adexo3
۱۴۴۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دفترچه کنکور سراسری ۹۱ منتشر شد

جزئیات ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۱

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۹۱ خبر داد .

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۹۱ خبر داد . و گفت:

در بند ۴۳ فرم تقاضانامه یک تغییر بوجود آمده که گزینش رشته های تحصیلی مراکز تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران به اعلام علاقمندی اضافه شده است.

سیدجلال طباطبایی در افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۹۱ از امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند نسخه PDF آن را از سایت دریافت کنند.

وی یادآور شد: کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری نیز از هم اکنون قابل خریداری است. ثبت نام در این آزمون از روز ۱۶ آذر آغاز می شود و افرادی که مایل به خریداری کارت اعتباری و دریافت دفترچه از ادارات پست هستند نیز می توانند از ۱۶ آذر به ادارات پست مراجعه کنند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: امکان خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۱ با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب فراهم است و داوطلبان می توانند با خرید اینترنتی و دریافت دفترچه از هم اکنون، خود را برای ثبت نام نهایی آماده کنند.

وی با اشاره به یک تغییر در شرایط ثبت نام و اعلام علاقمندی در آزمون سراسری، گفت: در بند ۴۳ فرم تقاضانامه یک تغییر بوجود آمده است که گزینش رشته های تحصیلی مراکز تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران به اعلام علاقمندی اضافه شده است.

معاون اجرایی سازمان سنجش اضافه کرد: افرادی که مایل هستند می توانند علاقمندی خود را در این مرحله اعلام کنند اما در این مرحله نیازی به پرداخت هزینه اعلام علاقمندی نیست و پس از مشخص شدن کدرشته محل مربوط از سوی وزارت آموزش و پرورش هزینه لازم و نحوه پرداخت آن اعلام خواهد شد.

ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۱ از روز ۱۶ آذر آغاز می شود و تا ۲۵ آذرماه ۹۰ ادامه دارد. استقرار اطلاعات ثبت نامی و ویرایش نیز در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ماه سال ۹۰ امکان پذیر است. آزمون سراسری سال ۹۱ در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ تیرماه ۹۱ برگزار می شود.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جزئیات ثبت نام آزمون سراسری سال 91


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج