۱۴۱۴۱۱۷
۱۵۸۰
۱۵۸۰
پ

ادعای خبرساز سخنگوی دولت درباره دریاچه ارومیه

سخنگوی دولت گفت : احیای دریاچه ارومیه کار ما بود. این بخش از حرف‌های او در فضای مجازی واکنش‌برانگیز شد و برخی کاربران ادعا کردند که بارش‌ها چند ماه اخیر در احیای اصلی این دریاچه نقش اساسی داشته است.

برترین‌ها: سخنگوی دولت گفت : احیای دریاچه ارومیه کار ما بود. این بخش از حرف‌های او در فضای مجازی واکنش‌برانگیز شد و برخی کاربران ادعا کردند که بارش‌ها چند ماه اخیر در احیای اصلی این دریاچه نقش اساسی داشته است. 

محمد فاضلی جامعه شناس در رابطه با اظهارات سخنگوی دولت نوشت:  سخنگوی دولت باید بداند یک و نیم میلیارد متر مکعب آب فعلی در مقیاس دریاچه ارومیه چقدر است، و نیاز به حدود ۱۴ میلیارد متر مکعب آب برای احیای دریاچه به صورت پایدار چه ملزوماتی دارد. آدم عجیبی است که تقریبا هر سخنش سوژه می‌شود.

سخنگوی دولت در این خصوص گفته بود: مدیریت احیای دریاچه ارومیه میدانی شد و با سپردن مسئولیت کارگروه نجات دریاچه به استاندار آذربایجان‌غربی، دیگر تصمیمات برای احیای آن در تهران گرفته نمی‌شود.

ادعای خبرساز سخنگوی دولت درباره دریاچه ارومیه

علی بهادری جهرمی در حاشیه جشنواره «دریاچه ارومیه»، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر، اهتمام ویژه دولت و برنامه. ریزی مناسب برای رهاسازی حقابه دریاچه و اتمام طرح‌های سخت. افزاری، حال خوبی برای دریاچه ارومیه و مردم منطقه به ارمغان آورده است.

دبیر هیئت دولت پیگیری میدانی وضعیت دریاچه ارومیه را از نتایج مثبت سفر استانی رئیس‌جمهوری دانست و افزود: با تصمیم رئیس‌جمهوری و دولت سیزدهم، مدیریت احیای دریاچه ارومیه میدانی شده و با سپردن مسئولیت دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به استاندار آذربایجان‌غربی، دیگر تصمیمات برای احیای این دریاچه در تهران گرفته نمی‌شود.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج