۱۶۵۷۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عارف: انقلاب ما فرهنگی ترین انقلاب دنیا بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براین که انقلاب اسلامی ایران فرهنگی ترین انقلاب دنیا بود گفت: این افتخار مااست که انقلاب مان بدون خشونت است.

ایرنا: محمدرضا عارف روز پنج شنبه در سومین نشست رفع خشونت از نظام بین الملل با اشاره به این که انتخاب عنوان مقابله با خشونت یا جهان عاری ازخشونت ریشه در انقلاب دارد اظهار داشت: ما اعتقاد داریم انقلاب ما فرهنگی ترین انقلاب دنیا بود.

وی درادامه گفت: شما رفتار و کردار امام راحل (ره)از روزهای اول خرداد سال ۴۳ تا بعد از پیروزی انقلاب را بررسی کنید آن گاه متوجه می شوید که انقلاب ما هیچ گاه متوسل به خشونت نشده است.

عارف با یادآوری این که این افتخار مااست که انقلاب مان بدون خشونت است، اضافه کرد: متأسفانه بعد از انقلاب به این بعد پرداخته نشده است.

عارف افزود: با پیشنهاد رئیس جمهوری در سازمان ملل و نام گذاری روز ملی مبارزه با خشونت و افراط گرایی در ۲۷ آذرماه این باب برای بررسی چنین وجهی از انقلاب باز شده است.

وی با اشاره به این که خشونتی را که به اسم دین رواج می دهند باید از بین برود اظهارامیدواری کرد که بتوانیم شروع کننده بررسی این پیشنهاد باشیم.

عارف یادآورشد: ما در آینده نشست های جدی تری خواهیم داشت و می خواهیم بحث ها بعد از نشست هایمان به دانشگاه انتقال پیدا کند و همچنان پیشرو در جهان باشیم.

وی ادامه داد: سال ها قبل بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت پیش بینی می کرد که می خواهد جعبه کوچکی را اختراع کند که امکانات مورد نیاز انسان با آن برآورده شود. تکنولوژی بسیار زودتر از آنچه مخترعانش پیش بینی می کردند در بین مردم رواج یافت.

وی با یادآوری این که امروزه تکنولوژی ازهمه جلو زده است گفت: باید بدانیم که امروز با خطراتی از سمت تکنولوژی روبرو هستیم. باید بررسی کرد که چرا تکنولوژی هر زمان که وارد کشور ما شده با مقابله و مواجهه بزرگان روبرو شد. این داستان بر سر فکس، تلویزیون و رادیو نیز اتفاق افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج