اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۸۸۸
۲۹ نظر
۵۱۸۲
۲۹ نظر
۵۱۸۲
پ

تجاوز به دختر در میدان تره بار!

من خيلي التماس كردم تا كاري با من نداشته باشند و رهايم كنند ولي توجهي به حرف‌هايم نداشتند و به طرز فجيعي با پاره کردن لیاسهایم به من تعرض و بعد دوباره به زور سوار پرايد كردند و وقتي به بلوار فرهنگ رسيديم، مرا از ماشين بيرون انداختند.

دو كارگر ميدان ميوه و تره‌بار كه دختري را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند، در بازجويي‌ها به جرم‌شان اعتراف كردند.

دختر جواني شامگاه چهارشنبه، ۲۳ آذر سراسيمه و مضطرب وارد كلانتري جواديه تهران شد و به افسر نگهبان گفت توسط دو مرد مورد تعرض قرار گرفته است. اين دختر ۲۹ساله كه به شدت گريه مي‌كرد درباره واقعه‌اي كه برايش رخ داده بود، گفت:

«من در شركتي در خيابان وليعصر كار مي‌كنم و امروز بعدازظهر وقتي كارم تمام شد، به خيابان آمدم تا به خانه برگردم اما يك سارق به من حمله كرد و گوشي تلفن‌همراهم را از دستم قاپيد. من هرچه دنبال آن سارق دويدم و جيغ و فرياد كردم، فايده‌اي نداشت و آن فرد فرار كرد.

درحالي‌كه به شدت ناراحت بودم، كنار خيابان ايستادم تا سوار تاكسي شوم. مسيرم را به يك پرايد شخصي گفتم و راننده توقف كرد. يك مسافر مرد هم در صندلي جلو نشسته بود و من هم اعتماد كردم و سوار شدم. داخل ماشين به خاطر اتفاقي كه برايم افتاده بود، شروع به گريه كردم.

راننده وقتي اين صحنه را ديد، سر صحبت را باز كرد و من هم اتفاقي را كه برايم رخ داده بود، شرح دادم.»دختر ۲۹ساله ادامه داد: «همان‌طور كه مشغول صحبت بوديم، راننده از مسير اصلي خارج شد و به يك خيابان فرعي پيچيد.

من به اين كار او اعتراض كردم اما گفت به محض اينكه مسافر ديگرش را پياده كند، دوباره به خيابان اصلي برمي‌گردد. به اين ترتيب به راهش ادامه داد و ناگهان مردي كه در صندلي كنار راننده نشسته بود، به صندلي عقب پريد. او چاقويي را از جيبش درآورد و زير گلويم گذاشت و گفت اگر صدايم دربيايد من را مي‌كشد.

به شدت ترسيده بودم و تمام بدنم مي‌لرزيد. چاره‌اي غير از سكوت نداشتم. آن مرد سرم را زير صندلي فروبرد و چند دقيقه بعد وقتي پرايد متوقف شد، ديدم كنار يك سوله ميوه‌وتره‌بار هستيم. آن دو مرد من را به زور از ماشين پياده كردند.

من خيلي التماس كردم تا كاري با من نداشته باشند و رهايم كنند ولي توجهي به حرف‌هايم نداشتند و به طرز فجيعي با پاره کردن لیاسهایم به من تعرض و بعد دوباره به زور سوار پرايد كردند و وقتي به بلوار فرهنگ رسيديم، مرا از ماشين بيرون انداختند. من شوكه و وحشت‌زده بودم و نمي‌دانستم چه كار كنم براي همين تصميم گرفتم به كلانتري بيايم و شكايت كنم.»

افسر نگهبان كلانتري بعد از شنيدن حرف‌هاي دختر جوان پرونده‌اي را تشكيل داد و به دستور داديار شعبه سوم دادسراي جنايي پايتخت، كارآگاهان اداره ۱۶ پليس آگاهي موظف شدند تحقيقات‌شان را براي رديابي و دستگيري متهمان آغاز كنند.

آنها با اطلاعاتي كه شاكي در اختيارشان قرار داد، صبح روز سه‌شنبه هفته پيش توانستند پرايد موردنظر را شناسايي و آن را متوقف كنند. راننده ۲۲ساله پرايد كه پيمان نام دارد، تحت بازجويي قرار گرفت و خودش را بي‌گناه خواند اما ادامه يافتن بازجويي‌ها سبب شد او به تعرض به دختر جوان اقرار و همدست ۲۳ساله‌اش به نام نقي را معرفي كند.

به اين ترتيب، نفر دوم نيز به دام افتاد. اين دو متهم كه كارگر ميوه و تره‌بار هستند، صبح روز چهارشنبه توسط داديار پرونده تحت بازجويي قرار گرفتند. آن دو بار ديگر همه چيز را انكار كردند اما وقتي با دختر جوان مواجه شدند، جرم‌شان را گردن گرفتند. پيمان در اعترافاتش گفت:

«آن روز وقتي كارمان در ميدان تمام شد، تصميم گرفتيم كمي با ماشين در شهر پرسه بزنيم. وقتي دختر جواني را ديديم كه به تنهايي كنار خيابان ايستاده و منتظر تاكسي بود، او را سوار كرديم.

آن دختر شروع به گريه كرد و سر صحبت باز شد همين مساله باعث شد وسوسه شويم و او را با كشاندن به محل كارمان مورد تعرض قرار بدهيم.» بنا بر اين گزارش، دو متهم ‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.



منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز به دختر در میدان تره بار!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سميرا

      چقدر مرد تو جامعه كم شده!مرد نميبينم .همش پستي و نامردي!

      پاسخ ها

      • سجاد

        هر چیزی بکاریم همون رو برداشت میکنیم

    • سودا

      میخوام بدونم جرم تجاوز چیه که اینقد ر آمارش بالا رفته؟اینقدر سبکه ؟؟؟؟؟؟؟

    • دانیال

      اینارو نباید اعدام کرد باید از دست پا اونارو فلج کرد تا تا آخر عمر عذاب بکشن تا درس عبرتی برا دیگران شوند...

    • شیوا

      کاراین دوتا اصلا قابل توجیه نیست و باید به مجازاتشون برسن.اماآخه آدم عاقل با هرکسی درد و دل میکنه؟تا سوار ماشین شدی باید بشینی گریه کنی ؟؟؟
      اینهمه دارن میگن سوار ماشین شخصی نشید و مواظب باشید. بازم گوش نمیکنی؟ خودمون باید حواسمون رو جمع کنیم.آخه تا کی باید چوب سهل انگاریمون رو بخوریم.

    • لیلا

      ما چقدر باید احتیاط کنیم دیگه از اطرافیانمون که از کنارمون رد میشن می ترسیم
      من که خسته شدم

      پاسخ ها

      • خودش

        نه که خوشگلی

    • marmar

      وااااااااااااااای
      چقدر وحشیییییییی!!!!!!!!!!!!
      لیلا جون باهات موافقم.
      هر چی رعایت و مراقبته،مال ماست....
      با این حوادثی که هر روزه داره رخ میده ، کم کم باید یه فکری واسه خودمون برداریم.

    • ساحل خان

      حالا هی بگید:
      افغانیها وحشین و پست فطرتن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      دیدین که آدم بی وجدان تو همه ی جوامع پیدا میشه

    • مرد آشنا

      به اینا نه میشه گفت آدم اینا کفتارن. باید از دوی زمین برچیدشون.کمترین مجازات براشون اعدامه

      پاسخ ها

      • فواد

        مجید جان دلبندم: دوی زمین نه! روی زمین

    • علیرضا

      اخه تا کی شاهد باشیم و بشنویم و بخونیم تو هر رونامه و محفلی از این وقایع مسولین خواهش میکنیم ی کاری بکنید پس اینهمه روانشناس و جامعه شناس بدر د چه کاری میخورن از مسئولین جراید هم تقا ضا داریم اگر از این اخبار مینویسند بعد از چند وقت دنبال نتیجه هم بروند و بنویسند که چه بلایی سر این افراد آمده است تا درس عبرت بگیرند

    • بدون نام

      تاكسي و اتوبوس و مترو برا اينه كه سوار ماشين شخصي نشيم!

    • سحر

      خسته شدیم از بس جرم و جنایت و حشی گری دیدیم تا کی باید هر روز شاهد یه همچنین اتفاقاتی باشیم

    • .....

      دیگه تو این دوره زمونه خودت بایت مرد باشی وگرنه همه یا نگم همه !نامرداش بهت دست درازی میکنند .که ماشالاه کم نیستن.

    • سلمان

      بابا بخدا مرد هم تو جامعه زیاده همون قدر که نامرد زیاده .خوب دخترای عزیز مواظب خودشون باشن آخه سوار ماشین شخصی شدن اونم یه دختر جوون وتنها عاقلانه است بابا بخدا قسم من آدم ترسویی نیستم ولی بااین وضع جامعه منم میترسم تنهایی سوار ماشین شخصی بشم

    • ممد

      اينارو بايد سربه داغ ريخت تو حلقشون كه صداي جيغشون كه مثله حيووناي پست موقع مردن مياد امثالشونو بيدار كنه
      جسدشونم بايد با اسيد از بين بره
      به خدا حيفه; حيفه اين خاكه كه اشغالايي مثل اينارو بخواد تو خودش بخابونه حيفه كه اينارو به خاك سپردو تنه نجسو كثيفشون جا و قبر اشغال كنه
      ازينا نبايد كوچكترين اثري باقي بمونه.

      پاسخ ها

      • mahsa

        khoshhal misham vaght mibinam kasaei mesle u hastan k pakan vaghean hamintore

    • سارا

      چرا نظر منو نذاشتییییییییییین !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ehsan

      ای کاش به جای راه انداختن پلیس راهنمائی و رانندگی و برخورد با شدت زیاد، واقعا پلیس طرح امنیت اجتماعی رو فعال میکردن. اونوقت میدیدین کی جرات انجام این کارها رو داره؟

      پاسخ ها

      • فریبا

        واقعا من به عنوان یه ایرانی از این عمل وحشیانه متاثرم .به نظرم این کارها فقط وفقط از افراد بیمار روانی و خوی حیوانی سرمیزند

    • SAHAND

      خدایا داره چی به سر ما آدما میاد...!!!

    • sajad

      سلام
      با اظهار تاسف از این عمل کثیف
      به نظر من اگر یک انسان فقط یک بار به اون دنیای خودش فکر کنه دست به این جنایت بزرگ نمی زنه این که به مردها توهین بشه مثل یکی از دوستانمون که در بالا کامنت گذاشته کار درستی نیست من این عمل ننگین رو محکوم میکنم و تقاضای اشد مجازات رو برای عواملش خواستارم ای کاش روزی برسه که همه در ایران بتونن در کنار هم زندگی کنن و ایران رو از این شیاطین پاک ببینیم

    • وجیهه

      الهی ،به حرمت آن نام که تو خوانی و به حرمت آن صفت که تو چنانی ،دریاب که تو توانی .

    • مهدی

      قابل توجه دولت مردان چرا مردم امنیت ندارند

    • ELHAM

      خدایا من این ادما رو نمی فهمم یا تو اینقد عجیب افریدی.اگر با خواهر خودشون این کارو میکردن چه حالی میشدن؟فکر میکنم اصلا ادم نیستن که براشون مهم باشه!

    • بدون نام

      خدا کنه منظور از پخش این اخبار، تراساندن خواننده ها نباشد این هم از نمایش دادن این نضر مشخص می شود.

    • نگار

      منم با نظر مهدي موافقم:قابل توجه دولت مردان چرا مردم امنیت ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      درد دلمونو بريم به كي بگيم؟

    • الی

      روز روشن وسط شهر ارتکاب چنین جرائمی به راحتی آب خوردن . شاید ضعف قانون چنین جسارتی را به این حیوانات دو پا میدهد .عدم شدت برخورد .بایستی بی برو برگرد حکم اعدام برای هر گونه تعرض تصویب گردد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج