اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۵۶۹
۴ نظر
۸۰۲
۴ نظر
۸۰۲
پ

طعنه کم‌سابقه یک مسئول به دولت روحانی

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خطاب به دولتیان گذشته گفت: دولتی که شما تحویل دادید یک زمین سوخته بود که آواربرداری از آن سال‌ها طول می‌کشد، در دوره شما تورم ۶۰ درصد بود و اکنون بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی می‌گوید با تورم رو به رو هستیم.

ایرنا: رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خطاب به دولتیان گذشته گفت: دولتی که شما تحویل دادید یک زمین سوخته بود که آواربرداری از آن سال‌ها طول می‌کشد، در دوره شما تورم ۶۰ درصد بود و اکنون بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی می‌گوید با تورم رو به رو هستیم.

طعنه کم‌سابقه یک مسئول به دولت روحانی

 «سپهر خلجی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار کرد: امروز پس از نزدیک به دو سال و نیم، تورم ۶۰ درصدی ابتدای دولت به زیر ۴۰ درصد رسیده و در فروردین و آن هم در اوج فشارهای تحمیلی علیه کشور و شرایط خاص سیاسی و امنیتی منطقه و جهان وارد کانال ۳۰ درصد شد.

ارتباط دولت با مردم در دولت شما قطع بود

وی افزود: دولتی شما تحویل دادید که تا بالاترین سطوح آن بوی نفوذ می‌آمد، نه تنها ارتباط دولت با مردم قطع بود بلکه حتی وزیران و مدیران ارشد هم نمی‌توانستند رئیس جمهور را ببیند اما امروز رئیس جمهور میان مردم است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد فراموش نکنیم سه سال پیش که دولت تحویل گرفته شد، روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ تا جان باخته کرونایی داشتیم، مدارس و بازارها و دانشگاه‌ها تعطیل بود و چشم‌انداز روشنی وجود نداشت و تورم هم ۶۰ درصد بود.

زمین سوخته تحویل دولت بعدی دادید

خلجی ادامه داد: حالا بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی، مدعی شده و می‌گوید با تورمی روبه رو هستیم که در ۸۰ سال گذشته نظیر نداشته است، در حالی‌که شما در واقع یک زمین سوخته تحویل دولت بعدی دادید که آواربرداری از آن، سال‌ها طول می‌کشد.

وی اظهار کرد: در بخش زیرساخت با مشکلاتی مانند قطعی برق و فروش نرفتن نفت مواجه بودیم به نحوی که خودشان می‌گفتند اگر کسی ۲۰۰ هزار بشکه نفت فروخت آن را وزیر نفت می‌کنیم، اما امروز و در این دولت حدود یک میلیون و پانصد هزار بشکه نفت می‌فروشیم.

قطع ارتباط خارجی و حاکمیت دوگانه را فراموش نکرده ایم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت همچنین گفت: قطع ارتباطات خارجی، دامن زدن به حاکمیت دو گانه، رشد تولید نزدیک صفر درصد در دهه ۹۰ را فراموش نکرده‌ایم.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم افزود: امسال رشد تولید پس از دو سال بالای ۶ درصد بود که البته باید به ۸ درصد برسد، در حوزه مسکن، تولید مسکن منفی بود که امسال به مثبت ۳ و ۴ رسیده است.

خلجی بیان کرد: در دولت قبل، ریل انقلاب از مسیر خارج شده بود و در این دولت به ریل خود بازگشت. وظیفه ما این است که روایت‌گری درست و صحیحی داشته باشیم و باید تلاش کرد روند عقب ماندگی را جبران کنیم و کشور نیاز به خدمت دارد.

مسیر دولت سیزدهم، مسیر خدمت و کار برای مردم است

وی با اعلام این که مسیر دولت، مسیر خدمت و کار برای مردم است، گفت که ایجاد امید و اعتماد افزایی در  جامعه با روایت گری درست، وظیفه همه مدیران است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید بر روایت مقایسه ای در راستای تحقق جهاد تبیین، اظهار کرد: هنر روایت در بیان مطالب و مفاهیم بسیار مهم است که می تواند تاثیر گذاری بیشتر و بهتری در جامعه مخاطب داشته باشد.

خلجی با بیان اینکه باید تلاش شود که روایت درست و صحیح برای مخاطبان و اقشار مختلف مردم ارایه کرد، افزود: سینمای هالیود در واقع صنعتی بود که آمریکایی‌ها برای روایت قدرت، سبک زندگی و همینه خود پایه گذاری کردند و بر اساس همین صنعت روایت‌گری تلاش کردند که افکار عمومی جهان را مهندسی کنند.

وی ابراز کرد: آمریکا به عنوان کشوری که در جنگ ویتنام بدترین جنایت‌ها را انجام داده، با صنعت سینما تلاش کرد که مدافع حقوق بشر جلوه داده شود و امروز نیز تلاش می‌کند که در غزه به همین گونه عمل کند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد: آرایش رسانه ای دشمنان به گونه ای است که هم به نقاط ضعف و هم به نقاط قوت ما حمله می‌کنند، اربعین برای ما یک نقطه قوت و بی نظیر است که به آن نیز حمله می‌کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: امروز تمرکز دشمن بر جنگ در حوزه اقتصادی است و همین موضوع را هم در عرصه رسانه پیش می‌برد و ما امروز به عنوان کارگزاران و مسئولان مأموریت داریم که همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در عرصه جهاد تبیین وارد عمل شویم و پای کار باشیم.

خلجی با بیان اینکه هدف دشمنان در جنگ رسانه‌ای ناکارآمد جلوه داده نظام است، افزود: وظیفه ما ایجاد امید و اعتماد افزایی در میان مردم و جامعه است.

غزه رسوا کننده مدعیان حقوق بشر است

وی بیان کرد: هیچ میدانی مانند غزه رسواکننده مدعیان حقوق بشر نیست. دامنه لشکرکشی و سرکوب به نفع رژیم صهیونسیتی امروز به دانشگاه‌ها و مراکز علمی اروپا و آمریکا رسیده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت توضیح داد: آرایش رسانه ای دشمن سال‌ها است تغییر کرده و حالت آفندی و یک شکلی گرفته که نه تنها به نقاط ضعف که به نقاط قوت هم حمله میکند؛ به عنوان مثال اربعین برای ما یک نقطه قوت و صحنه بی‌نظیر است که به همین هم حمله می کنند.

خلجی افزود: یک جنگ نفس‌گیر در روایت سازی داریم و درگیر جنگ مدیریت پیام و روایت درست هستیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mr

      درودبردکترروحانی

    • بهناز

      آره!شما خوبین

    • دنیا

      ما که داخل دولت سیزدهم بیشتر نفسمون گرفته ......اما قبلاً این احساس رو نداشتیم.....!!!!

    • سجاد رهگذر

      اینا یه روده ی راست تو شکمشون نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج