اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۵۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

احمدی نژاد: دولت تا جان در بدن دارد می ایستد

دكتر احمدي‌نژاد در نشست صميمي با حاميان گفتمان انقلاب اسلامي، بر ايستادگي روي اصول و ارزش‌ها تاكيد كرد و گفت:‌ اگر فشارها عليه دولت صدها برابر افزوده شود، اين دولت تا جان در بدن دارد از اصول و ارزش‌هاي انقلاب و خط امام و رهبري ذره اي كنار نخواهد رفت.

رييس جمهور توجه به اصل و حقيقت انقلاب اسلامي، داشتن روحيه جهادي و ايستادگي روي خط امام (ره) را موجب پيشرفت، عزت و پيروزي دانست و اظهار داشت: ‌به فضل الهي اگر فشارها عليه دولت صدها برابر هم افزوده شود، اين دولت تا پاي جان در راستاي حفظ اصول و ارزشهاي انقلاب و خط امام (ره) و رهبري ايستادگي كرده و ذره اي كنار نخواهد رفت و معتقديم ايستادگي روي خط انقلاب و امام موجب گشوده شدن درهاي رحمت الهي شده و توان ملت را براي پيشرفت و مقابله با مشكلات دهها برابر افزايش مي دهد.

دكتر محمود احمدي‌نژاد در نشست صميمي با حاميان گفتمان انقلاب اسلامي، سالگرد حماسه نهم دي را مورد اشاره قرارداد و با بيان اينكه ‌ اين حماسه، حادثه اي مهم از جنس وقايع اصلي انقلاب اسلامي بود، اظهار داشت: نهم دي جوشش عظيم مردمي براي صيانت از مكتب امام حسين (ع) بود.

زماني كه ملت مشاهده كردند كه دشمنان و بدخواهان، اساس كشور و ستون هاي نظام را هدف قرار داده اند و قصد دارند كشور را از راه امام حسين(ع) جدا كنند، با قدرت و عظمت به ميدان آمده و از اصول و آرمانهاي الهي و انقلاب حمايت كردند.

دكتر احمدي‌نژاد با طرح اين سوال كه آيا اختلاف جمهوري اسلامي ايران با آمريكا بر سر منافع است يا به خاطر انديشه و نظام فكري و نوع جهت گيري هاي ارزشي و انساني؟

گفت: عده اي از اينكه از كمال انساني و انسان كامل سخن گفته مي شود، برآشفته مي شوند؛ در حالي كه ريشه همه فاصله ها و صف بندي ها به نوع نگاه به انسان و جهان مربوط است.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه كمال و شكوفايي انسان ‌تا زماني كه جامعه اصلاح نشده و عدالت برپا نشود، اتفاق نخواهد افتاد، گفت: برپايي عدالت صرفاً توزيع عادلانه ثروت نيست، بلكه بايد فرصت ها نيز به طور عادلانه در بيين آحاد مردم توزيع شود، تا همه بتوانند در مسير شكوفايي استعدادهاي خود گام بردارند .

رييس‌ جمهور تصريح كرد: انقلاب اسلامي برپا شد كه روحيه خداترسي، تقوا، ايمان، عشق به خوبي ها و خدمت صادقانه به مردم را گسترش داده و حقيقت انسان‌ها را به خودشان برگرداند.

رييس‌ جمهور گفت: اگر انقلاب اسلامي از بستر حكومت جهاني مهدوي جدا شود، مثل درختي است كه ريشه اش قطع شده باشد و در اين صورت ديگر اصالتي نخواهد داشت. انقلاب زماني تاثيرگذار بوده و ارزش دارد كه در بستر تحقق حكومت جهاني قرار داشته باشد و انقلاب اسلامي منهاي حكومت جهاني ابتر است.

وي گفت: انديشه هاي متعالي ملت ايران زماني جهاني مي شود كه از برخوردهاي سليقه اي خودداري كرده و روي اصول و ارزش هايي پافشاري شود كه اشتراك جهاني داشته و همه ملت ها در آن مشترك باشند.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه ولايت و امامت متعلق به همه انسان هاست و به فرد و گروه خاصي تعلق ندارد، تصريح كرد: متاسفانه عده اي خودناشناخته با برخي اقدامات خود، سطح اين موضوع را پايين مي آورند و با اين موضوع برخوردهاي سياسي و گروهي مي كنند كه اين بزرگترين جفا به ولايت و امامت است.

رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: علت اصلي هم‌افزا نشدن توان و ظرفيت هاي فكري اين است كه هدف و غايت اصلي تعريف نشده است.

دكتر احمدي نژاد خاطرنشان كرد: ماركسيسم به پايان رسيده و نظام سرمايه داري هم به بن بست رسيده و دنيا نيازمند تئوري و ايده جديدي است كه در چنين شرايطي حتما بايد ويژگي هاي حكومت جهاني را به بشريت عرضه كنيم، چرا كه تنها جايگزين وضع موجود و فصل مشترك همه بشريت است.

رييس ‌جمهور تصريح كرد:‌ انقلاب متعلق به توده هاي مردم است و با فداكاري و جانفشاني آنان حفظ شده است نه با اقدامات افراد و گروه هايي كه بعضاً با سياسي كاري بدنبال كسب قدرت و ثروت هستند.

وي در ادامه با ارائه گزارشي از اقدامات دولت در طول سالهاي پس از انتخابات ۸۴ گفت:‌ هدفمندي يارانه ها از جمله اقدامات بزرگي بود كه دنيا را مبهوت كرد و براي اولين بار اذعان كردند كه مدل جمهوري اسلامي قابل الگوبرداري است و اين در حالي است كه قبل از اجراي اين طرح عده زيادي در داخل كشور دولت را نسبت به اجراي آن مي ترساندند.

وي اظهار داشت:‌ در دوران دولت نهم و دهم تحولات و اتفاقاتي در مسير پيشرفت، رفاه و تعالي مردم رخ داد كه هميشه جزء آرزوها بود و در اين دولت كه حزب و گروهي هم نداشت، با موفقيت به اجرا درآمد.

رييس ‌جمهور كنترل مصرف سوخت، هسته اي شدن ايران، ‌كوچك كردن دولت،‌ اجراي اصل ۴۴، پرداخت سهام عدالت و فضايي شدن را از جمله اقدامات دولت نهم و دهم برشمرد و با بيان اينكه اين مساله به معناي ناديده گرفتن اقدامات گذشته نيست، گفت: اگر يك دولت فقط يكي از اين اقدامات را در طول دوره خود به اجرا در مي آورد، كافي بود كه آن دولت را دولتي موفق معرفي كرد.

دكتر احمدي‌نژاد صادرات غير نفتي را از ديگر اقدامات برجسته دولت عنوان كرد و گفت: ۴۰ سال است كه صادرات غير نفتي كشور رقم اندكي داشته و در مقابل رقم واردات زياد بود و همواره تاكيد مي شد كه اين معادله بايد اصلاح شود.

تا سال ۸۴ ميزان صادرات غير نفتي كمتر از ۷ ميليارد دلار بود، اما در اين دولت سال گذشته به ۳۲.۶ ميليارد دلار رسيد و امسال به ۴۵ ميليارد دلار خواهد رسيد و به فضل الهي تا پايان سال ۹۱ صادرات غير نفتي با واردات برابر خواهد شد و اين يك انقلاب عظيم در عرصه اقتصاد كشور محسوب مي شود.

دكتر احمدي‌نژاد افزايش حقوق كارمندان و بازنشستگان و بيمه روستايي ۲۳ ميليون نفر را از ديگر اقدامات دولت دانست و با اشاره به رشد توليد در كشور نيز گفت: زماني كه دولت را تحويل گرفتيم، ظرفيت توليد سيمان ۳۲ ميليون تن بود كه اخيراً به ۷۶ ميليون تن رسيده و اين روند در ساير بخش هاي صنعتي و توليدي از جمله فولاد، آلومينيوم و خودرو نيز اتفاق افتاده است.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اهتمام دولت براي رفع مشكل مسكن نيز گفت:‌ در طول سال‌هاي گذشته با مديريت و پشتيباني دولت، ۲ ميليون و ۸۰۰ واحد مسكوني در سراسر كشور احداث شده و براي يك ميليون و ۴۰۰ هزار نفر در روستاها مسكن ايجاد شده و با اقدامات دولت دست عده‌اي كه همواره با برخي اقدامات،‌ به دنبال سوداگري در بازار مسكن بودند، ‌قطع شد.

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه به حضور فعال دولت در عرصه سياست خارجي اشاره كرد و گفت: دولت سياست هوشمندانه و دقيقي را در عرصه سياست خارجي در پيش گرفته است. زير سؤال بردن فلسفه تشكيل رژيم صهيونيستي به عنوان ستون فقرات نظام سلطه از جمله اين اقدامات بود، اما در اين عرصه طيفي از آمريكا و متحدين آن، صهيونيست‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقين، تا برخي در داخل كشور بطور هماهنگ، دولت را تحت سنگين ترين فشارها و تهمت ها قرار دادند.

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه بر ايستادگي روي اصول و ارزش‌ها تاكيد كرد و گفت:‌ اگر فشارها عليه دولت صدها برابر افزوده شود، اين دولت تا جان در بدن دارد از اصول و ارزش‌هاي انقلاب و خط امام و رهبري ذره اي كنار نخواهد رفت.

رييس‌ جمهور تصريح كرد: اتفاقات و هياهوهايي كه عده اي به راه انداخته اند، همه بهانه اي است كه خودمان را از لحاظ معنوني اعتلاء دهيم.

وي گفت:‌ نيروهاي انقلاب و كساني كه دلسوز انقلاب و ارزش‌ها هستند، امروز بايد با انسجام و همدلي و حفظ روحيه اميد در مسير ساختن كشور قرار بگيرند.

رييس‌ جمهور در پاسخ به سوالي درباره انتخابات گفت: درباره انتخابات در زمان مقتضي صحبت خواهم كرد.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

احمدی نژاد: دولت تا جان در بدن دارد می ایستد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج