اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۹۴۰۶
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

اجرای طرح امر به معروف توسط سپاه و بسیج

نمایندگان مجلس با پیشنهاد علی مطهری در طرح امر به معروف و نهی از منکر موافقت و مقرر کردند که بسیج و سپاه به منظور اقدام عملی، ضابطان اجرای امر به معروفی و نهی از منکر شدند.

خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را ادامه دادند و مواد باقیمانده آن را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

نمایندگان مجلس با پیشنهاد علی مطهری نماینده تهران برای الحاق به این طرح موافقت کردند که به موجب آن، ستاد امر به معروف و نهی از منکر موظف شد با همکاری نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که مستلزم اقدام عملی است برای افراد مورد نیاز از نیروی بسیج و سپاه به عنوان ضابطان امر به معروف و نهی از منکر دوره آموزشی برگزار و برای آنها مجوز مخصوص صادر کند.

همچنین به موجب مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون موظف شدند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای این قانون حداقل ۶ ماه یک‌بار به ستاد ارائه دهند.

مجلس مقرر کرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موظف است گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

وکلای ملت مصوب کردند که اعتبارات اجرایی این قانون از محل بودجه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط موضوع این قانون و جدول شماره (۱۷- کمک به اشخاص حقوقی غیردولتی) موضوع جزء ۳ ردیف ۵۴۰۰۰۰ جدول شماره ۹ مربوط به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تأمین شود.

مجلس مقرر کرد دستورالعمل اجرایی این قانون توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر حداکثر ظرف ۳ ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون تصویب و ابلاغ می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اي خدا يعني ميشه دزدي و اختلاص و دروغ و چشم چراني و بي حجابي از بين بره؟الهي آمين

      پاسخ ها

      • navid

        چیزی که در حال حاضر داره مردم رو رنج میده فقر مالی و فقر فرهنگیه که شامل بدحجابی هم میشه. ولی کی میخواد جلوی فسادهای بزرگ مالی رو بگیره ؟؟؟

    • کاربر

      انشاالله که اجرا بشه..

      پاسخ ها

      • هانا

        انشالله

      • ابوالفضل

        اونایی که منفی میدن مشخصه با حجاب مشکل دارن ولی بدونین خودتون هم خواهر و مادر و همسر و فامیل دارین ها اونا رو هم در نظر بگیرید.

    • arman

      نمایندگان به جای این کارها بروند به رتبه ی ایران در فساد اداری و اقتصادی نگاهی بکنند

    • بدون نام

      لطفا برين اون مشاور املاك و اون صاحب خونه اي كه يه سويت 30متري رو 50 ميليون رهن ميدنو امر به معروف ونهي از منكر كنيد نه جوني كه از دار دنيا يه تيشرت قرمز داره.

      پاسخ ها

      • ali

        حوان یک تیشرت قرمز صحیح.ولی میدونی که مستاجرها چه بلایی سر صاحبخانه بدبخت میارند؟صاحبخانه شدی میفهمی

    • سهند

      این نمایندگان مثلاه اینکه از گذشته خبر ندارند . سالها قبل اینگونه طرحها توسط بسیج اجرائ شد و با نفوذ عده ای سود جو عواقب ناخوشایند و سوئ استفادهای بسیاری از مردم شد. و بواسطه ان خانوادهای بسیاری از هم پاشید. مردم دیگه تاب و تحمل اینگونه محدودیتها و فشارها را از طریق عده ای خاص را ندارند. بجای فرصت سوزی در مجلس بهتر است بفکر حل مشکلات فساد و رانت و اهمال کار مسولین باشند که من از همچین مجلسی ان را بعید میدانم.در ضمن هیچ کدام از افراد فوق که این طرح را قانونی میکنند بعنوان وکلای مردم نمیشه یاد کرد چون همیشه بر علیه مردم هستند.این ملت بدبخت به قدر کافی با مشکلات روزمره زندگی و درمانی سر و کار دارن دیگه فکر نمیکنم کسی جرات تذکر به کسی هم داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج