adexo3
۱۶۷۲۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش به برنامه تجمع حامیان موسیقی

برخلاف برخی پیام ها که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، هیچ برنامه ای برای تجمع امروز دوستداران موسیقی محلی مقابل استانداری یا مکان دیگری در دستور کار نیست.

عصر ایران: برخلاف برخی پیام ها که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، هیچ برنامه ای برای تجمع امروز دوستداران موسیقی محلی مقابل استانداری یا مکان دیگری در دستور کار نیست.

پایگاه خبری خلیج فارس نوشت: پس از فراخوان گروهی با نام امت حزب الله برای تجمع اعتراضی مقابل استانداری بوشهر و خصوصا پس از برپایی آن در روز گذشته، پیام هایی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر تجمع مشابهی در روز سه شنبه (امروز) توسط دوستداران موسیقی محلی و حمایت از مسئولان استان دست به دست می شود، اما هیچگونه برنامه ای در این خصوص وجود ندارد.

یک منبع آگاه به «خلیج فارس» گفت: برخلاف اقلیت مخالف موسیقی محلی که بدون کسب مجوزهای لازم اقدام به تجمع مقابل استانداری کردند، دوستداران فرهنگ و هنر قانون گریزی نخواهند کرد و معتقدند بهترین پاسخ به این گروه و حمایت از تدبیر مسئولان استان، استقبال پرشور از رییس جمهور در سفر استانی اش می باشد.

وی ادامه داد: تجمعاتی نظیر آنچه روز گذشته مقابل استانداری بدون کسب مجوز قانونی رخ داد برای ملتهب نشان دادن فضای استان پیش از سفر هیات دولت است و احتمال می رود درخواست و پیام های تجمع طرف مقابل نیز توسط همین اقلیت و برای توجیه حرکت خود و ادامه تجمعات شان باشد.

اطلاعیه دفتر استاندار بوشهر درباره فراخوان تجمع

همچنین دفتر استاندار بوشهر صبح سه شنبه در پیامی اعلام کرد: در ساعات گذشته در فضای مجازی، فراخوان‌هایی پیرامون برپایی تجمعات حمایت‌آمیز از خدمات دولت تدبیر و امید و استاندار محترم بوشهر توسط مردم نجیب و شریف استان به سرعت منتشر شده است، لذا ضمن تشکر از لطفی که مردم فهیم بوشهر به خادمان خود دارند آنان را به پرهیز از برگزاری تجمعات که به خصوص در این ایام هم‌راستا با مصالح و منافع استان نیست، دعوت کرده و امیدوار است که مردم فهیم، قانون‌مدار و فرهنگی استان بوشهر، مواضع و دیدگاه‌های خود نسبت به خدمتگزاران به ایران اسلامی را با تکریم و احترام به رئیس جمهور محبوب، فرهیخته و اندیشمند جناب آقای دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید در فرصتی که در ایام آتی فراهم خواهد شد به نمایش بگذارند.

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: گروه لیان پس از ۱۶ سال مجوز برگزاری کنسرت در بوشهر دریافت کرد که جمعه شب گذشته به دلیل تجمع برخی معترضان موسیقی محلی مقابل سالن شهید آوینی، سانس اول آن لغو شد، اما با تدبیر مسئولان استانی و برخورد قاطع نیروی انتظامی برای پراکنده کردن این گروه، سانس دوم برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج