اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۱۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

افزایش ۵ درصدی آمار طلاق تهرانی ها

طبق آمارهای منتشر شده ازدواج در تهران، نسبت سال قبل، یک درصد کمتر شده، اما آمار طلاق در پایتخت، ۵ درصد افزایش داشته است.

آمار منتشر شده از سوی اداره کل ثبت احوال استان تهران نشان می دهد نسبت ثبت ازدواج و طلاق در کلانشهر اول ایران، به طور متوسط، کمتر از ۳ ازدواج در مقابل یک طلاق است.

طبق آمارهای منتشر شده ازدواج در تهران، نسبت سال قبل، یک درصد کمتر شده، اما آمار طلاق در پایتخت، ۵ درصد افزایش داشته است.

شاید این آمار تکان دهنده سبب شده تا وزارت ورزش و جوانان، آیین نامه ایجاد مراکز رسمی و تخصصی ازدواج را نهایی و برای تصویب به هیات دولت ارسال کند.

سابقه ازدواج اینترنتی در کشور ما

ازدواج اینترنتی و همسریابی آنلاین برای نخستین بار در فرانسه و در یکی از شهرهای اطراف پاریس شکل گرفت که فعالیت این سایت هم منوط به دوستی حداقل دوساله طرفین بود.

در ایران نیز هرچند استقبال از سایت‌های غیررسمی همسریابی اینترنتی در میان کاربران به شدت افزایش یافته است اما این پدیده در کشور ما سابقه‌ای سه ساله دارد و هنوز مدت زمان زیادی از تاسیس و راه‌اندازی نخستین بنگاه‌های همسریابی اینترنتی نمی‌گذرد.

اما کاهش ازدواج و افزایش کلاهبرداری در سایتهای همسریابی سبب شده تا سیدباقر پیشنمازی، معاون فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان اعلام کند که قرار است این مرکز به طور رسمی نظارت بر سایتها و بنگاههای همسریابی نظارت کند.

زیرا مطابق تحقیق صورت گرفته توسط سازمان ملی جوانان به نظر می‌رسد تمایل به ازدواج اینترنتی رو به افزایش است و تعداد این سایت‌ها و مراکز همسریابی مجازی و اینترنتی در حال حاضر در کشور ما به ۳۹ سایت می‌رسد .

همچنین سال گذشته شبکه شفا به عنوان مجموعه ای از مراکز غیردولتی به عنوان مسوول ارائه خدمات مشاوره ازدواج از سوی دولت به رسمیت شناخته شد.


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

افزایش 5 درصدی آمار طلاق تهرانی ها


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      اي ى ى بابا!!!ادم اينجا با همسر اينده ى محترم اشنا ميشه، معاشرت مى كنه، خانواده اش رو مى شناسه.... باز طرف "تو زرد" در مياد!!!
      واى به حال ازدواج اينترنتى!!!!

    • رضا

      نمیدونم چی بگم از هر 3ازدواج یکی به طلاق کشیده میشه من که میترسم برم جلو با این وضع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج