اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۲۷۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

عجیب اما واقعی؛

یک میلیارد تومان رهن خانه های سوپرلوکس!

حتی اگر پول کافی در جیب، برای اجاره کردن خانه ای سوپرلوکس دارید، بدانید باید در صف انتظار برای دیدن آن باشید، صاحب خانه سوپرلوکس، سرش شلوغ است و تنها با وقت قبلی که از یک هفته پیش معمولا باید هماهنگ شود

حتی اگر پول کافی در جیب، برای اجاره کردن خانه ای سوپرلوکس دارید، بدانید باید در صف انتظار برای دیدن آن باشید، صاحب خانه سوپرلوکس، سرش شلوغ است و تنها با وقت قبلی که از یک هفته پیش معمولا باید هماهنگ شود، در خانه را برای شما باز می کند مگر این که خوش شانس باشید و صاحب خانه در راه سفر خارج باشد و برای اجاره دادن خانه اش عجله داشته باشد. آن وقت دیدن خانه ساده تر می شود

یک میلیارد تومان رهن خانه های سوپرلوکس!

اگر می توانید پول پیش بالای ۴۰۰ میلیون تومان داشته باشید و ماهانه چند میلیون تومان به عنوان اجاره پرداخت کنید، به اجاره کردن خانه های لوکس و سوپرلوکس فکر کنید. در غیر این صورت، حتی اجازه ندهید تصور چنین موضوعی از ذهن شما بگذرد. امکانات خانه هایی که سوپرلوکس، نامیده می شوند تا حدی زیادند که خواه و ناخواه اجاره های میلیونی همراه خودشان می آورند. جای این خانه ها هم که شمال شهر است. جایی پایین تر از زعفرانیه، کامرانیه، جردن و دیگر محلات مشابه آن به فکر پیداکردن خانه ای سوپرلوکس که می تواند متراژی بالای هزار متر داشته باشد، نباشید.

داشتن امکانات سونا و استخر و... دیگر امکانات این چنینی، ساده ترین امکاناتی است که خانه های سوپرلوکس همراه خود دارند. البته خانه های سوپرلوکس هم انواع مختلف دارند، بعضی هنوز افتتاح نشده اند و کسی در آنها پا نگذاشته، بعضی ویلا - آپارتمان هستند و بعضی دیگر هم عادی تر به نظر می رسند اما هرچه که هست، حتی اگر پول کافی در جیب، برای اجاره کردن خانه ای سوپرلوکس دارید، بدانید باید در صف انتظار برای دیدن آن باشید، صاحب خانه سوپرلوکس، سرش شلوغ است و تنها با وقت قبلی که از یک هفته پیش معمولا باید هماهنگ شود، در خانه را برای شما باز می کند مگر این که خوش شانس باشید و صاحب خانه در راه سفر خارج باشد و برای اجراه دادن خانه اش عجله داشته باشد. آن وقت دیدن خانه ساده تر می شود.

پنت هاوس

آپارتمان همین که پنت هاوس نام بگیرد و در بالاترین طبقه برجی جا بگیرد به خودی خود اجاره بهایش از دیگر آپارتمان ها گران تر می شود. پنت هاوس طبقه ای است که از دیگر واحدهای آپارتمان امکانات بیشتری دارد و بزرگتر هم است، پس عجیب نیست که بر دیگر واحدهای برج، فخر بفروشد.

پنت هاوس یکی از برج های کامرانیه شمالی، امکاناتی دارد که باعث شده اجاره آن رقمی معادل ۴۰۰ میلیون تومان پیش و چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیدا کند. این پنت هاوس که ۷۰۰ متر زیربنا دارد. امکاناتی مثل آشپزخانه فرنیش در میان امکانات آن گم است. این پنت هاوس، سونا و جکوزی داخل واحد دارد. پنت هاوس دیگری در یکی از برج های زعفرانیه، با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان، رهن کامل اجاره داده می شود. این پنت هاوس ۱۲۰۰ متر زیربنا دارد و در برجی قرار گرفته که از امکانات سالن بدنسازی، پینگ پنگ، بیلیارد و چند ورزش دیگر برخوردار است.

سونا و استخر هم که سرجهازی تمام خانه های لوکس است. پنت هاوس زعفرانیه، پنج خوابه است و روف گاردن. پنت هاوسی هم در خیابان فرشته ۷۰۰ میلیون تومان اجاره داده می شود؛ این پنت هاوس دوبلکس است و چهارخوابه. البته ۳۰۰ متر زیربنا دارد. امکانات خود پنت هاوس، قیمت آن را تا این حد بالا نبرده، ۶۰۰ متر لابی که وسط آن آبشار هم کار شده و همان سالن های ورزشی مختلف، چنین قیمتی را برای پنت هاوس خیابان فرشته رقم زده است.

آپارتمان های ویلایی

آپارتمانی که تلفیقی از خانه های ویلایی و آپارتمان باشد، در فضای دود گرفته تهران شبیه خواب و رویاست. شاید به همین دلیل است که آپارتمان ویلایی را در آژانس های مسکونی تکه ای از بهشت می نامند. اجاره کردن واحد آپارتمانی که شبیه تکه ای از بهشت است، جیبی پر از پول می خواهد، پولی که چندین میلیون تومان است.

آپارتمانی ویلایی در بام نیاوران ۳۸۰ میلیون تومان اجاره داده می شود. این آپارتمان ۶۴۰ متری است و پنج اتاق خواب دارد. آپارتمان ویلایی بام نیاوران «تیریلکس» است. چهار سرویس دستشویی دارد. سونا و جکوزی هم در خود ویلا ساخته شده است. زمین ویلایی اطراف آپارتمان ۸۰۰ متر است. آپارتمان ویلایی دیگری که در کوهسار، یعنی شمال بوکان نیاوران ساخته شده، اجاره بهای ۶۰۰ میلیون تومان، رهن کامل دارد، آپارتمان ۴۰۰ متری و چهارخوابه است. آشپزخانه فرنیش، ورودی زیبا و داشتن سالن های ورزشی هم از خصوصیات این آپارتمان ویلاست و تنها موضوعی که دلیلی می شود تا قیمت آن از حد انتظار پایین تر باشد، سال ساخت آن است. این آپارتمان ویلایی ۱۰ سال ساخت است. آپارتمان ویلایی دیگری هم در خیابان فرید اقدسیه ساخته شده. متراژ این آپارتمان ۴۵۰ متر است و آپارتمان پنج خوابه است. سه سرویس بهداشتی هم دارد. این آپارتمان ۱۵۰ متر تراس همراه خود دارد اما اجاره بها؟ ۱۰۰ میلیون تومان پیش و ماهی ۱۰ میلیون تومان اجاره قطعه ای از بهشت می تواند ماهی ۱۰ میلیون تومان اجاره داشته باشد، جایی برای تعجیب نیست.

طبقه زیر پنت هاوس

پنت هاوس برای خودش باری از برتری نسبت به دیگر طبقات می آورد و این که طبقه ای زیر آن باشد هم می تواند، از این برتری تا حد زیادی استفاده می کند. ساده هترین دلیلش هم این است که چشم انداز این طبقه، معمولا با پنت هاوس خیلی فرق نمی کند و بیشترین تفاوت در متراژ است. بنابراین اجاره طبقه ای هم که تنها یک طبقه، زیر پنت هاوس باشد، با دیگر طبقات متفاوت می شود حتی اگرا مکنات این طبقه، با دیگر طبقات فرقی نداشته باشد.

طبقه ای زیر پنت هاوس در یکی از برج های نیاوران با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان، پول پیش و هشت میلیون تومان، اجاره داده می شود. این طبقه زیر پنت هاوس ۴۲۰ متر، زیربنا دارد و چهار خوابه است. البته به این متراژ ۸۰ متر، تراس را هم اضافه کنید. تمام وسایل آشپزخانه فرنیش این طبقه، آلمانی است و طبقه از روف گاردن هم برخوردار است. ساختمان هر آنچه از سالن ورزشی بخواهید، دارد و امکانات جانبی آن به سونا و استخر محدود نمی شود. از تمام ساختمان ها که بگذریم، اجاره طبقه ای زیر پنت هاوس در اقدسیه جالب تر است. این طبقه یک میلیارد تومان اجاره داده می شود. ساختمان ۵۵۰ منتری و پنج خوابه است. ساختمان سه طبقه تک واحدی است و امکانات جانبی آن هم کامل کامل است. آپارتمان زیر پنت هاوسی هم در زعفرانیه وجود دارد که اجاره ۱۰۰ میلیون تومان پیش و ماهی هشت میلیون تومان دارد. این آپارتمان ۲۷۰ متری و چهارخوابه است. ۱۰۰ متر هم تراس دارد اما نوع طراحی خاص آن که نام مجلل بر آن می گذارد، چنین اجاره ای را برایش رقم زده.

سوپرلوکس های بی نام

خانه های سوپرلوکس ها، لقب های مختلفی می گیرند و این لقب ها است که اجاره بهای شان را سنگین می کند اما بعضی از خانه های سوپرلوکس، لقب خاصی ندارند و با این وجود قیمت اجاره سنگینی دارند. چرا؟ اولین و مهم ترین دلیل، برجی است که این سوپرلوکس ها در آن ساخته شده اند. آپارتمانی در برج چناران خیابان فرشته، قیمت رهن ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمان برج چناران ۲۷۵ متر، زیربنا دارد و چهارخوابه است. لابی این برج ۶۰۰ متر است و آبشار دارد اما مهم ترنی نکته اینکه هنوز کسی در آن ساکن نشده و کسی که کلید طلایی اجراه آن را بگیرد، اولین نفری است که آن را افتتاح می کند.

آپارتمانی هم ۳۵۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره دارد که ۲۵۰ متری و چهارخوابه است. این آپارتمان در برج های دوقلوی الهیه ساخته شده برج ها ۵۰۰ متری لابی دارند و چیزی از امکانات جانبی کم نیست، تنها یک نکته است که از اجاره بهای این آپارتمان سوپرلوکس، کم می کند. سال ساخت آن ۱۰ سال ساخت است. آپارتمانی سوپرلوکس هم در اقدسیه وجود دارد که ۴۰۰ متر، زیربنا دارد و چهارخوابه است. این آپارتمان، یک سوئیت مجزا هم دارد. اجاره بهای آن البته گران است، ۳۰ میلیون تومان پیش و ماهی ۹ میلیون تومان اجاره.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

یک میلیارد تومان رهن خانه های سوپرلوکس!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • me

      یعنی هستن کسایی که تو این خونه ها می شینن؟ تو ایران نداریم که!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج