۱۵۱۱۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نظر ضرغامی درباره رئیس جدید صدا و سیما

سید عزت الله ضرغامی انتخاب دکتر سرافراز را حاکی از درایت، آینده‌نگری و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به ارزش های دینی و انقلابی ارزیابی کرد.

خبرگزاری ایسنا: سید عزت الله ضرغامی انتخاب دکتر سرافراز را حاکی از درایت، آینده‌نگری و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به ارزش های دینی و انقلابی ارزیابی کرد.

سید عزت الله ضرغامی، رییس قبلی سازمان صداوسیما در نوشته‌ای ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جدید صدا و سیما به ۱۰ دلیل،‌ انتخاب دکتر سرافراز را حاکی از درایت، آینده‌نگری، نگاه کارشناسانه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به ارزش‌های دینی و انقلابی دانسته است.

ضرغامی در این نوشته با اشاره به حکم مقام معظم رهبری آورده است:

"رسانه ملی همان گونه که در متن این حکم تاریخی آمده است، ماموریت‌های بزرگ و بی بدیلی برعهده دارد. رییس سازمان شخصا باید واجد شرایطی باشد که بتواند از عهده این وظایف سنگین و دشوار به خوبی برآید و حداقل به دلایل ۱۰ گانه ذیل، جناب آقای سرافراز شایستگی پذیرش این مسئولیت را دارد.

۱ آقای سرافراز یک کارشناس ارشد واقعی در عرصه رسانه است، حداقل دو دهه تجربه ارزشمند داشته و با ظرایف حرفه ای و علمی این مسئولیت بخوبی آشناست.

۲ او رسانه های رقیب و عرصه امپراطوری استکبار در حوزه رسانه را بخوبی می شناسد. به محیط خارجی رسانه ملی آگاه و مسلط است و می‌داند چگونه می توان با حداقل امکانات، روش های بهینه و موثری برای موفقیت رسانه ملی در میدان جنگ نرم به کار گرفت.

۳ وی در طول این سال‌ها بخش مهمی از موضع آفندی رسانه ملی را اداره کرده است. هیچگاه در موضع انفعال قرار نمی‌گیرد و از رویکردهای محافظه‌کارانه گریزان است. او با قدرت و شجاعتی که از خود نشان داد از همین الان عرصه را به رقبا تنگ کرده است.

۴ آقای سرافراز، فراز و نشیب های رسانه در طول دو دهه را تجربه کرده و با مفهوم بحران آشناست. در جریان حوادث سال ۸۸ و فتنه، خوش درخشیده است و همپای دیگر اجزای سازمان، ماموریت های خود را با موفقیت انجام داده است.

۵ سرافراز قدرت تحول دارد و نوآوری و خلاقیت را می شناسد، مخاطب شناس واهل توسعه است. شبکه های جهانی العالم، پرس، الکوثر، آی فیلم، سحر، هیسپان و ده‌ها کانال رادیویی را راه اندازی و مدیریت کرده است. اولویت ها را شناخته و سرعت عمل بالایی دارد.

۶ سرافراز پرکار، سختکوش، پایبند به آرمان ها، صبور در برابر مشکلات، کم حرف و متواضع است. این ویژگی ها مربوط به آدم های بزرگ است. ۷ سرافراز، مکتبی و ساده زیست است و روحیه ای درویش مسلک دارد و در قید و بند تشریفات نیست.

۸ سرافراز از خانواده جهاد و شهادت است، جایگاه شهدا و ارزش آنها را می داند با مفهوم ایثارگری آشناست و بخوبی می داند پشتوانه محکم نظام و رسانه ملی در سختی های روزگار از چه کسانی هستند.

۹ سرافراز رسانه ملی را می شناسد. بخش قابل توجهی از کتاب راوی صادق مربوط به اقدامات و عملکرد اوست. برای رضایتمندی و انگیزه بخشی به کارکنان طرح و ایده دارد و با مدیریت داشته ها آشناست. او بهره وری در سازمان را بالا برده و ظرفیت های جدیدی ایجاد خواهد کرد .

۱۰ آقای سرافراز فردی خودساخته است، به هیچ حزب و گروهی تعلق ندارد و همواره استقلال خود را حفظ کرده است. با این سابقه توان «نه» گفتن به زیاده خواهی ها را دارد و این ویژگی برای رسانه ملی سرمایه ای گرانبهاست، برای او آرزوی موفقیت دارم.

عزت الله ضرغامی"

حضرت آیت الله خامنه‌ای طی حکمی با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر و دلسوزانه مهندس عزت الله ضرغامی، محمد سرافراز را برای یک دوره پنج ساله به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج