adexo3
۱۶۳۷۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«جلال مقامی» این روزها چه می کند؟

جلال مقامی - دوبلور پیشکسوت کشورمان - که اخیرا در بیمارستان بستری بود، پس از مرخص شدن، این روزها در منزل مطالعه می‌کند، تلویزیون تماشا می‌کند و برای بهبود وضعیت سلامتی‌اش، به پیاده‌روی می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: جلال مقامی - دوبلور پیشکسوت کشورمان - که اخیرا در بیمارستان بستری بود، پس از مرخص شدن، این روزها در منزل مطالعه می‌کند، تلویزیون تماشا می‌کند و برای بهبود وضعیت سلامتی‌اش، به پیاده‌روی می‌رود.

رضا حضرتی‌ - خواهرزاده جلال مقامی - درخصوص روند فعلی درمان این دوبلور پیشکسوت گفت: خدا را شکر آقای مقامی از هفته گذشته تا به حال خیلی بهتر شده‌اند. در حال حاضر به راحتی می‌توانند صحبت کند و فقط در ادای برخی کلمات و جملات پیچیده کمی دچار مشکل می‌شوند که پزشک معالجش اعلام کرده است به زودی این مشکلش هم بهبود می‌یابد.

«جلال مقامی» این روزها چه می کند؟

وی افزود: شنبه هفته آینده - ششم دی ماه - قرار است مجددا آقای مقامی را به بیمارستان مهر شهر کرج ببریم تا با معاینه مجدد پزشک معالجش، بقیه روند درمانش به خوبی طی شود. در حال حاضر ایشان بیشتر کتاب می‌خواند‌، تلویزیون نگاه می‌کند،‌ اخبار را دنبال می‌کند و گاهی هم برای حفظ سلامتی و تنظیم فشار خونش به پیاده‌روی می‌رود و خدا را شکر به لحاظ فیزیکی حالش خیلی بهتر شده است.

حضرتی در پایان صحبت‌هایش درخصوص برگشت جلال مقامی به رادیو اعلام کرد: فعلا به دلیل اینکه ایشان تحت نظر هستند، باید از هرگونه استرس و فشار کاری به دور باشند تا مراحل درمانش کامل شود. وی نباید خسته شود و تمرکز فکری بیشتری داشته باشد تا هرچه زودتر حالشان کامل خوب شود.

جلال مقامی - دوبلور مطرح کشورمان و مجری برنامه قدیمی «دیدنی‌ها» - ۱۵ آذر ماه به لحاظ تکلم دچار مشکل و به بیمارستان قائم کرج منتقل شد.

این دوبلور پیشکسوت به مدت پنج روز در بیمارستان تحت مراقبت بود و ۲۰ آذر ماه از بیمارستان مرخص شد. جلال مقامی اکنون در منزل در حال استراحت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج