اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۰۶۷۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

اردوغان: می خواهند جنگ تمدنها به راه اندازند

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه هشدار داد برخی از محافل با توجه به فضایی که در جهان به وجود آمده است تلاش می کنند جنگ تمدن ها به راه اندازند

واحد مرکزی خبر: اردوغان گفت ما آزادی بی حد و مرز نداریم حتی آزادی بیان نیز حد و اندازه دارد. وی افزود از این می ترسد برخی افراد که از تاریخ درس نگرفته اند بخواهند جنگ تمدن ها در جهان به راه اندازند. اردوغان با تاکید بر اینکه اسلام با اقدامات تروریستی مخالف است

سیاست های یک بام و دو هوای کشورهای غربی را در قبال جهان اسلام محکوم کرد . وی گفت وقتی همه می دانند مسلمانان تا چه اندازه درباره پیامبرشان حساس هستند ، چرا برخی این گونه اقدامات توهین آمیز انجام می دهند . اقدامات توهین آمیزی که در این باره انجام می گیرد فراتر از آزادی بیان است.

وی همچنین افزود انتشار و پخش میلیون ها نسخه از کاریکاتورهای موهن بعد از حمله به مجله شارلی ابدو هیچ ارتباطی با آزادی بیان ندارد. رئیس جمهور ترکیه از اقدام برخی کشورها در حمایت از نتانیاهو انتقاد کرد. اردوغان تصریح کرد کسانی که در سرزمین های اشغالی کشته می شوند خونشان کمرنگ تر از خون ۱۲ نفری نیست که در حمله مجله شارلی ابدو کشته شدند. من دولت اسرائیل که بین ۲۶۰۰ تا ۲۷۰۰ نفر را در غزه کشتند محکوم می کنم . با توجه به این شرایط ، واقعا مسخره آمیز است که برخی کشورها مدافع رژیم اسرائیل می شوند.

وی خطاب به رهبرانی که در تظاهرات پاریس در محکومیت حمله به مجله شارلی ابدو شرکت کرده بودند گفت هنگامی که اسرائیل مردم فلسطین را در نوار غزه کشتار می کرد شما کجا بودید. چرا شما در آن زمان سکوت اختیار کرده بودید؟ آیا این نشان نمی دهد که شما در کردار خود راستگو و خالص نیستید. وی شرکت بنیامین نتانیاهو در تظاهرات پاریس را محکوم کرد.داود اوغلو نخست وزیر ترکیه نیز پیش تر شرکت نتانیاهو در تظاهرات پاریس را محکوم کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      توی این کره خاکی هر حاکمی فقط کارخودش رودرست میدونه وبقیه رو محکوم میکنه.یکی نیست به این اردوغان بگه توهم دست کمی اراسراییل نداری که ازداعشی هاحمایت میکنی ومردم بیگناه عراق وسوریه روبه خاک وخون میکشی!

    • حمید لک

      ما آخرش نفهمیدیم این اردوغان چه جونوریه ... اینجا دل واسه فلسطینیا به ظاهر میسوزنه و از اونطرف داعش و سلفی ها رو تجهیز میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج