یک بیلبورد در دهه ۸۰ سرنوشت نسل زد را تغییر داد
ساسان توکلی فارسانی عکسی از دهه ۸۰ منتشر کرد که نکتهای قابلتوجه را به یاد میآورد؛ دورانی که افتتاح حسابهای بانکی برای کودکان، بهواسطه تبلیغات گسترده بانکها، به یک مُد رایج میان پدر و مادرها تبدیل شده بود.
برترینها: ساسان توکلی فارسانی عکسی از دهه ۸۰ منتشر کرد که نکتهای قابلتوجه را به یاد میآورد؛ دورانی که افتتاح حسابهای بانکی برای کودکان، بهواسطه تبلیغات گسترده بانکها، به یک مُد رایج میان پدر و مادرها تبدیل شده بود.

در آن سالها خانوادهها با این تصور که در حال ایجاد پساندازی برای آینده فرزندانشان هستند، مبالغی را در حسابهای ویژه کودک و نوجوان ذخیره میکردند. اما با گذشت زمان و کاهش ارزش پول ملی، بسیاری از این حسابها تأثیر مالی چندانی برای صاحبانشان نداشت.
در مقابل، مقایسهها نشان میدهد اگر همان مبالغ در داراییهایی مانند طلا نگهداری میشد، ارزش آنها امروز بهمراتب بیشتر بود. موضوعی که حالا با دیدن این تصاویر قدیمی دوباره به ذهن میآید و یادآور تفاوت نتایج انتخابهای مالی در گذر زمان است.
نظر کاربران
بانک مسکن مثل بانک دی آینده اس باید بسته میشد
مسکن جوانان چرا نمیگین 20 سال پیش حساب باز کردیم رفتم میگه پنجاه میلیون فقط برلب خرید خونه میدن بعد خونه متری حدود منطقه ای 200 میلیون تا یک میلیارد الان پول 25 سانتی متر خونه رو میدن یا همون مبلغ همون سال رو میدن
با همین فریب شعارا بنرای چرت زندگی چند نسل رو نابود کردن
وسط همه برنامه ها مگه نبود تبلیغ بانک ملی بزرگترین بانک جهان اسلام پخش میشد بعد خاوری سه هزار میلیارد دزدید رفت هنوز هم بانک هست
بهترین شعار روی محصولات و چیپس پفک فرزند کمتر زندگی بهتر بود برای این روزها
ما نمیگذریم نه بخشیدیم نه فراموش کردیم
همه مدیرا مسئولان باید پاسخگو مجازات بشن
... توی بنرشون