adexo3
۱۴۲۵۴۸۶
۶۷۵
۶۷۵
پ

جزییات بازداشت یک زندانی فراری در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: کشف اسلحه غیرمجاز، دستگیری زندانی فراری و سارقان از جمله این ماموریت‌ها بودند.

مهر: فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: کشف اسلحه غیرمجاز، دستگیری زندانی فراری و سارقان از جمله این ماموریت‌ها بودند.

سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این رویدادها چهار نفر دستگیر شدند.

جزییات بازداشت یک زندانی فراری در سمنان

وی ضمن بیان اینکه فرد ۴۰ساله به جرم حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر به حبس پنج سال در زندان محکوم بود، افزود: این فرد که برای مرخصی از زندان خارج و بازنگشت توسط پلیس شاهرود دستگیر و برای ادامه دوران محکومیت روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر نگهداری سلاح توسط فردی در مزرعه کشاورزی واقع در کلاته‌های شرقی میامی موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران در بازرسی از مکان مذکور سلاح شکاری غیر مجاز جاسازی شدت در تراکتور را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی از دستگیری سارقان موتورسیکلت در سمنان خبر داد و گفت: این دو سارق به انجام پنج فقره سرقت موتورسیکلت و دو مورد سیم و کابل اعتراف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج