مردم به هدف برخی برنامههای اینترنتی مشکوک شدند
دولت مستقر که از ابتدای شروع به کارش در مرداد ۱۴۰۳ به دنبال گرانی بنزین بود، بالاخره این برنامه را اجرایی کرد و از نیمه دوم آذر با چند بند و تبصره عجیب، قیمت هر لیتر کارت بنزین جایگاهدارها را به ۵ هزار تومان رساند.
برترینها: دولت مستقر که از ابتدای شروع به کارش در مرداد ۱۴۰۳ به دنبال گرانی بنزین بود، بالاخره این برنامه را اجرایی کرد و از نیمه دوم آذر با چند بند و تبصره عجیب، قیمت هر لیتر کارت بنزین جایگاهدارها را به ۵ هزار تومان رساند. دولت پزشکیان که قول داده بود بدون صحبت با مردم کاری انجام ندهدبه نظر میرسد راه متفاوتی را برای رسیدن به هدفش انتخاب کرده. آنها برنامه خود برای اقناع مردم را بر پایه بحثهای یکطرفه و بدون انتقاد بنا کردهاند. در این بین، رسانههای دولتی اعم از روزنامهها، سایتها و صداوسیما به کنار، که مستقیما از بودجه بیت المال ارتزاق میکنند، اما آنچه باعث تعجب مردم در فضای مجازی شده، بحث یکطرفه به نفع مدافعان گرانی بنزین در برنامههای گفتگو محور در فضای مجازی است.
رسانه «آزاد» که در یوتیوب فعالیت میکند و مدعی آزادی بیان و مناظره است، در برنامه اخیر خود با دعوت از محمد فاضلی و علی مروی که هر دو از مدافعان گرانی حامل های انرژی هستند، مناظره را به یک گفتگو درباره چگونگی اجرای این برنامه تقلیل داد. رسانه تصویری «آن» هم طی این روزها با دعوت از احسان حسینی (خبرنگار!) و صادق الحسینی از فواید گرانی بنزین گفت! علی ضیا هم از این قافله عقب نمانده و با دعوت از صادق الحسینی دین خودش را ادا کرد. این امر با واکنش برخی کاربران فضای مجازی روبرو شد. یوسف عزیزی (فعال توئیتری) از این رویکرد انتقاد کرد و نوشت:

ارسال نظر