اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۴۰۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزودن ۲ ماموریت جدید به یگان ویژه ناجا

فرمانده یگان‌ ویژه ناجا با تشریح جزئیات آخرین عملیات واحد رهایی این یگان در سیرجان از انجام ۱۶ عملیات موفقیت آمیز رهایی گروگان در سطح کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان‌ ویژه ناجا با تشریح جزئیات آخرین عملیات واحد رهایی این یگان در سیرجان از انجام ۱۶ عملیات موفقیت آمیز رهایی گروگان در سطح کشور خبر داد.

سردار حسن کرمی در حاشیه صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه ناجا، از اجرای عملیات موفقیت آمیز رهایی گروگان در سیرجان خبر داد و گفت: در جریان این عملیات سه نفر که اقدام به ربودن یکی از شهروندان سیرجانی کرده و در ازای آن درخواست ۳۰۰ سکه طلا یا یک میلیارد تومان وجه نقد کرده بودند،‌در اجرای طرح خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه واحد رهایی یگان ویژه به سرعت وارد عمل شده و موفق به نجات فرد گروگان گرفته شدند خاطر نشان کرد: در این عملیات یک نفر از گروگان گیران نیز کشته و دو تن دیگر دستگیر شدند.

کرمی همچنین با اشاره به ماموریت‌های واحد رهایی یگان ویژه خاطر نشان کرد: واحد رهایی در سطح کشور مستقلا عملیات خود را انجام می‌دهد و از سال ۹۰ به بعد مجموعا ۱۶ عملیات رهایی گروگان انجام داده که تمامی آنها موفقیت آمیز بوده است.

فرمانده یگان ویژه ناجا تصریح کرد:‌ البته هیچ یک از این موارد گروگان گیری امنیتی نبوده و تنها به دلیل مواردی چون قاچاق، اختلافات شخصی و ... بوده است.

افزودن دو ماموریت جدید به یگان ویژه

کرمی همچنین از افزودن دو ماموریت به یگان‌های ویژه ناجا خبر داد و گفت: بر این اساس بناست یگان‌ ویژه "رزمی شهری" و "امداد و نجات" فعال شوند.

فرمانده یگان ویژه ناجا اضافه کرد: ماموریت یگان ویژه کنترل اغتشاشات است اما دو ماموریت جدید به ما واگذار شده که عملیات رزمی دفاع شهری یکی از آنهاست که بر اساس آن اگر کشور در معرض تهدیدی قرار گیرد آموزش‌ها و فنون رزمی لازم برای مقابله با این موضوع به آنان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از این یگان‌های ویژه فاقد سلاح جنگی بود خاطر نشان کرد: با انجام این ماموریت در موارد خاص این موضوع نیز به یگان ویژه واگذار شد و در موارد خاص و ضروری از شهروندان دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به وظیفه دوم اعطا شده به یگان ویژه در حوزه امداد و نجات تصریح کرد: در این خصوص نیز با توجه به پیشینه سابقه حضور مفید یگان ویژه در حوادث غیر مترقبه به ماموران خود آموزش لازم برای امدادرسانی در حوادث و بحران‌ها را دادیم.

کرمی همچنین با اشاره به تجهیزات جدید یگان ویژه اظهار کرد: این تجهیزات به زودی رونمایی خواهد شد اما پلیس ایران این آمادگی را دارد تا امکانات و تجهیزات خود را که تماما ساخت داخل کشور است به دیگر کشورها نیز انتقال دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج