adexo3
۱۵۱۲۰۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

الو ۱۶۹۰، باید پول زیرمیزی پزشکی بدهم!

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: پرتال رسیدگی به شکایات تعرفه های پزشکی یا سامانه ۱۶۹۰ که از دیروز (شنبه) افتتاح شد، آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردم است.

خبرگزاری ایرنا: مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: پرتال رسیدگی به شکایات تعرفه های پزشکی یا سامانه ۱۶۹۰ که از دیروز (شنبه) افتتاح شد، آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردم است.

دکتر «رضا لاری پور» افزود: این سامانه به عنوان پرتال اطلاع رسانی در زمینه تعرفه های پزشکی و زیر میزی در تهران و شهرستان ها راه اندازی شده تا مردم بتوانند شکایات خود را به این سامانه اطلاع دهند.

سامانه ۱۶۹۰ از روز شنبه طی مراسمی با حضور سید حسن هاشمی و علی ربیعی وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون کار و رفاه اجتماعی به صورت رسمی افتتاح شد.

وی با اشاره به این که سامانه جامع شکایات به صورت تلفن چهار رقمی ۱۶۹۰ تعریف شده است ، ادامه داد: مردم می توانند از طریق این سامانه و یا از طریق معاونت درمان دانشگاه ها یا سازمان نظام پزشکی و یا از طریق خود سازمان های بیمه گر پایه نسبت به نوع دریافت تعرفه پزشک و یا مرکز درمانی شکایت خود را مطرح کنند.

لاری پور تصریح کرد: با شکایت مردم پیگیری موضوع ظرف مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و میزان مراجعه مردم به سازمان نظام پزشکی نیز کاهش می یابد.

نامبرده از مردم خواست علاوه بر شکایت، موارد تشویق و تقدیر از مراکز درمانی و بیمارستانی و پزشکان ، رعایت کنندگان تعرفه های پزشکی و افرادی که زیرمیزی نمی گیرند را اطلاع دهند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: با اجرای طرح ۱۶۹۰ دیگر تذکر شفاهی و توبیخ در پرونده وجود ندارد بلکه به طور مستقیم محرومیت پزشکان از فعالیت در مطب به صورت موقت و دایم را خواهیم داشت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: به همین منظور در استان ها ستادهای استانی برای رسیدگی به شکایات مردم از طریق این سامانه تشکیل شده که اعضای آن سازمان نظام پزشکی استان، نماینده تعزیرات حکومتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سازمان های بیمه گر هستند.

وی تصریح کرد: در تهران نیز وظیفه نظارت بر تعرفه های پزشکی براساس اعلام مردم از طریق سامانه ۱۶۹۰ به عهده سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ است.

لاری پور از مردم خواست فقط تخلفات مربوط به تعرفه های پزشکی و زیر میزی را به این سامانه اطلاع دهند و هرگونه رفتارهای نامناسب و تخلفات دیگر را به این سامانه گزارش ندهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج