۱۷۰۶۹۹
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتراف قاتل ایرانی دختر ۱۶ ساله گرجستانی

«در گرجستان شکست عشقی خوردم و بعد از آن مرتب حالت جنون به من دست می‌داد، برای همین دست به ۲جنایت زدم.» اين بخشي از اعترافات پسر ۲۹ساله‌اي است كه به اتهام قتل دختر ۱۶ساله گرجستاني تحت تعقيب پليس بين‌الملل بود.

همشهری آنلاین: «در گرجستان شکست عشقی خوردم و بعد از آن مرتب حالت جنون به من دست می‌داد، برای همین دست به ۲جنایت زدم.»

اين بخشي از اعترافات پسر ۲۹ساله‌اي است كه به اتهام قتل دختر ۱۶ساله گرجستاني تحت تعقيب پليس بين‌الملل بود و بعد از فرار از اين كشور در شهرستان كلاله استان گلستان، پسربچه ۸ساله‌اي را به قتل رساند. ساعت ۱۶بيست و دوم دي‌ماه مأموران پليس آگاهي شهرستان كلاله در جريان جنايت هولناكي در يكي از خيابان‌هاي شهر قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه پسربچه ۸ساله‌اي بر اثر ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بيمارستان، جانش را از دست داده است.

با مرگ او كارآگاهان جست‌وجو براي دستگيري عامل جنايت را شروع كردند. آنها در نخستين اقدام راهي محل حادثه شدند. شاهدان مي‌گفتند كه از دور پسربچه‌اي را داخل كوچه ديده‌اند كه مرد جواني ناگهان به او نزديك شد و با چاقو ضربه‌اي به گردنش زد و فرار كرد. هر چند هيچ‌يك از شاهدان عامل جنايت را نمي‌شناختند اما با كمك آنها و با انجام چهره‌نگاري، تصويري از مرد جنايتكار به‌دست آمد كه شبيه يك قاتل تحت تعقيب بود. ماموران متوجه شدند كه قاتل پسربچه ۸ساله، مردي ايراني است كه پيش از اين نيز به جرم قتل در گرجستان تحت تعقيب پليس بوده است.

با شناسايي قاتل كارآگاهان توانستند در كمتر از ۵ساعت پس از قتل پسربچه مخفيگاه وي را در شهرستان گميشان استان گلستان شناسايي كنند. اين متهم تحت تعقيب در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد و به اداره آگاهي انتقال يافت. قاتل ۲۹ساله در بازجويي‌ها قتل پسربچه را گردن گرفت اما مدعي شد كه قصد كشتن او را نداشته است. وي گفت: ما اهل شهرستان كلاله هستيم اما با خانواده‌ام در كشور گرجستان زندگي مي‌كرديم.

من هم پيش از اين همراه خانواده‌ام در گرجستان بودم كه در آنجا با دختري آشنا شدم. قرار بود با هم ازدواج كنيم اما او بي‌دليل مرا ترك كرد و رفت. همين شكست عشقي خيلي مرا تحت‌تأثير قرار داد و روحيه‌ام به‌شدت به‌هم ريخت تا جايي‌كه مرتب حالت جنون به من دست مي‌داد.

وي افزود: وقتي در گرجستان بودم با ديدن يك دختر ۱۶ساله گرجستاني باز همان حالت جنون به من دست داد. براي همين به سمت او حمله ور شدم و وي را به قتل رساندم. بعد از جنايت فرار كردم و به ايران آمدم و به كلاله رفتم. تا اينكه روز حادثه پسربچه ۸ساله را در خيابان ديدم.

دوباره حالت جنون به من دست داد و احساس كردم اگر با چاقو به او ضربه‌اي بزنم آرام مي‌شوم. براي همين با چاقوي ميوه‌خوري كه همراهم بود به گردن او ضربه‌اي زدم و پا به فرار گذاشتم. سرهنگ اكبري، رئيس پليس آگاهي استان گلستان با اعلام اين خبر به همشهري گفت: متهم بعد از اعتراف به جنايت راهي بازداشتگاه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      بعضیا بدترین ضربه ها رو نه از عشق که از خیلی چیزای مهمتر زندگی میخورن اما مثل کوه سرپا وایمیسن.خدایا به همه ی ما عزت نفس بده

    • ليلا

      وقتى اعدام شدى اونوقت جنون از سرت ميپره مرتيكه عوضى.مريض بودى ميرفتى دكتر نه اينكه طفل معصوم بيگناه رو بكشى

    • بدون نام

      طرف تحصیل کردست میدونه با گفتن این حرفا جرمش سبکتر میشه والا جنون آنی کیلویی چنده

    • شقایق

      معلومه کلا مشکل روانی داره با یه شکست عشقی جنون نمیشه

    • امید

      امروز فردا باید واسه دفاع ازخودمون ازدست این دیونه ها باید اسلحه همراه خودمون داشته باشیم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج