۱۵۱۰۵۴۱
۲ نظر
۱۲۶۳
۲ نظر
۱۲۶۳
پ

بیلبورد عجیبی که در تهران مردم را سرکار گذاشت!

بیلبورد تبلیغاتی اخیر شرکت توانیر با شعار «هواتو + کن» در سطح شهر نصب شده، اما به‌جای انتقال پیام روشن درباره صرفه‌جویی در مصرف برق، به دلیل ابهام در محتوا با واکنش کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است.

برترین‌ها: بیلبورد تبلیغاتی اخیر شرکت توانیر با شعار «هواتو + کن» در سطح شهر نصب شده، اما به‌جای انتقال پیام روشن درباره صرفه‌جویی در مصرف برق، به دلیل ابهام در محتوا با واکنش کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است.

شرکت توانیر در روزهای اخیر کمپین تبلیغاتی جدیدی را با هدف مدیریت مصرف برق و تشویق به صرفه‌جویی انرژی آغاز کرده است. یکی از بیلبوردهای این کمپین با پس‌زمینه زردرنگ، عبارت «هواتو + کن» را به نمایش گذاشته است. در کنار این جمله، جمله‌ای کوچک‌تر با مضمون «۲۵ درجه = مصرف بهینه برق» نیز به چشم می‌خورد.

با این حال، آنچه توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده، نه پیام صرفه‌جویی بلکه ابهام در انتخاب شعار اصلی این کمپین است. جمله «هواتو + کن» به‌دلیل استفاده از نماد مثبت (+) به جای فعل مشخص، برای بسیاری از مخاطبان نامفهوم و گنگ تلقی شده. سیدصادق حسینی، یکی از فعالان رسانه‌ای، با انتشار تصویری از این بیلبورد در صفحه شخصی خود در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: «توانیر کمپین کرده؛ شما این پیام را می‌گیرید که: هواتو زیاد کن؟ وقتی + گذاشتن چی می‌خواستن بگن؟» این واکنش، بازتابی از سردرگمی عمومی نسبت به پیام کمپین است.

 

photo_2025-05-03_23-08-09

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • مخفی بمونه

    چرت و پرت؟!

  • بزرگی از آن خداست

    خواستن بگن حواستو جمع کن سوتی دادن

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج