۱۵۴۶۴۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش خرید خودرو با ۳۰ درصد سود مشارکت؟

پیشنهاد جایزه و کمیسیون به ثبت‌نام‌کنندگان خودرو توسط خودروسازان داده می شود. گزارش های میدانی حاکیست این روزها برخی از خودروسازان شروع به دادن پیشنهادی جالب به مشتریان کرده‌اند. آیا اوضاع مالی خودروسازان خراب است؟

نسیم آنلاین: پیشنهاد جایزه و کمیسیون به ثبت‌نام‌کنندگان خودرو توسط خودروسازان داده می شود. گزارش های میدانی حاکیست این روزها برخی از خودروسازان شروع به دادن پیشنهادی جالب به مشتریان کرده‌اند. آیا اوضاع مالی خودروسازان خراب است؟

این روزها برخی از خودروسازان شروع به دادن پیشنهادی جالب به مشتریان کرده‌اند؛ به‌طوری مشتریان با ثبت‌نام و پیش‌خرید خودرو، هم سود مشارکت قابل‌توجه در حد ۳۰ درصد کسب خواهند کرد و هم به ازای هر خودرو، مبلغی به عنوان کمیسیون یا پاداش در صورت خرید سبدی یا تعداد بالا دریافت می‌کنند.

بنا به این گزارش، پس از افزایش قیمت خودرو، افرادی که در چند ماه گذشته نسبت به پیش‌خرید خودرو اقدام کرده بودند، زمانی که پس از دریافت دعوت‌نامه باید برای پرداخت مابقی پول خودرو خود مراجعه می‌کردند، به این نتیجه می‌رسیدند که خرید خودرو و آوردن و فروختن آن در بازار هیچ منفعتی ندارد و حتی در رابطه با بعضی از خودروها با ضرر هم روبه‌رو خواهند شد. بر این اساس، این افرا شروع به انصراف از خرید خودرو کرده و از خودروسازها تقاضای دریافت و برگرداندن وجه خود را داشتند.

در این شرایط، برخی از خودروسازان نسبت به دادن چک‌های یک‌ماهه به مشتریان بابت پس گرفتن خودرو امتناع می‌کردند و حتی به مشتریان عنوان می‌کردند که شاید تا یک ماه دیگر هم پول نداشته باشیم.

گزارش میدانی حاکی از آن است که همین موضوع و عدم ثبت‌نام و پیش‌خرید خودرو توسط مشتریان باعث شده که این روزها برخی از خودروسازان متوسل به دادن سودهای مشارکت بالا و در حد ۳۰ درصد شوند و این پیشنهاد را به مشتریان داشته باشند که به ازای پیش‌خرید هر ۱۰ دستگاه خودرو، مبلغی حتی تا ۵۰۰ هزار تومان به آنها کمیسیون یا پاداش داده خواهد شد.

این موضوع در حال حاضر این ابهام را ایجاد کرده است که دلیل این همه سود و جایزه، به ته دیگ خوردن کفگیر خودسازان از لحاظ مالی است؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها

      نخیر
      بالا بودن سود فروششونه
      فرقون دونه ای 20 میلیون میفروشن
      پاداش ندن؟

    • arman

      بازار خودرو در ایران کاملا انحصاری و بدون رغیب است و کاملا به ضرر مصرف کننده و کل مردم است و بعد از تحریم هم دلال بازی در این زمینه به بالاترین حد خود رسیده به صورتی که خودرو های پلاک گذاری نشده در نمایندگی نیست ولی دست دلال هست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج