adexo3
۱۶۴۱۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پول سازترین بازیگران سال هالیوودی

نشریه "فوربس" فهرست سودآورترین بازیگران مرد و زن هالیوود را در جدیدترین شماره‌اش منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا: نشریه "فوربس" فهرست سودآورترین بازیگران مرد و زن هالیوود را در جدیدترین شماره‌اش منتشر کرد.

پس از اینکه هفته گذشته «آدام سندلر» از سوی نشریه فوربس به عنوان کم بازده‌ترین بازیگر هالیوودی شناخته شد‌، این نشریه اقتصادی اقدام به انتشار فهرستی از بازیگران هالیوودی کرده است که بیشترین سود را برای تهیه کنندگان و کمپانی‌های فیلمسازی در ازای مبلغ دریافتی‌شان به ارمغان می‌آورند.

بر این اساس « جنیفر لاورنس » بازیگر جوان و برنده اسکار به عنوان پولسازترین بازیگر هالیوود در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد، چرا که دو فیلم «بازی‌های بقاء: زاغ مقلد» و «مردان ایکس؛ روزهای گذشته آینده» از او در مجموع ۱/۴ میلیارد دلار در سطح گیشه جهانی فروخت.

« کریس پرت » بازیگر نقش اصلی فیلم «نگهبانان کهکشان» و انیمیشن «فیلم لگو» نیز در مجمع با این دو فیلم فروش ۱/۲ میلیون دلاری را برای هالیوود رقم زد. در این فهرست «اسکارلت یوهانسون» نیز در جایگاه سوم قرار داد که با فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»، «لوسی» و «زیر پوست» با بازی وی در مجموع فروش ۱/۱۸ میلیارد دلاری را ثبت کردند.

« مارک والبرگ » بازیگر فیلم «ترانسفورمرها: عصر انقراض» (پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۱۴ سینمای جهان با فروشس بالغ بر یک میلیارد دلار) در مکان بعدی قرار دارد، در رتبه بعدی از پولسازترین بازیگران هالیوودی در سال ۲۰۱۴ «کریس ایوانز» بازیگر فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» و «برف شکن» با مجموع فروش بیش از ۸۰۰ میلیون دلار قرار دارد.

« اما استون » نیز با فیلم‌هایش شامل «مرد عنکبوتی شگفت انگیز۲»، «جادو زیر نور ماه» و «مرد پرنده» فروش ۷۶۴ میلیون دلاری در گیشه جهانی سال ۲۰۱۴ ثبت کرده است.

« آنجلینا جولی » بازیگر و کارگردان هالیوودی نیز هفتمین بازیگر پولساز سال ۲۰۱۴ است که با فیلم «شریر» فروش ۷۵۸ میلیون دلاری را در گیشه بدست آورد.

در این فهرست « جیمز مک‌آوی »، «مایکل فاسبندر» و «هیو جکمن» در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج