adexo3
۱۴۵۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عاقبت شوم پسری که شوهر مادرش را کشت

مردی که از شش سال قبل به اتهام قتل تحت تعقیب قرار داشت جان باخت و این پرونده مختومه شد.

مردی که از شش سال قبل به اتهام قتل تحت تعقیب قرار داشت جان باخت و این پرونده مختومه شد.

ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۱ فروردین سال ۸۴ ماموران کلانتری مشیریه در جریان نزاع منجر به قتل در خانه‌ای واقع در شهرک کاروان، خیابان شهید رجایی قرار گرفتند. آنها وقتی به محل رفتند جسد مرد ۵۰ساله‌ای را به نام «غلامعلی» مشاهده کردند.

آثار اصابت ضربات متعدد جسم تیز و برنده‌ای روی بدن مقتول کاملا مشهود و یک تیغه «قمه» با دسته‌ای به رنگ تیره در داخل شکم وی باقی مانده بود. کارآگاهان با آغاز تحقیقات اطلاع پیدا کردند یکی از همسایگان مقتول به نام «محسن» در صحنه درگیری حضور داشته و او نیز مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به بیمارستان بعثت نیروی هوایی انتقال پیدا کرده است.

با ترخیص «محسن» از بیمارستان، وی به کارآگاهان گفت: «مقتول پس از متارکه از همسر اول خود، در حدود یک سال پیش با زن جوانی که او نیز از همسرش جدا شده بود، ازدواج کرد اما پس از مدت کوتاهی، اختلافات بین آنها باعث شد تا غلامعلی دیگر به خانه برنگردد و از آن زمان به تنهایی در شهرک کاروان زندگی می‌کرد.

محسن ادامه داد: «همسر غلامعلی از همسر اولش یک پسر حدودا ۱۸ساله به نام رضا دارد که در روز درگیری، به منزل مقتول آمد و پس از لحظاتی صدای مشاجره میان آنها بالا گرفت. زمانی‌که خود را به نزدیکی آنها رساندم، در حالی‌که رضا یک قمه در دست داشت مرا مجروح کرد و پس از آن مقتول را از ناحیه شکم و سینه مورد اصابت ضربات متعدد قرار داد؛ پس از آنکه چاقو در بدن غلامعلی‌گیر کرد و رضا نتوانست آن را از بدن وی خارج کند، به سرعت از خانه خارج شد و همسایگان نیز با اطلاع از موضوع بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.»

کارآگاهان با شناسایی هویت قاتل به محل سکونت خانواده وی در اراک رفتند و فهمیدند رضا پس از ارتکاب جنایت متواری شده و اعضای خانواده‌اش نیز هیچ اطلاعی از مخفیگاه وی ندارند. با گذشت نزدیک به شش سال از زمان جنایت و در شرایطی که هیچ‌گونه نشانی از متهم یا مخفیگاه او وجود نداشت و خانواده «رضا» نیز مدعی بی‌اطلاعی از وی بودند.

خواهر مقتول چند روز قبل با مراجعه به پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: «قاتل برادرم در استان سیستان‌وبلوچستان فوت شده و خانواده‌اش قصد دارند جسد او را در اراک، دفن کنند.»

پس از اعلام این خبر کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی اراک در تحقیقات خود، ضمن تایید هویت دقیق قاتل، در گزارش خود اعلام کردند بر خلاف اظهارات خواهر مقتول درخصوص مرگ وی در استان سیستان‌وبلوچستان، متهم در منطقه عسلویه بوشهر فوت شده و روی جسد وی نیز جراحت‌های قدیمی مربوط به خودزنی، سوختگی‌ها و علامت‌های خالکوبی کاملا مشهود است. به این ترتیب این پرونده مختومه شد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عاقبت شوم پسری که شوهر مادرش را کشت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج