۱۶۸۲۸۳
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پراید ارزان شد

قیمت برخی خودروهای داخلی با کمی تفاوت نسبت به آغاز فصل زمستان با شیب ملایم کاهش یافته است که در این میان پراید حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

خبرگزاری میزان: قیمت برخی خودروهای داخلی با کمی تفاوت نسبت به آغاز فصل زمستان با شیب ملایم کاهش یافته است که در این میان پراید حدود یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

بازار خودروهای داخلی در حال حاضر کمی تکان خورده است اما تمایل مردم به سمت خودروهای دست دوم بوده و همچنان منتظر کاهش قیمت‌ها هستند.

گفتنی است طی هفته گذشته برخی خودروهای داخلی با کاهش قیمت روبه رو بودند.

بر اساس این گزارش، پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۳۴میلیون، تیپ ۵ با قیمت ۳۷ میلیون، سورن ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سمند سفید LX با قیمت ۳۱ میلیون تومان، V۸ با قیمت ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار، رانا ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۲۹ میلیون و۶۰۰ هزار تومان، پژو پارس TU۵ ۴۱ میلیون، پارس سفید دوگانه سوز ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، معامله شد. همچنین در گروه خودروسازی سایپا، پراید ۱۳۱ نقره ای با قیمت ۲۰ میلیون و۲۰۰ هزار تومان، پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱۳۲ با قیمت ۲۰ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و تیبا ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گفتنی است تولید وانت با رشد ۵۳ درصدی روبه رو بوده است. تولید خودرو تجاری سبک(وانت) در گروه خودروسازی سایپا در ۹ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه با ۵۳درصد رشد همراه بوده است و توانسته بالاترین میزان رشد تولید و فروش را در ۹ ماهه سال جاری از آن خود کند.

براساس این گزارش تولید ۹ماهه سال۹۳، ۳۸۰۲۸ دستگاه بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با تولید ۲۴۸۳۹ دستگاه به رشد ۵۳ درصدی دست یابد. علاوه براین در آذرماه امسال ۴۵۲۲ دستگاه تولید شد که نسبت به مدت مشابه با تولید ۳۱۲۱ دستگاه به رشد ۴۴ درصدی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      قربون این شیب ملایم بشم......

    • بدون نام

      قراره یه افزایش قیمت پیدا بشه که اول یکم ارزون شده...تو ایران سابقه ارزون شدن وجود نداره و نخواهد داشت!!!

    • یه ایرانی

      چه ارزونی برادر من .
      مگه پرایدی که فقط یه موتور بیشتر از گاری داره
      بیش تر از 6-7 میلیون تومان بود . پس چرا میگی ارزون شد؟؟!! . مردم همیشه در صحنه هم عقلشون به چششونه. مسئولین (امین سرمایه مردم)هم دستشون درد نکنه یه جنسی رو 10-15 میلیون یهو میکشن روش بعد از چند ماه چند صد هزار تومان میکشن پایین بعد میگن ارزون شده .
      اینا دیگه آخر شن ....
      سانسورشم نکن حداقل اگه انتشار نمیدی. :*

    • بدون نام

      شیب ارزون شدن رو افزایش بدین،
      ممنون میشیم

    • احسان

      با سلام
      همچنان گفتید پراید ارزان شد گفتم چه اتفاقی افتاد.اگه واقعا مسئولی هست که رسیدگی کنه خب این مسائل پیش پا افتاده رو درست کنه.البته مقصر خود مردم ما هستند که با بها دادن به اجناس بی کیفیت و کم کیفیت و سرازیر شدن احاد مردم در صورت گرونی وسایل و ماشین این چنین پیشامدی حقمونه.باید خودمون نخریم و سوار نشیم.مگه شماها که اینجا نظر میدید کسی هم به اون چیزی که معتقده عمل میکنه.مگه پراید چیه که بخوایم ما سوار بشیم.بخدا دست به دست هم دهیم میهن خویش را کنیم آباد.ما هستیم که با خرید محصولات بی کیفیت از هر نمونه ای به جز ماشین داریم به تاجر ها بها میدیم که اجناس و ماشین بی کیفیت تحویل مردم بدن

    • بابک

      عاقا اصا باید پراید مجانی کنن..اخه ماشینه این؟؟
      اقایون با پررویی تمام خودروی بی کیفیت قیمت بالا به مردم میندازن با کمترین خدمات بعد یه عده دل خوش همیشه خندان بی درد از مردم بی خبر به این کار اجازه دادن و واردات رو کم میکنن که ما ماشین اشغال وطنی مجبور شیم بخریم..فقط اتومبیل خارجی و کیفیتش رقیب ایناست

    • بدون نام

      شیب ملایمو دیگه همه می دونند چیه؟

    • یک شهروند

      خجالت هم خوب چیزیه.

    • راننده پراید

      باسلام
      من یه دونه از این خودروهای ارزون قیمت باکیفیت سوارمیشم!!!تاچندوقت پیش مدل 85داشتم.خیلی هم ازش راضی بودم.خیرسرم فروختم مدل بالاترشو خریدم.مدل92.ازروزی که خریدم فقط 3روز سوارشدم.استارتش خراب شد.الان نزدیک 3هفتس تو نمایندگی خوابیده.یه استارت پیدا نمیشه بندازن روش.تازه باید ECU هم عوض بشه و چون اون موقع از هند آوردن و تو ایران کار نمیکنه باید منتظر باشیم(خدامیدونه تا کی) ایشون(همونECU)تشریف بیارن تا ما دوباره این خودروی با کیفیت ارزون رو سوار شیم!!!

    • بدون نام

      جوک سال

    • بدون نام

      خداكند پرايد صد ميليون باشد ديگرهيچ كسي نمي ميرد

    • بدون نام

      پراید عالیه وقتی ننه نیس باس با زن بابا بسازی!!!

    • بدون نام

      خدا رو شکر 1000تومن ارزون شد من برم بخرم

    • محمد

      فرغون از پراید بهتره آخه یک اتاق فلزی باچند تیکه وسایل روی چهار لاستیک بی کیفیت چینی سوار کردن هنر میخاد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج