adexo3
۱۴۳۳۸
۲ نظر
۵۱۲۶
۲ نظر
۵۱۲۶
پ

خودکشی مردجوان از طبقه سوم یک آپارتمان

تحقيقات بازپرس جنايي پايتخت در مورد سقوط مرموز مرد جواني كه دو روز قبل از پنجره آپارتماني به پايين پرت شد، آغاز شده است.

تحقيقات بازپرس جنايي پايتخت در مورد سقوط مرموز مرد جواني كه دو روز قبل از پنجره آپارتماني به پايين پرت شد، آغاز شده است.

شنبه بعدازظهر مردي با ماموران كلانتري گاندي تماس گرفت و از سقوط يك مرد جوان به نام امين از پنجره يك ساختمان سه‌طبقه خبر داد.

زماني كه ماموران به محل رسيدند اورژانس نيز در آنجا حاضر شد و تكنسين‌ها اعلام كردند اين جوان هنوز زنده است و نفس مي‌كشد، بنابراين امين كه بيهوش شده بود به بيمارستان انتقال يافت و در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شد.

با اعلام اين سقوط به بازپرس كشيك، وي براي بررسي پرونده دستورهاي لازم را صادر كرد و از ماموران خواست در مورد اينكه امين از كدام طبقه سقوط كرده است تحقيق كنند. آنها متوجه شدند اين مرد از طبقه سوم پايين افتاده است و در اين طبقه زن و مردي جوان زندگي مي‌كردند.

زماني كه اين زوج مورد بازجويي قرار گرفتند اقرار كردند امين در خانه‌شان بود ولي آنها متوجه سقوط او نشدند.

مرد جوان گفت: من سركار بودم و زماني كه به خانه رسيدم شرايط طوري بود كه نشان مي‌داد غريبه‌اي در منزل حضور دارد. به سمت سرويس بهداشتي رفتم و يكدفعه ديدم امين در حمام است.

به محض ديدن من از حمام فرار كرد. من داشتم با همسرم بحث مي‌كردم و درگير بوديم كه صداي مهيبي را شنيدم. وقتي دم پنجره‌ رفتم، ديدم امين به زمين افتاده است. او از تراس خودش را به پايين پرت كرده بود. بازپرس در ادامه همسر مرد جوان را هم مورد بازجويي قرار داد.

او گفت: امين از اقوام دور ماست و براي ميهماني آمده بود اما چون شوهرم كه مرد شكاكي است در خانه نبود و از اين موضوع هم خبر نداشت، امين براي مراعات حال من خودش را مخفي كرد. وقتي شوهرم او را ديد عصباني شد و با من دعوا كرد. در حالي‌كه شك او بي‌دليل بود.

من و امين هيچ ارتباطي با هم نداشتيم. او در مورد اينكه چرا امين به پايين پرت شد، گفت: من اصلا نديدم چه اتفاقي افتاد، فقط صدا را شنيدم در حالي‌كه اين زوج مدعي هستند متوجه نشدند امين چطور از پنجره به بيرون پرت شده است. بازپرس دستور داد آنها براي بازجويي‌هاي بيشتر بازداشت شوند.

ضمن اينكه وي از پزشكي قانوني خواست تا در مورد اينكه اين مرد خودش به پايين پرت شده يا او را پرت كرده‌اند، اظهار نظر كند. متهمان هر دو براي بازجويي در اختيار اداره آگاهي قرار گرفته‌اند و همچنان منكر پرتاب امين از پنجره هستند. امين در بيمارستان بستري است و همچنان در كماست.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

خودکشی مردجوان از طبقه سوم یک آپارتمان



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      کجای شکش بی دلیل بوده؟؟؟؟؟؟؟
      خب دیده یک مرد تو حموم خونه اشه ....
      خب هرچند هم فامیل باشه، اگه سر جاش میموند بهتر بود.
      رفتنش تو حموم که اوضاع رو بدتر کرد که...!!!!!
      خود خانومه اگر میدید یک زن تو حمومه خونه اشه،ناراحت نمیشد؟؟؟؟؟

    • سلمان

      بانظر مرمر خانم کاملا موافقم بخصوص باتیکه آخرش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج