adexo3
۱۵۹۳۳۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

روایت زوج ۲۰ و ۱۸ ساله از نحوه قتل مرد جوان

زوج جواني که به اتهام قتل مرد ۳۰ ساله دستگير شده بودند صبح روز گذشته در اولين جلسه بازپرسي، پس از چند ساعت بازجويي به ناچار از اظهارات متناقض دست کشيدند و راز جنايت اسيدي خود را افشا کردند.

روزنامه خراسان: زوج جواني که به اتهام قتل مرد ۳۰ ساله دستگير شده بودند صبح روز گذشته در اولين جلسه بازپرسي، پس از چند ساعت بازجويي به ناچار از اظهارات متناقض دست کشيدند و راز جنايت اسيدي خود را افشا کردند.

اين زوج جوان که ۱۸ و ۲۰ سال دارند صبح روز گذشته در حالي از کاشمر به مشهد منتقل شده بودند مقابل قاضي ويژه قتل عمد قرار گرفتند تا چگونگي وقوع جنايت فجيع را تشريح کنند. مرد ۲۰ ساله ابتدا به قاضي موحدي راد گفت: جمعه گذشته به قصد خريد خودروي پرايد به جمعه بازار خودرو رفتم و پس از توافق بر سر قيمت يک خودروي مدل ۹۲، از مالک آن خواستم تا براي تنظيم قولنامه به منزل ما بيايد.

وقتي در خانه، کار خريد خودرو با توافق طرفين به پايان رسيد من براي خريد شيريني بيرون از منزل رفتم، اما وقتي بازگشتم راننده خودرو با همسرم درگير شده بود و او در دفاع از خودش او را کشته بود. در همين حال و پس از ادعاهاي مرد ۲۰ ساله، همسر ۱۸ ساله او نيز که سعي داشت با داستان‌سرايي ماجراي قتل را دفاع از خود جلوه دهد با تأييد اظهارات همسرش مدعي شد: وقتي همسرم بيرون رفت من در آشپزخانه مشغول شستن ظروف بودم که ناگهان راننده پرايد دستش را روي شانه ام گذاشت. من هم که در حال شستن چاقوي آشپزخانه بودم ناگهان با همان کارد ضربه اي به پشت او زدم که به قتل رسيد و...

قاضي «موحدي راد» از زن جوان پرسيد اگر آن مرد (مقتول) پشت سر شما ايستاده بود، بايد ضربه چاقوي شما به پهلو و يا شکم او اصابت مي کرد، نه به پشت مقتول! متهم که پاسخي براي اين سوال نداشت با گفتن کلمه نمي دانم فقط سکوت کرد.

در ادامه مقام قضايي سوال کرد طبق اظهارات همسرتان شما همه لوازم منزلتان را فروخته بوديد و هيچ ظرف و ظروفي در منزل وجود نداشت پس شما در آن لحظه کدام ظرف ها را مي شستيد؟ متهم که ديگر چاره اي جز بيان حقيقت نداشت اظهارات خود را پس گرفت و به کشتن مرد ۳۰ ساله به خاطر سرقت پرايد توسط همسرش اعتراف کرد.

در اين حال مرد ۲۰ ساله که همه چيز را پايان يافته مي ديد پس از چند ساعت تناقض گويي لب به سخن گشود و گفت: بيکار بودم و وضعيت مالي ام خوب نبود. همه لوازم منزلم را به ۳ ميليون تومان فروختم و سپس به قصد سرقت خودرو به جمعه بازار رفتم. وقتي پرايد آن مرد ناشناس را که مدل ۹۲ بود انتخاب کردم او را به بهانه نوشتن قولنامه به منزل اجاره اي ام کشاندم.

از قبل کاردي را زير لباس هايم پنهان کرده بودم. وقتي او با تعارفم جلوتر از من وارد منزل شد در يک لحظه کارد را بيرون کشيدم و ضربه اي به پشت او وارد کردم به طوري که کارد کج شد. وقتي روي زانوهايش افتاد ضربه ديگري نيز به او زدم و سپس با همکاري همسرم و با کاغذ باطله هاي روزنامه شيشه هاي پنجره ها را پوشانديم. هيچ پولي نداشتم در خانه ام.

تنها يک فرش و ميز تلويزيون باقي مانده بود به همين دليل از جيب مقتول مقداري پول برداشتم و با آن ها کلنگ، بيل و مقداري اسيد خريدم و به خانه بازگشتم. سراميک ها را برداشتم و گودالي براي دفن جسد حفر کردم. بعد از آن هم به خاطر اين که جسد زودتر متلاشي شود، اسيدها را روي پيکر او ريختم و با خاک هاي موجود جسد او را دفن کردم.

سپس مدارک خودرو را برداشتم و به همراه همسرم از يک جاده فرعي به طرف کاشمر رفتيم تا چند روزي را در منزل يکي از بستگانمان سپري کنيم، ولي در بين راه مورد ظن مأموران قرار گرفتيم که با مشخص شدن سابقه سرقت خودرو ديگر چاره اي جز اعتراف به قتل نداشتيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای چ وحشتناک
      اینم راه جدید آدمکشیه, ب بهانه خرید و فروش ماشین ی آدم بیگناه کشته میکشه
      بعضی ها واقعا هار شدن

    • بدون نام

      باید در زمان اعدام همزمان روی این بشر اسید بریزند و بعد جسدش رو آتش بزنن و خاکسترشو بریزن تو مواد مذاب

    • کاربر

      پول به دست آوردن به قیمت خون یه فرد بی گناه !!!

    • sara

      اعدام خیلی واسشون کمه.راحت میمیرن.این جنایتکارا رو باید اول روشون اسید بریزن بعد کف همون خونه زنده به گور کنن.اینهمه آدم فقیر و بی پول دارن با شرف زندگی میکنن.جفتتون جوونین میرفتین دنبال کار.چرا آدم میکشین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج