۱۴۱۳۵۳۱
۱۴۵۸
۱۴۵۸
پ

۶ ایده استایل جذاب با تیشرت مردانه در سال جدید

در این استایل جذاب با تیشرت مردانه شما بهتر است که از شلوارهایی با برش آزاد و گشاد استفاده کنید. اگر به دنبال مد هستید شلوارهای اسکینی را فراموش کنید. البته در دنیای مد هیچ چیز مطلق نیست و ما درباره فشن در سال ۱۴۰۳ صحبت میکنیم. شاید در سالهای آینده کاملا طراحی های متفاوتی ببینیم.

همه آقایان به دنبال نکته هایی هستند که بتوانند استایل جذابی با تیشرت مردانه داشته باشند. در این موضوع شکی نیست که کاربردی ترین لباس آقایان تی شرت مردانه است و در تمام سال مورد استفاده قرار میگیرد. علاوه بر اینکه در خانه انواع مدلهای راحتی آن را میپوشند، در آب و هوای گرم مخصوصا فصول بهار و تابستان استایل کردن با تیشرت در بیرون از منزل بسیار حائز اهمیت است. در قرن بیست و یک کمتر کسی پیدا میشود که به ظاهرو نوع پوشش خود رسیدگی نکند. بیشتر جوانان امروزی به دنبال مد و لباسهای ترند هر سال هستند و اخبار مد را در شبکات مجازی دنبال می‌کنند.

6 ایده استایل جذاب با تیشرت مردانه در سال جدید

تیشرت باکسی را جایگزین تیشرتهای لانگ کنید

از اوایل سال 1403 شاهد این موضوع هستیم که قد بالاپوشها کمی کوتاه تر شده است. البته این به این معنا نیست که تیشرت لانگ دیگر طرفدار ندارد و یا از مد افتاده است. تا زمانی که شلوار کارگو و بگ ترند باشند تی شرتهای لانگ و اورسایز هم محبوب طرفداران استریت استایل هستند. منظور از تیشرتهای باکسی مدلهایی است که کپ مربعی دارند و نسبت قد و عرض آنها تقریبا یکیست. در این استایل جذاب با تیشرت مردانه شما بهتر است که از شلوارهایی با برش آزاد و گشاد استفاده کنید. اگر به دنبال مد هستید شلوارهای اسکینی را فراموش کنید. البته در دنیای مد هیچ چیز مطلق نیست و ما درباره فشن در سال 1403 صحبت میکنیم.  شاید در سالهای آینده کاملا طراحی های متفاوتی ببینیم.

تیشرتهای گرم بالا بپوشید در سال جدید

در کشور ما این لباس محبوب همیشه از پارچه های نخی تولید میشود. بیشتر هم از پارچه نخ پنبه 30 سوپر و یا نخ پنبه 28 در تولید تی شرتها استفاده میشود. اما امسال این موضوع هم کمی با سالهای گذشته تفاوت دارد و تولید کنندگان پوشاک در بازار تهران سعی دارند از الیاف سنگینتری در محصولاتشان بهره ببرند. کپ و تنخور البسه جدید در سال 2024 به این شکل است که چون گرماژ بالایی دارد بسیار صاف و خوش حالت در بدن قرار میگیرد. یکی از پارچه های ترند امسال در تولید تیشرت پنبه دورو است. پنبه دورو ضخات دو برابری نسبت به نخ پنبه های معمولی دارد و پشت و روی پارچه کاملا مشابه هم است. یکی دیگر از الیاف پر مصرف برای ساخت یک استایل جذاب و جدید در سال 1403 دورس دو نخ است. دورس بافت کاملا متفاوتی نسبت به نخ پنبه دارد.دورسها مدل دو نخ و سه نخ دارند که برای دوخت تی شرت مردانه در فصلهای گرم سال بیشتر از دورس دو نخ لاکرا استفاده میشود. دورس سه نخ هم کارایی دارد اما چون ضخامت زیادی دارد مناسب هوای گرم نیست. لاکرا به کشسانی بودن پارچه اشاره دارد.

6 ایده استایل جذاب با تیشرت مردانه در سال جدید

شلوار کارگو با تیشرت اور سایز

به جرات میتوان گفت پر طرفدار ترین شلوار در سال 1403 شلوار کارگو و بگ است. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم در سال 2024 خبری از شلوارهای اسکینی و جذب نیست و بهتر است برای ساخت استایل جذاب مردانه با تیشرت اورسایز شلوار کارگو ، بگ و یا مام استایل بپوشید. یک اصل همیشه در زیبایی شناسی فشن وجود دارد، اینکه نسبت بالاپوش و پایین پوش باید رعایت شود. به این معنا که بالاپوش ( فرقی نمیکند، تابستانی و یا زمستانی) باید همانقدر جذب و یا آزاد باشد که شلوار است. در مقالات مختلف بارها شاهد این مسئله هستیم که برای تیپهای بدنی مختلف نوع پوشش باید متفاوت باشد که این یک امر طبیعیست اما سلیقه هر فرد و تصمیم او در انتخاب پوشش مهمترین نکته میباشد. هر طور که لذت میبرید تیپ بزنید. شلوارهای کارکو قواره ای مشابه با بگ دارند با این تفاوت که با جیبهای متعدد دیزاین میشوند. در تابستان شلوار بگهای پارچه لینن و نخی رنگ روشن را به شما پیشنهاد میکنیم. اولا رنگ روشن گرمای خورشید را کمتر جذب میکند و دوما پارچه هایی مانند لینن بسیار خنک است و احساس بسیار راحتی را به شما القا میکند.

6 ایده استایل جذاب با تیشرت مردانه در سال جدید

تیشرتهای مراکشی و یا یقه کوبایی بپوشید

یک ایده جذاب دیگر برای استایل با تیشرت مردانه همین مورد است. لباسهای چاپی را کنار بذارید و به جای آن از البسه ای استفاده کنید که با پارچه های طرح دار تولید شدند. پیراهن های یقه انگلیسی ، پارچه های میله ای و بیسکوییتی، یقه کوبایی و طرحهای مراکشی را در استایل تابستان 1403 بیشتر به کار ببرید. پیشنهاد میکنیم پیراهن های یقه انگلیسی را با یک شلوار بگ لینن رنگ روشن و یک کتانی سفید امتحان کنید. همین ست را با تی شرتهای یقه کوبایی و یا مراکشی هم امتحان کنید بدون شک تغییر را حس میکنید و از این پس به این نحو استایل خواهید کرد.

 1403 با تیشرتهای اندامی خداحافظی کنید

در رابطه با این موضوع توضیحی لازم نیست چراکه چند سالیست که جوانها به استریت استایل و لباسهای اورسایز رو آوردند. حتی اگر با خبر از دنیای مد نباشید با نگاه کردن به لباسهای جوانان متوجه این امر میشوید که کمتر کسی علاقه به البسه تنگ دارد.پیش از این در مورد شلوارهای اسکینی صحبت کردیم که جای آنها را کارهایی با برش بگ و مام گرفتند، بالاپوشهای جدید هم نسبت به البسه قدیمی به همین صورت کپ آزادتری دارند. خیلی از مردم با توجه به آنچه همیشه میپوشند و همان استایلی که در طول زندگی داشته اند در برابر تغییر تیپ خود مقاومت میکنند و برایشان دشوار است که خود را در لباسهایی متفاوت ببینند. این امر در مورد افراد بالای 30 سال بیشتر صدق میکند.

تیشرتهای آستین سه ربع در سال 1403

دیگر تغییری که در مد سال 1403 مشاهده میکنیم آن است که تیشرتها آستینهای بلندتری دارند و دوخت کار به شکلیست که درز سرشانه پایینتر از حالت استاندارد قرار میگیرد. با توجه به برش هر الگو تنخور کارها تفاوت دارند اما معمولا پایین آستین تا آرنج و یا پایین تر میباشد. طبیعتا چون کپ لباس آزاد است پس آستین تنگ نمای زیبایی نخواهد داشت. تیشرتهایی که اندامی هستند معمولا آستینهایی تنگ و کوتاه دارند. یک موضوع دیگر نیز قابل ذکر است: تیشرتهای سایز بزرگ را با مدلهای اورسایز و لش اشتباه نگیرید. مدلهای سایز بزرگ مخصوص افراد چاق و تپل دوخته میشود اما مخاطبان کارهای اورسایز لذوما درشت اندام نیستند. لباسهای لش استایل در قسمت سرشانه، آستین با بقیه مدلهای استاندارد فرق میکند. الگوی بعضی مدلها را که مشاهده میکنید از رو به رو همانند دو پرانتز برعکس هستند به این صورت که عرض شانه از عرض لباس در قسمت شکم بیشتر است که باعث میشود سرشانه ها پایین بیاستند. امیدواریم که مقاله استایل جذاب با تیشرت مردانه راهنمای خوبی برای شما بوده باشد و بتواند به تیپ زدن و لباس پوشیدنتان کمک کند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج