adexo3
۱۴۲۶۲۴۰
۱۷۶۸
۱۷۶۸
پ

زندگی یک زن آمریکایی در عجیب‌ترین جای ممکن

این تصویر، درست لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک نینجا، درون تابلوی یک فروشگاه مواد غذایی کشف می‌شود؛ زنی ۳۴ساله که حدود یک سال است در این مخفیگاه عجیب و البته از نگاه خودش، امن، اقامت دارد.

همشهری آنلاین: این تصویر، درست لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک نینجا، درون تابلوی یک فروشگاه مواد غذایی کشف می‌شود؛ زنی ۳۴ساله که حدود یک سال است در این مخفیگاه عجیب و البته از نگاه خودش، امن، اقامت دارد.

زندگی یک زن آمریکایی در عجیب‌ترین جای ممکن

از ماجرای مخفیگاه این زن، یک پیمانکار تعمیر و سرویس تابلوهای فروشگاه پرده برداشت؛ آن هم درست در زمانی که دری مخفی را پشت اتاقک تابلوی شیروانی‌مانند روی سقف مغازه پیدا کرد.

وقتی او ماجرا را به پلیس گزارش داد، هنوز نینجای قصه، نمی‌دانست چه اتفاقی انتظارش را می‌کشد. تعمیرکار و مدیر آن فروشگاه، نگران بودند که نکند در آن مخفیگاه، جسدی را مخفی کرده باشند.

البته وقتی پلیس، در اقامتگاه عجیب او در میدلند، شهری در میشیگان آمریکا را گشود؛ با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شد؛ زنی با لباس، دستکش و عینک اسکی، که در اتاق نشیمن مرتب و منظمش، یک تخت، قهوه‌ساز، کامپیوتر شخصی، میز کار و یک گیاه به چشم می‌خورد.

البته پلیس آمریکا که آن زن را بی‌خانمان می‌داند، از ابتکار او حسابی شگفت‌زده شده. آن زن که پلیس نامش را فاش نکرده، می‌گوید چون در گذشته، ساکن منطقه سردسیری در آلاسکا بوده، توانسته سرمای شدید اقامتگاهش را در زمستان تحمل کند.

آن زن ادعا کرده که آن بالا، حس بهتری نسبت به روی زمین دارد و چون نسبت به نور خورشید و آدم‌ها حساسیت دارد؛ چنین جای عجیبی را برای زندگی انتخاب کرده.

پلیس می‌گوید خانم نینجا، وقتی با صاحب فروشگاه روبه‌رو شده، از او عذرخواهی کرده، اما صاحب فروشگاه دیگر به او اجازه نداده در آن فضای تاریک، به زندگی ادامه دهد؛ چون معتقد است اگر برای آن زن اتفاقی بیفتد، قانون او را هم مقصر می‌داند و فروشگاه او را تعطیل می‌کند.

زندگی یک زن آمریکایی در عجیب‌ترین جای ممکن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج