۱۴۱۴۵۳۸
۶۴۳
۶۴۳
پ

با بزرگراه‌های مرگ در تهران آشنا شوید!

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین در شب لباس تیره نپوشند ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث جبران ناپذیری را رقم بزنند.

خبر آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین در شب لباس تیره نپوشند ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث جبران ناپذیری را رقم بزنند.

با بزرگراه‌های مرگ در تهران آشنا شوید!

سرهنگ فیروز کشیر در خصوص آمار تصادفات شبانه از نظر کاربری گفت: در تصادفات فوتی شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: متأسفانه برخی از عابرین پیاده ما شب‌ها لباس‌های تیره می‌پوشند و به این موضوع اصلاً نمی‌اندیشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آن‌ها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در رصدهایی که انجام شد مشخص گردید که بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین‌الدین است.

سرهنگ کشیر افزود: معابری که اعلام شد جز معابر خطرناک ما هستند و پلیس بارها اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی تهران و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه امام علی (ع) نیز در شرق تهران مهم است و در شمال شرق تهران واقع شده و به جنوب شرقی تهران باز می‌گردد.

سرهنگ کشیر بیان داشت: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصاً معابر بزرگراهی تردد می‌کنند می‌بایست با توجه، دقت و مهارت بیشتری تردد داشته باشند و حواسشان به عابرین پیاده و موتورسواران باشد و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس‌پرتی آنان می‌شود جدا پرهیز کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج