اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۵۷۳۷
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

طلاق به خاطر ارتباط پنهانی با دوست همسر

مرد جوان وقتي متوجه شد که همسرش قبلا با دوست صميمي‌اش در ارتباط بوده، تصميم گرفت به دادگاه خانواده برود و درخواست طلاق بدهد.

روزنامه مردم سالاری: مرد جوان وقتي متوجه شد که همسرش قبلا با دوست صميمي‌اش در ارتباط بوده، تصميم گرفت به دادگاه خانواده برود و درخواست طلاق بدهد.

چندي پيش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد‌. وي در خصوص علت اين درخواست گفت: يک سال پيش با همسرم آشنا شدم و به خواستگاري اش رفتم و با هم ازدواج کرديم.

مرد جوان ادامه داد: من خود را خوشبخت ترين مرد دنيا مي‌ديدم تا اينكه چند وقت پيش پي به رازي بردم كه خيلي مرا بهم ريخت. از آن روز به بعد زندگيم دگرگون شده و شبها اصلا نمي‌توانم بخوابم. تا اينكه تصميم به جدايي گرفتم. من متوجه شدم که همسرم پيش‌از ازدواج و درست زماني بود كه ما با هم قرار ازدواج و خواستگاري گذاشته بوديم با يكي از دوستان صميمي‌ام ارتباط پنهاني داشته است.

وي در ادامه گفت: وقتي شنيدم خيلي عصباني شدم، به همسرم اعتماد دارم و مي‌دانم كه اين موضوع مربوط به قبل از ازدواج ماست اما نمي‌توانم باور كنم كه هم دوستم و هم دختر مورد علاقه‌ام در آن زمان به من خيانت كرده اند. از وقتي پي به اين راز بردم مي‌خواستم به همسرم بازگو كنم اما نتوانستم.

او مرتب از من علت پريشاني ام را مي‌پرسد و من هم مشكلات كاري را بهانه مي‌كنم. در اين مدت خيلي با خودم كلنجار رفتم تا موضوع را فراموش كنم اما نتوانستم‌. هر وقت دوستم با من تماس مي‌گيرد حالم خراب‌تر مي‌شود. ديگر تصميم گرفتم به آرامش برسم و فكر مي‌كنم بعد از طلاق از همسرم آرامش به افكار پريشانم برمي‌گردد.

بعد از درخواست اين مرد، قاضي دادگاه خانواده تهران دستور احضار همسر وي به دادگاه را صادر كرد تا بعد از شنيدن اظهارات وي در خصوص اين پرونده تصميم بگيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      زن خیانتکار مثل دندون کرم خورده میمونه باید کندش انداخت دور.این آقا هم درست ترین کار ممکن رو میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مرد اینکارو بکنه همه معتقیدین که باس بهش فرصت داد اما برا زن....

    • فاطی

      فقط زن خیانتکار مثل دندون کرم خورده است؟مرد خیانتکار آدم خوبیه؟ببینم اصلا الان تو جامعه ما جوانی هست که نسبت به همسرش خیانتکار نبوده باشه؟وقتی جوانای ما با افتخار از تعداد بی شمار دوست دختر و دوست پسرشون دم میزنن؟

      پاسخ ها

      • محسن

        مردا درصد خیانتشون خیلی خیلی کمتر از زن هاست.ولی متاسفانه زن ها فقط و فقط پول رو میشناسن و به اون برگه ای که روز عقد امضا کردن پایبند نیستن

    • کمی تأمل

      خود این آقا میگه قبل از ازدواجش بوده!
      یعنی میخوام بدونم این آقا قبل از ازدواج با این خانم با هیچ کس دیگه ای نبوده؟؟
      نه والا...
      یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران...

      پاسخ ها

      • محسن

        مگه شما این بنده خدا رو میشناسید که در موردش قضاوت میکنید. من 28 سالمه موقعی ای که ازدواج کردم قبلا با هیچ دختری نبودم حتی تو دانشگاه

      • آرش

        چرند نگو من 23 سالمه خوشتیپ و ورزشکارم تحصیلات هم دارم وضع مالیم هم خدارو شکر خوبه ولی تا حالا با دختر دوست نبودم

      • واقع بین

        جناب "کمی تامل" ؛ درسته که گفته قبل از ازدواج؛ اما خوب بخونید، گفته:
        ""همسرم پيش‌از ازدواج و درست زماني بود كه ما با هم قرار ازدواج و خواستگاري گذاشته بوديم با يكي از دوستان صميمي‌ام ارتباط پنهاني داشته است"".
        یعنی اون موقعم این خانوم به این آقا تعهد داشته. بهتره که از همچین رفتارهای قبیحی حمایت نکنید.

    • سونيا

      شما مردها موجودات جالبي هستيد اگر تصميم بگيريد به يك زن دسته جمعي تجاوز كنيد خيالي نيست اصلا براتون مهم نيست چي سر اون زن بدبخت مياريد اما در مقوله خيانت زنها ميتونيد ساعتها سخنراني كنيد قبل از ازدواج اون خانم داشته انتخاب ميكرده و چون حق انتخاب طبق معمول در ايران با زن نيست پس اين آقا انتخابش كرده بنابراين اين زن هيچ خيانتي به شوهرش نكرده ....دندون كرم خورده هم خودتي

      پاسخ ها

      • آرش

        چرا همه رو به یک چشم نگاه میکنی مگه همه مردها متجاوز هستن؟ ضمنا این خانم یه کلام میتونسته به شوهرش بگه قبل از ازدواج چیکار کرده ولی رو حساب منفعت طلبی دیده مورد جدید پولدارتره گفته همینو بچسبیم تا نپریده گورپدر اون یکی

      • حسام

        جالبه صفحات سایتها پرشده از خیانت خانمها و بی بند و باریشون و جالبه که هیچ خانمی اینو قبول و یا حتی تایید نمیکنه چون منطق خانما اول تکذیب کردنه ! بعد منطقی فکر کردن !

    • بدون نام

      اخه بد بختی اونجاست که مردای خیانت کار دخترای نجیب گیرشون میا د. و دخترای خیانتکار پسر نجیب اونم بخاطر اینه که دیگه مهارت مرد شناسی ویا زن شناسی رو پیدا کردن

    • فاطی

      نظرتون در مورد درصد خیانت مردها درست نیست خود من هم 23 سالمه و تا حالا هیچ دوست پسری نداشتم حتی تو دانشگاه !دلیل نمیشه بگم درصد خیانت دخترا کمتره اینطوری قضاوت کردن درست نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج