اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۹۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قیمت مسکن در سال گذشته چقدر بود؟+جدول

متری ۱۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان، میزان اختلاف قیمت هر متر مربع واحد مسکونی فروشی در بازار مسکن مناطق مختلف تهران در زمان فعلی نسبت به دی ماه سال قبل است.

متری ۱۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان، میزان اختلاف قیمت هر متر مربع واحد مسکونی فروشی در بازار مسکن مناطق مختلف تهران در زمان فعلی نسبت به دی ماه سال قبل است.

البته در بین رشد چشمگیر یا غیر محسوس قیمت برخی از واحدها تعداد انگشت شماری از واحدهای مسکونی فروشی عرضه شده به بازار، تا امروز با همان قیمت سال گذشته آماده تحویل به خریداران است.

بررسی‌ها از طریق آگهی‌های فروش واحدهای مسکونی در بنگاه‌های مسکن و همچنین موتور جست‌وجوی اینترنتی مربوط به املاک و مستغلات حاکی از این خبر است که ارزش هر متر مربع از واحدهای مسکونی در برخی از مناطق تهران حدود ۵۰۰ هزار تومان و در برخی از محله‌های دیگر تهران متری ۱۰۰ هزار تومان نسبت به سال پیش افزایش یافته است.

برای مثال برخی واحدهای مسکونی در ازگل، فرشته، زعفرانیه و پاسداران که در نیمه شمالی تهران واقع شده اند از بیشترین تفاضل قیمتی در مقایسه با مدت زمان مشابه در پارسال برخوردار هستند، زیرا یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری نوساز در منطقه پاسداران، سال گذشته در دی ماه متری ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بازار مسکن پیشنهاد شده بود، اما مشابه این ملک امسال متری ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شد.

از طرف دیگر در منطقه ازگل، واحدی ۸۳ متری که ۴ سال از عمر آن می‌گذرد سال گذشته متری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود که چنین واحدی در حال حاضر متری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

البته واحدهای مسکونی در مرکز تهران کمتر دستخوش نوسان قیمت واقع شده اند چراکه طبق اعلام سامانه مجازی معاملات مسکن در دی ماه سال ۸۹ در خیابان امیرآباد قیمت هر متر یک واحد مسکونی نوساز با متراژ ۱۲۳ متر، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از سوی مالک پیشنهاد شده بود که امروز قیمت واحد مشابه آن به متری ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته و به متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تبدیل شده است .

یا اینکه در حوالی خیابان خواجه نظام تفاوت قیمت یک واحد مسکونی در مدت زمان مشابه طی سال گذشته، متری ۱۲۰ هزار تومان بوده است، زیرا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزش هر متر واحدی ۸۰ متری نوساز در این خیابان طی سال قبل بود که این قیمت امسال به متری یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسيده است.

قیمت مسکن در سال گذشته چقدر بود؟+جدول
منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قیمت مسکن در سال گذشته چقدر بود؟+جدول


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج