اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۷۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عاقبت اختلاق قیمت سكه طلا در بانك و بازار

رییس اتحادیه كشوری طلا و جواهرات با تاكید بر وجود اختلاف قیمت سكه در بانك و بازار اظهار كرد: بازار تا روز شنبه آینده تعطیل است و باید منتظر شویم تا بازار باز و داد و ستدها عادی شود.

رییس اتحادیه كشوری طلا و جواهرات با تاكید بر وجود اختلاف قیمت سكه در بانك و بازار اظهار كرد: بازار تا روز شنبه آینده تعطیل است و باید منتظر شویم تا بازار باز و داد و ستدها عادی شود.

محمد كشتی آرای با بیان این كه قانون عرضه و تقاضا بر بازار حاكم است گفت: در حال حاضر بین قیمت رسمی و بازار اختلاف است اما اگر عرضه سكه با قیمت پایین ادامه پیدا كند، قیمت سكه در بازار نیز كاهش پیدا می كند.

وی در واكنش به صحبت بهمنی ـ رییس كل بانك مركزی ـ مبنی بر این كه نقش واسطه ها باعث ایجاد حباب در قیمت سكه شده است، گفت: نمی دانم منظور بهمنی از واسطه ها چیست و یعنی چه اما وقتی سكه به اندازه كافی وارد بازار شود قیمت ها كاهش پیدا می كند.

كشتی آرای در مورد فروش بسته های ۱۰۰ تایی سكه در بانك كارگشایی اظهار كرد: كسانی كه روز چهارشنبه سكه را به قیمت ۶۱۳ هزار تومان خریدند، سكه را وارد بازار نمی كنند چرا كه طلافروشان سكه را به زور می خرند؛ یك هفته بازار تعطیل است بنابراین كسانی كه سكه را آخر هفته گذشته از بانك كارگشایی با چنین قیمتی خریدند، سكه را برای عرضه در بازار نمی خریدند.

رییس اتحادیه كشوری طلا و جواهرات با اشاره به قیمت ها اظهار كرد: سكه طرح قدیم در بازار آزاد ۶۲۵ هزار تومان، سكه طرح جدید ۶۱۷ هزار تومان، نیم سكه ۳۰۰ هزار تومان، ربع سكه ۱۵۲ هزار تومان و سكه گرمی ۸۲ هزار تومان معامله شد.

بر این اساس هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۲۴۳ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۵۷ هزار و ۲۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۶ هزار تومان است.

همچنین دلار آمریكا امروز در بازار آزاد با نرخ هزار و ۳۶۰ تومان، یورو هزار و ۸۲۵ تومان و پوند دو هزار و ۱۴۵ تومان است. هر اونس پلاتین نیز هزار و ۵۳۵ دلار، هر اونس طلا هزار و ۷۴۶ دلار و هر اونس نقره ۳۲ دلار و ۴۵ سنت است.

* قیمت سكه و طلا به گفته اتحادیه طلای تهران

سكه طرح قدیم به گفته اتحادیه طلا و جواهرات تهران امروز ۶۲۵ هزار تومان، سكه طرح جدید ۶۱۳ هزار تومان، نیم سكه ۲۹۵ هزار تومان، ربع سكه ۱۵۱ هزار تومان و گرمی ۸۰ هزار تومان است.

بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۶ هزار تومان و هر دلار هزار و ۳۵۰ تومان است.

* قیمت سكه در بانك

امروز سكه تمام در بانك با قیمت ۵۲۷ هزار و ۲۸۰ تومان، نیم سكه با نرخ ۲۵۳ هزار و ۲۴۰ تومان، ربع سكه با ۱۲۶ هزار و ۳۶۰ تومان و گرمی با ۷۱ هزار و ۲۴۰ تومان معامله شد.

نرخ دلار نیز امروز در بانك ۱۰ هزار و ۸۹۵ ریال، یورو ۱۴ هزار و ۵۸۷ ریال، پوند ۱۷ هزار و ۳۴ ریال، یك صد ین ژاپن ۱۳ هزار و ۹۹۵ ریال، درهم امارات دو هزار و ۹۷۱ ریال، لیر تركیه پنج هزار و ۹۶۳ ریال و هزار وون كره جنوبی ۹ هزار و ۶۷۶ ریال است.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عاقبت اختلاق قیمت سكه طلا در بانك و بازار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج