اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۵۱۶۰
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

درگیری مسلحانه پلیس فارس با اشرار

فرمانده انتظامی فارس گفت: شب گذشته دو نفر شرور که با تحرکات مخوف خود در یکی از روستاهای کوار رعب شدیدی ایجاد کرده و امنیت استان را به خطر انداخته بودند، به هلاکت رسیدند.

نسیم آنلاین: سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری گفت: شب گذشته دو نفر شرور که با تحرکات مخوف خود در یکی از روستاهای کوار رعب شدیدی در دل مردم ایجاد کرده و امنیت استان را به خطر انداخته بودند، به هلاکت رسیدند. چندین قتل، سرقت مسلحانه منجر به جرح، سرقت مسلحانه از خودروی سمند در فیروزآباد و آدم‌ربایی در شیراز از جمله اقدامات این اشرار بوده و تهدید شاکیان و مقامات سیاسی، انتظامی و قضایی را هم در دستور کار داشتند. این باند مخوف تعداد زیادی سلاح‌های جنگی، دو قبضه سلاح ژ۳ و چندین نارنجک و ابزار نظامی داشتند و همچنین از عناوین و لباس‌های نظامی نیز استفاده می‌کردند.

او گفت: پلیس تاکنون فقط برای اینکه مردم آسیب نبینند با این اشرار برخورد نکرده بود چون هرجا ردشان را می‌زدیم افراد بی‌گناه نیز در محل بودند. ساعت ۱:۴۰ شب گذشته، دختربچه‌ای را که گروگان گرفته بودند، با انسجام عملیاتی آزاد کرده و اشرار را به هلاکت رساندیم و هیچ تلفات سنگینی هم نداشتیم.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه با هلاکت این اشرار، محور شرارت در کوار جمع شده است و پلیس همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: به دنبال این هستیم که افراد دخیل در شرارت‌‌های این باند مخوف در کوار و روستاهای همجوار را به سزای اعمالشان برسانیم. پلیس افرادی را که ضد امنیت استان عمل می‌کنند سرکوب می‌کند. سرجمع طی این چند روز هفت نفر دیگر از این باند دستگیر شده‌اند. به خاطر حساسیت بالا این پرونده در شیراز رسیدگی می‌شود. مردم به محض اینکه از خبر هلاکت این اشرار مطلع شدند، با ارسال هزاران پیامک از پلیس تشکر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونم چرا اینقدر در استان فارس جرایمی مثل ادم ربایی تجاوز به عنف و از این دست زیاده؟! پلیس باید قاطعانه با این عوامل برخورد کنه.

    • محمد

      ناز شست تون نیروی انتطامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج