اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۷۱۱۲
۳۳ نظر
۵۰۰۲
۳۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اقدام نظامی اعراب برای مقابله با ایران

وزیر امور خارجه بحرین در اظهاراتی خصمانه علیه ایران، گفت که کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال تشکیل یک نیروی نظامی مشترک برای مقابله با تکفیری‌ها و ایران هستند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه بحرین در اظهاراتی خصمانه علیه ایران، گفت که کشورهای حاشیه خلیج فارس در حال تشکیل یک نیروی نظامی مشترک برای مقابله با تکفیری‌ها و ایران هستند.

شیخ خالد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین در گفت‌وگو با روزنامه‌ فایننشال تایمز گفت که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در حال تشکیل یک نیروی نظامی مشترک مستقر در عربستان هستند تا با آن‌چه تهدیدات نیروهای تکفیری و ایران می‌خواند، مقابله کند.

وزیر امور خارجه بحرین اظهار کرد: این نیروی جدید روی عملیات‌های دفاعی متمرکز شده و قرار است با نیروی دریایی شورای همکاری خلیج (فارس) مستقر در بحرین و نیروی هوایی آن که در عربستان مستقر است همکاری کند .

وی افزود: تشکیل نیروی نظامی مشترک میان کشورهای عربی پس از آن انجام گرفت که نیروهای داعش بخش‌های زیادی را از عراق و سوریه در اختیار گرفته‌اند و حامیان زیادی در میان مردم کشورهای حاشیه خلیج (فارس) دارند.

وی در ادامه مدعی شد این نیروی نظامی جدید قرار است برای افزایش ناآرامی‌ها در یمن و تهدید ایران همکاری کند.

شیخ خالد در اظهارات خصمانه و مداخله جویانه خود علیه ایران گفت: حصول یک توافق خوب با ایران در خصوص برنامه‌ی هسته‌ای این کشور مورد استقبال قرار خواهد گرفت اما اگر ایران رفتار خود را در منطقه تغییر ندهد تحریم‌ها باید در جای خود باقی بماند.

به نوشته روزنامه‌ فایننشال تایمز بحرین که اکثریت جمعیت آن را شیعیان تشکیل می‌دهند از سال ۲۰۱۱ تاکنون در پی افزایش اعتراضات مردم علیه عملکرد حکومت پادشاهی این کشور و درخواست‌های آنها برای برقراری دموکراسی شاهد ناآرامی‌های روزافزون بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیطون

      آخه جوجه! چی بهت بگیم ما؟!

    • بدون نام

      lol
      یعنی میخواین مقاومت خودتون رو از نیم ساعت به سه ربع برسونید؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • اندیشه

        ببخشید به 31 دقیقه

    • شیطون

      یکی نیست بگه توافق هسته ای ایران به شما چه؟ والا

    • بدون نام

      آخه بحرین شما در حدی نیستی که از این حرفا بزنی ! کلا چقدر جمعیت داری ؟

    • بدون نام

      قربونتون این سد کارونو باز کنید اینا برن زیر اب بخندیم

    • سرباز هیتلر

      جوجو برو این حرفها رو بر ضد اربابت یعنی ال سقوط بگو ...

    • بدون نام

      آق خالد ! همه ی نیروهای شورای خلیج سر جمع چند نفر میشن؟ تو که وزیر خارجه ومثلا یک سیاست مداری از این حرفهای بچه گانه چیه که میزنی؟ مگه در جنگ تحمیلی همه کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس + عراق صدام حسین + اردن و.. باما نجنگیدین؟ ما دست خالی و شما ها با جدیدترین سلاح ! اما امروزه با یک موشک فقط یک موشک کاخ هاتون وخودتونو یکجا زیر خاک دفن میکنیم

    • محمد

      آخه جوجه (بحرین)قدرتهای بزرگ موندن با ایران چکار کنن بعد تو می خوای با ما بجنگی وای ترسیدیم شما جواب مردم خودتونو بدین شاهکار کردین که به اندازه یک شهرستان ما نمیشه

    • وحید

      اخ جوون سرزمینایی که با معاهده های بیخود از دستمون رفته باز برمیگرده و جزو ایران میشه

    • حمید

      از قدیم میگفتن مورچه چیه که کله پاچش باشه.!!

    • بهرام آیریا

      اولا همسان خوانی ایران با داعش ، قیاس مع الفارق است. ما چه ربطی به داعش داریم؟ دوم اینکه این اعراب گویا از تاریخ درس نمیگیرند! مگر در جنگ عراق با ایران تمام اعراب با هم متحد نشده بودند؟ آخرش زانو زدند. اعراب که سهل است، همه ی اروپا و آمریکا هم بر علیه ایران متحد شوند که شده اند ، ایرانی جماعت از آب و خاک و کشور خود با همه توان دفاع کرده و نهایتا پیروز میشود. تاریخ اینرا ثابت کرده. از اسکندر ؛ اعراب و مغول گرفته تا همین عثمانی در زمان صفویه و قاجار. اعراب راست میگویند، بر علیه اسرائیل متحد شوند.

    • ایرانی

      ببخشید گفتید کجا؟؟؟بحرین؟؟به جا نیاوردم. از حرفای دوستان متوجه شدم.پس یه نوع جوجه هستش.خخخخخخخخ

    • رضا

      بنظرم شیخ خالد قرص اکس مصرف کرده باشه. آخه خیلی شارژ به نظر میرسه

    • علی

      ما اربابتون اسرائیل رو حساب نمی کنیم چه برسه به شما شکم چرون ها.

    • شاپور ذوالقرنین

      اینا روزی که روزشون بود باهم متحد شدن تازه اونوقت مصر ولیبی و مراکش والجزایر و..هم بودن فقط 6روز مقابل اسراییل دوام اوردن وهمه الفرار دوباره دم دراوردن نمیدونم این ها چرا از تاریخ درس نمیگیرن یادتون رفته زمان شاپور ذوالقرنین مث سگ گرفتنتون زنجیر از تو کتفتون رد کردن؟

    • بهمئي

      همشون يه پشيز هم نيستند

    • محمد

      آقا یه خواهش دارم اگه عرب ها حمله کردن بحرین رو بسپارید به دزفول خودمون از پسش بر میایم والا بخدا

    • کیانی

      میگم مورچه هم کله پاچه داره آخه اگه یکی از شهرهای جنوبی ما اراده کنن بحرین و گرفتن پس هیس هیس تا عصبی نشدن یه شب بیدار بشید ببینید کشوری وجود نداره ماهم بخشی از خاکمونو پس گرفتیم

    • محمد

      تویه جنگ ایران و عراق
      ایران ۲۳۰۰۰۰ شهید داد
      عراق ۲۰۰۰۰۰۰ دو میلیون کشته داد
      من نمی دونم اینا کی می خوان درس بگیرن از جنگ ایران عراق ما الان از ه‍شت کشور عربی اسیر داریم

    • رضا

      اول اینکه بخرین مال ایرانه . دوم اینکه مردمش شیعه هستن و ایرانیهارو خیلی دوست دارن . سوم اینکه ارتششون مال آل سقوطه نه بحرین چهارم اینکه آل سقط شده از جایگاه مردمی برخوردار نیست و درآخر نتیجه میگیریم حتی این چند خط هم ارزش آل خلیفه رو نداشت که بنویسم . درآخر غلط کرده همچین حرفی زده .

    • ALI

      اینها یادشان رفته که هنوز انقلاب ما پا نگرفته بود و با حمله عراق و دیگر کشورهای مترجع عرب و افریقاییهای گرسنه و کشورهای استعمارگر به ایران عزیزمان حمله کرده در طول 8 سال حتی نتوانستد یک وجب از خاک ایران را بگیرند مثل اینکه دوباره مسخ شدن و حال هوایی دیگر دارند. خوب اگر یک عمر بدبختی می خواهید بیایید ما آماده ایم و فکر نکنید جمهوری اسلامی ایران فقط بخاطر اسلام در برابر شما می ایستد مردم ایران علاوه بر اسلام با یک عقیده و غیرت در برابر زورگویان ایستاده و خواهد ایستاد و تاریخ ایران را مطالعه نکرده اید اول بروید اطلاع پیدا کنید و بعد بیایید دم از جنگ با ایران بزیند ما شما را مثل پهباد آمریکایی RQ170 به زمین می کشیم و تسخیرتان می کنیم اینجا ایران است خاک دلیران است و شجاعان ایران اکنون آماده هرگونه رزمی هستند که شما اراده کنید. بفرمائید شام آماده است

    • حمیدرضا

      هر چی دوست داری میتونی بگی در عمل معلوم میشه. قدرت نظامی بخشیش تجهیزات پشرفتس اما مهمتر از اون رشادت سربازه مبارزه. رشادت و دلاوری های ایرانیام واسه کل دنیا ثابت شده اس. یه سپاه و یه مردم داریم شیر و مهمتر از اون شیر مردی مثل سردار سلیمانی و بقیه عزیزان اگه کل دنیام جمع بشن کاری از دستشون بر نمیاد . شما اعراب بیابون گرد که دیگه عددی نیستید

    • علیرضا

      اولا اگه همه کشورهای عرب باهم بسیج بشن،حتی یک دونه آفتابه نمیتونن درست کنن تاچه رسدبه سلاح وارتش و........ثانیا برفرض باپول نفت بی زبانشان هرچه اسلحه بخرند،تیرهاشون فقط صرف شلیک به پهبادهای ایران بایدبشه ودست آخردست خالی میمونن.
      ثالثا ایران لازم نیست به این جوجه ها حمله کنه،فقط کافیه که مردم این کشورهاروتقویت وپشتیبانی کنه.درصورت لزوم برای هرپایتخت این ریزکشورها یک دونه ازموشک های ایران کفایت میکنه.
      حرف آخراینکه،از زور فشارمردم بر حکام مفت خور بحرین و رسوایی انتخابات اخیرشون،همچنین نگرانی وترس روزافزونشون از قدرت گرفتن شیعیان تحت حمایت ایران در یمن،بحرین،سوریه وعراق،ازدستپاچگی یه سری چرت وپرت وهذیان ردیف کرده وگرنه کیه که ندونه اعراب درتمام جنگها چه دست خالی وچه بادست پراز سلاح همواره فرار را برقرارترجیح داده اند.ازجنگ اعراب با اسرائیل بگیر تاجنگ ارتش آل سقوط با شیعیان حوثی درمرزهای یمن با عربستان.

    • علی

      ای جو حرفها ارزش واکنش نشان دادن نمی باشند!!!!!!!!!!!!

    • علی

      مگس وز وز نکن تولایق مگس کش هم نیستی اینجا ایرانه فهمیدی ؟
      البته تونمیفهمی چون تومگسی

    • میلاد

      هیچ غلطی نمیتونند بکنند ایران ما 8سال با تمام دنیا جنگید آمریکا و اسرائیل و عراق هم دست شدن نتونستند یک ذره از خاک ما رو بگیرند بعد شما عرب ها تهدید میکنید . به شکر خدا و رضایت امام زمان (عج) از ملت ایران هر روز نیروهای نظامی و توان نظامی ایران به پشتوانه حضور رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا بیشتر میشه و هیچ کشوری وهیچ دولتی نمیتونه چپ به مرزهای ما نگاه کنه ....
      چشم شما عربهای منطقه وعربستان کور بشه که الان توان موشکی ایران حرف اول رو در خاورمیانه میزنه اگه دوستدارین امتحان کنید تا راس 15دقیقه نابود بشین.

    • زیبا

      بحرین چی هست حالا ؟؟؟؟ اسم حشره یا ؟؟؟؟

    • امید

      شما رو چه به این حرفا عرب ها
      اخه عددی نیستید مگرنه ایران میذاشتتون زیر رادیکال جذرتونو میگرفت.
      زنده باد خلیج همشگی فارس

    • راشد

      ای کوروش کجایی که ببینی چه کسایی واسه کشورت خطو نشون میکشن

    • شکست ناپذیر

      بچه ها من خیلی ترسیدم
      الان چند شبه که خوابم نمیبره
      نگفته کی میخواد حمله کنه؟؟
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      گوگولی عمو موش بخوردت
      کلاس چندی عمو جون؟؟؟!!!!

    • payman

      آخ ايييييييييييييييييييي
      مرسي و‍‍‍‍ززري ر جوك خوبي بود خيلي خنديدم ههههههههههههههه

    • payman

      آخ ايييييييييييييييييييي
      مرسي و‍‍‍‍ززري ر جوك خوبي بود خيلي خنديدم ههههههههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج