۱۶۳۳۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بهنام تشکر، پیرمرد اخموی «ابله»! +عکس

بهنام تشکر که در سریال کمال تبریزی نقش پیرمردی اخمو مجموعه را بازی می‌کند، گفت: بابابزرگ، پیرمرد اخمو و زرنگی است؛ حواسش به همه چیز هست و کارهای بانمکی هم انجام می‌دهد که باید آن را دید.

خبرگزاری ایسنا: بهنام تشکر که در سریال کمال تبریزی نقش پیرمردی اخمو مجموعه را بازی می‌کند، گفت: بابابزرگ، پیرمرد اخمو و زرنگی است؛ حواسش به همه چیز هست و کارهای بانمکی هم انجام می‌دهد که باید آن را دید.

بهنام تشکر، پیرمرد اخموی «ابله»! +عکس

تشکر که این روزها مقابل دوربین این مجموعه است، اظهار کرد: این شخصیت آنقدر که در زمان‌های قدیم کارهای خلاف انجام داده و به زندان رفته، به نحوی به این کار عادت کرده است و در خانه‌اش زندانی برای خود درست کرده و زمانی که با مشکلی مواجه می‌شود نه تنها خودش را بلکه آدم‌های دیگر را هم زندانی می‌کند.

این بازیگردرباره گریم چهره‏‌اش گفت: هر بار باید حدود چهار ساعت زیر گریم بنشینم و این زمان زیادی است؛ گرچه گریم به ایفای نقش‏م در سریال کمک بسیاری می‌کند و متوجه محدوده مانور نقشم می‌شوم که باید بابت این اتفاق از آقای اسکندری ممنون باشم.

بهنام تشکر، پیرمرد اخموی «ابله»! +عکس

تشکر با بیان اینکه استرس زیادی برای بازی در این مجموعه داشته است، ادامه داد: شاید چندین سال بود که در کارهای قبلی چنین استرسی نداشتم. استرس من از دو جهت بود؛ یکی به خاطر کار با آقای تبریزی و دیگری بازی کردن نقش یک پیرمرد که از نظر سنی فاصله بسیاری با من دارد.

این بازیگرافزود: بعد از دو روز که جلوی دوربین رفتم، خیالم راحت شد؛ یعنی جنس کارگردانی آقای تبریزی خیالم را راحت‌تر کرد. من تنها این حرف را نمی‌زنم بلکه تجربه و فیلم‌های این کارگردان نشان داده که او بسیار باهوش است و می‌داند که باید چطور با بازیگران برخورد کند. این هوش به ذهن بازیگر هم می‏‌آید که به سراغ چه بازی‏‌هایی برود تا مد نظر کارگردان باشد.

او درباره تفاوت نمایش خانگی با تلویزیون اظهار کرد: به نظرم به خاطر فضایی که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد، کار کردن در آن نسبت به کارهای تلویزیونی کمی راحت‏‌تر به نظر می رسد. گفتن برخی از دیالوگ‌ها و رفتن به سمت برخی بازی‏‌ها در شبکه نمایش خانگی راحت‏‌تر از تلویزیون است و به نظرم فضای آزادتری دارد.

بهنام تشکر، پیرمرد اخموی «ابله»! +عکس

تشکر که از قسمت دوم وارد این سریال می‏‌شود پیش‌بینی کرد «ابله» مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

تصویر گسترپاسارگاد و محمد مسعود تهیه‌کنندگان «ابله» هستند که به زودی قسمت اول آن عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج