adexo3
۱۴۲۵۲۴۵
۷۸۶
۷۸۶
پ

طول عمر بیشتر با مصرف این ویتامین

مطالعات اخیر نشان می‌دهد افرادی که سطح ویتامین D در خونشان پایین است، دو برابر بیشتر از افرادی که ویتامین D کافی مصرف می‌کنند، در معرض مرگ زودرس هستند.

خبرآنلاین: ویتامین D یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن و از ویتامین‌های محلول در چربی است که به رشد و استحکام استخوان‌ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند و هم‌چنین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. محققان انیستیتوی پزشکی در آمریکا معتقدند که کمبود ویتامین D در خون خطرناک است و نه تنها احتمال بروز بیماری‌های استخوانی را افزایش می‌دهد، بلکه به مغز نیز آسیب می‌رساند.

طول عمر بیشتر با مصرف این ویتامین

ویتامین D که به عنوان ویتامین آفتاب نیز شناخته می‌شود، یک ماده مغذی برای افرادی است که می‌خواهند عمر طولانی داشته باشند. کمبود ویتامین D با عوارض مرتبط با افزایش سن، مانند بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان و تخریب عصبی مرتبط است. افراد می‌توانند با مصرف مکمل و رفع کمبود ویتامین D، ریسک ابتلا به این بیماری‌ها را کاهش دهند و به طور بالقوه عمر طولانی‌تری را تجربه کنند.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد افرادی که سطح ویتامین D در خونشان پایین است، دو برابر بیشتر از افرادی که ویتامین D کافی مصرف می‌کنند، در معرض مرگ زودرس هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج