اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۷۱۳
۱۸۳۰
۱۸۳۰
پ

اطلاعیه درباره اختلال گسترده در خط ۵ مترو

به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطارهای تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.

مهر: به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطارهای تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.

 شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطارهای تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطارها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

اطلاعیه درباره اختلال گسترده در خط 5 مترو

بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطارهای خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطارهای عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطارها با کندی انجام می‌شود.

باتوجه به حذف قطارهای تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطارهای تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج