعایت کند، اهمیت کیفیت لباس است. اگر زیباترین پارچه و مدل را هم به‌خوبی ندوزید، باز نتیجه استایلتان بد از کار درمی‌آید. برعکس هم صادق است. حتی اگر زیباترین مدل‌ها هم با مدل یا پارچه‌ای نامرغوب دوخته شوند، باز استایلتان مخدوش و نامناسب خواهد شد. رعایت توازن میان همه این موارد به‌معنای توجه به کیفیت است. کیفیت در عین سادگی از جمله اصولی است که ملکه مری هم آن را رعایت می‌کند. البته بدیهی است که ملکه یک کشور از لباس‌های خوش‌دوخت و باکیفیت استفاده می‌کند اما در این مورد درسی قابل استفاده برای همه افراد وجود دارد. با انتخاب رنگ‌ها و مدل‌های ساده اما خوش‌دوخت و مرغوب می‌توانیم در حد یک ملکه بدرخشیم و شیک‌پوش به‌نظر برسیم.

تناسب مدل لباس با اندام

تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا

ملکه مری به تناسب میان مدل لباس و استایل با اندام و سبک شخصی‌اش اهمیت زیادی می‌دهد. او اندام متناسبی دارد و خطوط منحنی بدنش استاندارد و زیبا هستند. از همین رو، در بیشتر مواقع با لباس‌هایی ظاهر می‌شود که این ویژگی مثبت را به‌خوبی نشان می‌دهند. در تصویر بالا هم نمونه‌ای از این سبک پوشش را در او می‌بینید. پیراهن و رویه اندامی که از سوی ملکه استفاده شده هم از نظر تناسب با اندامش بسیار مطلوب به‌نظر می‌رسد و هم توازن رنگ‌ در بخش‌های مختلف استایل عالی است. همیشه چنین تضادی از رنگ‌ها در استایل می‌تواند ایده‌ای بی‌اشتباه و درست باشد. دو رنگ سفید و مشکی معمولا بسیار شیک و چشم‌نواز می‌شوند و هم در استایل‌های رسمی کاربرد دارند و هم اسپرت و نیمه‌رسمی.

اهمیت به رنگ‌های نود

تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا

 

استفاده از رنگ‌های نود و خنثی هم ایده‌ای سلطنتی و شیک برای بهترکردن استایل است. همان‌طور که در تصویر هم می‌بینید، ملکه مری از شلواری واید و به رنگ کرم و شومیزی سفید استفاده کرده که هم از نظر رنگی با هم در تناسب‌اند و هم روشن و خنثی‌بودنشان باعث شیک‌ترشدن استایل شده است. علت اینکه رنگ‌های نود بسیار شیک و جذاب‌اند هم ریشه در تناسبشان با پوست همه افراد دارد. همه با چنین رنگ‌هایی زیبا می‌شوند و از طرف دیگر، استایلشان نمودی برونگرایانه پیدا نمی‌کند. یعنی انتخابی بی‌خطا است که حرف و حدیثی در آن نخواهد بود. استایل ملکه دانمارک در تصویر بالا بسیار زیبا است و وجود اکسسوری‌های ظریف و کمربندی باریک در آن هم به ظرافتش اضافه کرده است.

رنگ‌های هماهنگ و چشم‌نواز

تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا

ملکه خوش‌پوش دانمارک در انتخاب رنگ‌های بخش‌های مختلف استایل هم بسیار خوش‌سلیقه عمل می‌کند. یکی از استراتژی‌ها در این زمینه، انتخاب طیف رنگی است که در تضاد با هم باشند. البته این تضاد در درجه پررنگ یا کم‌رنگ‌بودن است. پیش از آنکه رنگی پررنگ را در کنار نمونه‌ای کم‌رنگ بنشانید هم باید به توازن میان تُناژ آنها دقت داشته باشید. برای مثال، آنچه در تصویر بالا می‌بینید، نمونه‌ای مطلوب از ایجاد تعادل میان رنگ‌ها در استایل است. آبی/سورمه‌ای پیراهن در کنار کفش‌هایی که کرم‌رنگ و در دسته‌بندی رنگ‌های نود و خنثی هستند، بسیار عالی از کار درآمده است. این ترکیب رنگی را به‌خاطر داشته باشید و برای تدارک‌دیدن استایل‌های مختلف از آن استفاده کنید. نظرتان چیست؟

آگاهی از جایگاه و موقعیت

تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا

یکی از چشم‌گیرترین ویژگی افرادی که از نظر استایل در خاطره‌ها مانده‌اند، جسارتشان در امتحان‌کردن ایده‌های تازه است. بااین‌حال، رسیدن به چنین چیزی بسیار دشوار است و افراد کمی از عهده اجرای آن برمی‌آیند. در مقابل، افرادی هم مانند ملکه دانمارک هستند که به‌جای ریسک‌های زیاد و امتحان‌کردن استایل‌هایی جسورانه با نگاه به موقعیت و جایگاهی که دارند، درباره اوضاع تصمیم می‌گیرند و به تعادلی زیبا و مناسب با شرایطشان می‌رسند. در تصویر بالا، تناسب میان رنگ‌ها، مدلی مناسب برای لباسی سلطنتی را می‌بینید که با زمانه کنونی هم در تعادل و هماهنگی است و توی ذوق نمی‌زند. مدل لباس برای اندام ملکه مری هم مناسب بوده و باعث شده که درخشش خاصی در آن پیدا کند.

توجه به سبک مینیمال

تصاویری از خوش پوش‌ترین ملکه دنیا

 

شاید شما هم واژه مینیمال را زیاد شنیده باشید. از این سبک در طراحی دکوراسیون داخلی و مدوفشن هم استفاده می‌شود اما منظور از آن چیست؟ مینیمالیسم به استفاده از اصول سبک کلاسیک به شکل و شیوه‌های تازه اعتقاد دارد. با وجود چنین سبکی در استایل، شما تیپ پوششی ساده و چشم‌نوازی خواهید داشت که اگرچه از عناصر تیپ کلاسیک در آن استفاده شده اما شکل اجرای آنها در استایل متفاوت است. برای مثال، طرح خالدار که درگذشته کمتر استفاده می‌شده و در دسته کلاسیک‌ها برای موقعیتی مجلسی نیست با دوختی کلاسیک و قدیمی و شکیل در این استایل استفاده شده است. باقی بخش‌ها هم با رویکردی مشابه انتخاب و پوشیده شده‌اند. به تناسب رنگ‌ها و تنوعشان هم دقت داشته باشید. ایده‌های جالبی از این استایل دستگیرتان خواهد شد و می‌توانید در موقعیت‌های مناسب از آنها استفاده کنید.

در آخر

افرادی مانند ملکه دانمارک از کمک استایلیست‌های حرفه‌ای در پوشش خود بهره می‌برند. البته نمی‌توانیم از این نکته بگذریم که سلیقه شخصی‌شان هم دخیل است و نقطه‌نظرات خود را مطرح می‌کنند. در کل، مروری بر تیپ‌های آنها می‌تواند الهام‌بخش باشد و دیدی حرفه‌ای به شما در ست‌کردن رنگ‌ها یا انتخاب اجزای مختلف استایل بدهد. ملکه مری از زنان خوش‌پوش دنیا به‌شمار می‌رود و انتخاب‌های خوبی که داشته از سوی رسانه‌های مدوفشن هم با استقبال مواجه شده است. با مرور درس‌هایی که استایل او به ما می‌دهد، ایده‌های خوش‌پوش‌ترشدن هم در سرمان شکل می‌گیرند. نظرتان درباره تیپ او چیست؟ حالا نوبت شماست که توصیه‌هایی به او داشته باشید و اگر نقدی بر استایلش وارد می‌دانید، با ما مطرح کنید. خودتان را جای یکی استایلیست حرفه‌ای بگذارید و بگویید که اگر قرار بود، برای فردی مانند ملکه دانمارک، لباس طراحی کنید، به‌سراغ چه انتخاب‌هایی می‌رفتید؟ منتظر ایده‌هایتان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج