adexo3
۱۴۱۷۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نوروز ۹۱، عرصه نبرد کمدی نویس های نامدار

محسن تنابنده و قاسم خانی در مسیر تلویزیون

حضور فیلمنامه نویس های مطرحی چون محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، خشایار الوند و امیرمهدی ژوله در سریال های نوروز ۹۱، نویدبخش تولید آثار درخور توجه برای این مناسبت است.

حضور فیلمنامه نویس های مطرحی چون محسن تنابنده، پیمان قاسم خانی، خشایار الوند و امیرمهدی ژوله در سریال های نوروز ۹۱، نویدبخش تولید آثار درخور توجه برای این مناسبت است.


مهدی فرجی در گفت و گویی که با خبرگزاری مهر انجام داده، به صراحت اعلام کرده سریال نوروزی شبکه یک «پایتخت ۲» است که به زودی ساخت آن توسط سیروس مقدم شروع می شود. فیلمنامه بخش دوم سریال را هم به مانند سری اول، محسن تنابنده می نویسد، بازیگر نویسنده ای که در همه کارهایش نشان داده جنس کمدی را به خوبی می شناسد و در خلق موقعیت های کمدی تبحر خاصی دارد، حالا او در «پایتخت ۲» تجربه تازه ای را پیش رو دارد، تجربه ای که به مراتب سخت تر از کارهای قبلی است و باید دید او به اتفاق سیروس مقدم چگونه از پس آن برمی آیند اما شبکه سه که گفته می شد برای ایام نوروز سریال کمدی «مسیر انحرافی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را در دست تولید دارد، تولید دو مجموعه دیگر را هم برای پخش برای این ایام در دستور کار خود قرار داده تا در نهایت یکی را برای پخش در نوروز ۹۱ انتخاب کند.

محسن تنابنده و قاسم خانی در مسیر تلویزیون

این شبکه باتوجه به شکستی که نوروز ۹۰ با سریال «راه دررو» متحمل شد سخت در تلاش است تا امسال این شکست را جبران کند، به خصوص آنکه امسال هم به مانند سال گذشته رقیب قدرتمندی مثل سیرویس مقدم را پیش روی خود دارد. بر همین اساس نگارش این دو سریال را به پیمان قاسم خانی و خشایار الوند سپرده است. براساس گزارشی که خبرگزاری فارس در این ارتباط داده، پیمان قاسم خانی قرار است فیلمنامه ای با نام «دزد و پلیس» را بنویسد. این سریال را قرار است محسن چگینی تهیه کننده سریال موفق «ساختمان پزشکان» تهیه و تولید کند. به احتمال زیاد سروش صحت کارگردان این سریال خواهد بود اما از گوشه و کنار نام رامبد جوان هم برای ساخت این مجموعه به گوش می خورد اما خشایار الوند که طی دو سال اخیر بیشترین وقت خود را صرف نگارش فیلمنامه «قهوه تلخ» کرده هم به عنوان فیلمنامه نویس دیگر پروژه نوروزی شبکه سه انتخاب شده است.

سریالی که او نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارد «به سوی خوشبختی» نام دارد. کارگردان این سریال فرزاد موتمن است و تهیه کنندگی آن را مجید مولایی برعهده دارد. حالا باید دید نتیجه فیلمنامه های این دو فیلمنامه نویس که سال ۸۷ با همکاری یکدیگر یکی از ماندگارترین سریال های نوروزی تلویزیون، یعنی «مرد هزار چهره» را نوشته اند چه از کار درخواهد آمد اما امیرمهدی ژوله ضلع سوم گروه نویسندگان سریال موفق «مرد هزار چهره» هم امسال به شکل مستقل نگارش سریالی نوروزی را برعهده دارد. طنزنویسی که حالا باید دید به شکل مستقل تا چه حد می تواند از پس این مهم بربیاید.

او سرپرستی گروه نویسندگان سریال نوروزی شبکه تهران را عهده دار است. این سریال با نام «فراموشی» مدتی است که وارد مرحله پیش تولید شده. کارگردان این سریال «سعید سلطانی» و تهیه کننده آن «حمیدرضا مهدوی» است. باتوجه به ترکیبی که نویسندگان سریال های نوروزی دارند، این امید وجود دارد که با سریال های خوب و مستحکمی به لحاظ فیلمنامه رو به روز باشیم معضلی که طی سال های اخیر پاشنه آشیل اکثر مجموعه های نوروزی بوده اند.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

محسن تنابنده و قاسم خانی در مسیر تلویزیون

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      وااااااااای که این دو تا محشرن!!!!!!!!!
      تو سنپطرزبورگ که گل کااااااااااشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج