adexo3
۱۴۲۳۵۲۵
۱۰۳۹
۱۰۳۹
پ

استایل شیک خواننده‌ای که کراش دختران ایرانی شد

سامان اسحاق‌بیگی معروف به سامی بیگی، از خوانندگان ایرانی مشهوری است که فارغ از خواندن به‌واسطه تیپ خوبش هم مشهور است.

چی بپوشم: سامان اسحاق‌بیگی معروف به سامی بیگی، از خوانندگان ایرانی مشهوری است که فارغ از خواندن به‌واسطه تیپ خوبش هم مشهور است. سامی متولد ۱۳۶۱ است و به چهل سالگی نزدیک شده است. بیگی تحصیلاتش را در رشته موسیقی به پایان رسانده و در زدن گیتار هم دستی بر آتش دارد. او خوش‌اندام است و انتخاب‌های جذاب و متفاوتی برای استایل‌هایش دارد. همین موضوع باعث شده که همیشه در نگاه مخاطبان خاص و دوست‌داشتنی به‌نظر برسد. اما چرا به‌رغم متفاوت‌بودن سامی، استایل‌های او و حتی حرکات موزونش به دل مخاطبان می‌نشیند؟ در این مقاله از این موضوع بیشتر برایتان خواهیم گفت.

استایل شیک خواننده‌ای که کراش دختران ایرانی شد

بهره‌مندی از امضای شخصی؛ برگ برنده

استایل شیک خواننده‌ای که کراش دختران ایرانی شد

افراد خوش‌پوش و اثرگذار کسانی هستند که می‌دانند با انتخاب چه مولفه‌هایی در استایل خود در یادها بمانند. سامی بیگی هم یکی از همین افراد است. او چند مولفه مشخص را در تیپ خود تکرار می‌کند و در نتیجه به امضایی شخصی در تیپ خود رسیده است. از مولفه‌های تکرارشونده و ویژگی‌های شاخص تیپ او باید به آراستگی شدید بخش‌های مختلف لباس‌هایش اشاره کنیم. اتوکشی لباس‌های سامی بسیار مطلوب است. او از پیراهن‌ها، شلوارها و البته کت‌هایی استفاده می‌کند که بسیار خوش‌دوخت‌اند و بسیار ایست خوبی روی بدنش دارند. او معمولا کت‌هایی در رنگی متفاوت از پیراهن و شلوار به تن می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که کشیده‌تر و خوش‌تیپ‌تر جلوه کند. کت مخمل و کفش‌های جیر و طرح تزئینات کت سامی در استایل تصویر بالا بسیار جذاب و مناسب است. او روی صحنه فعالیت می‌کند و نیاز به تیپ و پوششی دارد که نگاه مخاطب را به خود جلب کند. بیگی در این زمینه بسیار موفق عمل می‌کند و خاص‌پوشی‌اش به صحنه‌گردانی پرشورتر او کمک شایانی می‌کند.

استفاده از رنگ‌های نامتعارف؛ چراکه‌ نه؟

استایل شیک خواننده‌ای که کراش دختران ایرانی شد

برخی از افراد هنوز معتقدند که رنگ‌ها جنسیت دارند. این در حالی است که بسیاری دیگر به چنین چیزی اعتقاد ندارند و دنیای مدوفشن هم سال‌ها است که از رنگ‌ها به مثابه عنصری برای تفکیک زن و مرد استفاده نمی‌کند. سامی بیگی از آن دسته افرادی است که خلاقانه با انتخاب رنگ‌هایی که پیش‌تر زنانه تلقی می‌شدند، برای خود تیپ‌ها جذابی می‌سازد. برای مثال، به کت و شلوار صورتی او در تصویر بالا نگاه کنید. این استایل آن‌قدر طراحی درستی دارد که اصلا عجیب یا ناموزون به نظر نمی‌رسد. سامی بیگی از رنگ‌های شاد در تیپ و استایل خود زیاد استفاده می‌کند. کت او در تصویر بالا مانند همیشه بسیار خوش‌دوخت است و او را چهارشانه و خوش‌تیپ نشان می‌دهد. رنگ متفاوتش هم باعث شده که خاص‌تر جلوه کند. نظر شما درباره انتخاب‌های رنگ خارج از کلیشه چیست؟ رنگ‌ها را مردانه و زنانه می‌بینید؟

نمایش اندام ورزیده؛ حفظ مداوم تناسب

استایل شیک خواننده‌ای که کراش دختران ایرانی شد

سامی بیگی اندام بسیار ورزیده‌ای دارد و مشخص است که سالیان طولانی مشغول به ورزش بوده است. بدیهی است که دوست دارد از این ویژگی بسیار شاخص ظاهری در استایلش هم استفاده کند. علاوه بر اینکه خوش‌اندام‌بودن باعث شده که لباس‌های مختلف بر تن و قامت او خوب بنشینند، به بخشی از ویژگی و استایل شخصی‌اش هم بدل شده است. برای مثال، او همیشه سعی دارد که این ویژگی را به‌طور مشهودتری به نمایش بگذارد. در این راستا، از تی‌شرت‌هایی چسبان یا پیراهن‌هایی باز استفاده می‌کند. در تصویر بالا هم او را با استایلی موزون و متناسب می‌بینید. پیراهنی که برای زیر کت استفاده کرده هم تی‌شرتی است که یقه بازی دارد. رنگ بخش‌های مختلف استایل هم بسیار هماهنگ و چشم‌گیر انتخاب شده است. این استایل سامی هم مانند بسیاری از موارد دیگر نمره خوبی می‌گیرد. دقت کنید که استایل افراد فعال در حوزه تصویر و رسانه باید کمی متفاوت از آدم‌های دیگر هم باشد. شاید الگوگرفتن صددرصد از چنین شخصیت‌هایی مقدور نباشد، اما نکاتی که به کار می‌گیرند، مفید خواهد بود.

پالت رنگی جذاب؛ سلیقه خوب

استایل شیک خواننده‌ای که کراش دختران ایرانی شد

اگر دوست دارید که شیک و خوش‌تیپ جلوه کنید، باید بتوانید مانند سامی بیگی رنگ‌های خوب را کنار هم بچینید. پالت رنگی استایل یا همان ترکیب رنگ‌هایی است که در بخش‌های مختلف استایل استفاده می‌شود. سامی بیگی به‌سراغ رنگ‌های جذاب و موزونی می‌رود. در تصویر بالا هم نمونه‌ای از انتخاب‌های جذاب او را مشاهده می‌کنید. رنگ سبز تیره و سفید در کنار هم بسیار هماهنگ و جذاب جلوه می‌کنند. اکسسوری‌های یقه سامی هم نیازی به تعریف ندارد و خودتان شاهد متفاوت‌بودن و مناسب‌بودن آن‌ها در این استایل هستید. برخی معتقدند که استایل‌های مردانه جای زیادی برای ابراز خلاقیت ندارد. این‌طور نیست. واقعیت این است که اگر بدانید چه سلیقه و ترجیحاتی دارید و در انتخاب نکات ظریف استایل دقت کنید، تیپ‌های مردانه‌تان هم بسیار متنوع و مبتکرانه خواهند شد. در غیر این صورت، هر تلاشی برای ایجاد خلاقیت در استایل مردان تمسخرآمیز و نامناسب جلوه خواهد کرد.

استفاده از اکسسوری؛ حفظ تعادل

استایل شیک خواننده‌ای که کراش دختران ایرانی شد

اکسسوری‌ها هم حضور پررنگ و درستی در استایل سامی بیگی دارند. او از اکسسوری‌های متنوعی استفاده می‌کند، اما هیچ‌کدام از ظرافت و هماهنگی با بخش‌های دیگر تیپش دور نیستند. برای همین بدل به برگ برنده‌ای در استایل می‌شوند که سامی را متفاوت می‌کند. در تصویر بالا هم نمونه‌ای از انتخاب‌های درست بیگی در زمینه اکسسوری و موارد دیگر مشاهده می‌کنید. این استایل از نظر بخش‌های مربوط به پوشش لباس ساده و مونوکروم است. با وجود اکسسوری‌هایی ظریف و موزون، تیپ از سادگی خارج شده و سامی بیگی را مانند همیشه چشمگیر و خوش‌پوش نشان می‌دهد. اکسسوری‌ها حضور بسیار پراهمیتی در تیپ دارند. اگر می‌خواهید خاص و متفاوت جلوه کنید، در هر استایلی به فکر استفاده درست از این وسایل تزئیناتی هم باشید.

در آخر

سامی بیگی خوش‌تیپ و خوش استایل است. اخیراً هم در رویدادی متناسب با مدوفشن شرکت داشته و از او تقدیر شده است. انتخاب او از سوی کارشناسان این حوزه بار دیگر نشان می‌دهد که استانداردهای متمایزبودن و شیک‌پوشی را می‌شناسد و به‌درستی رعایت می‌کند. اینکه سامی بیگی همیشه خوش‌پوش جلوه می‌کند، تا حد زیادی وابسته به اندام موزونش هم هست. او در طول سالیان فعالیتش همواره ورزیده و متناسب بوده است. هیچ‌گاه او را چاق یا دچار اضافه وزن ندیده‌ایم. چنین ویژگی مهمی در تداوم شیک‌پوشی و خوش‌تیپ جلوه‌کردن اثرگذاری زیادی دارد. اگر شما هم دوست دارید که خوش‌استایل‌تر از همیشه جلوه کنید و لباس‌های مختلف روی تنتان بدرخشند، حواستان به تعادل وزنتان باشد. با کم‌کردن وزن و ورزش‌کردن، اندام بهتری خواهید داشت و استایلتان هم بهتر به نظر خواهد رسید؛ مانند سامی بیگی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج