adexo3
۱۷۰۹۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش منفی بورس تهران به اخبار مثبت

بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز خود به اخبار مثبت منتشر شده واکنش منفی نشان داد و با شدت بیشتری در سرازیری نزول قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز خود به اخبار مثبت منتشر شده واکنش منفی نشان داد و با شدت بیشتری در سرازیری نزول قرار گرفت.

بورس تهران در معاملات سومین روز هفته با رکورد تازه ای مواجه شد و با ریزش ۴۸۴ واحدی شاخص به کانال ۶۵ هزار واحدی برگشت.

با بی حال شدن بورس تهران در روز گذشته روند ریزشی امروز قابل پیش بینی بود به طوری که انتشار اخبار مثبت اقتصادی نیز نتوانست جلوی ریزش قیمت ها را بگیرد و بورس تهران به دلیل ادامه افت قیمت نفت ،کاهش شدیدی را تجربه کند.

بر این اساس در جریان معاملات روز دوشنبه اخبار مثبتی از جمله اجرای کیفی سازی ۵ ساله پالایشگاه ها، بهبود وضعیت پتروشیمی ها و حضور بانک ها در ۸۵ صندوق سرمایه گذاری منتشر شد اما سایه سنگین افت قیمت نفت مانع از آن شد تا بورس تهران به این اخبار واکنشی نشان دهد.

این اتفاقات موجب شد تا شاخص بورس تهران بار دیگر به کانال ۶۵ هزار واحدی نزول کرده و شرایط نامطلوبی را برای همراهان خود ایجاد کند.

در بازار امروز بیشتر شرکتهای حاضر در بازار منفی شده اما شرکتهای بانکی و خودرویی بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند به طوری که شرکتهای بانک ملت، تاپیکو، بانکهای صادرات و تجارت، ایران خودرو، غدیر، مپنا، مخابرات، فولاد خوزستان،توسعه معادن و فلزات و همچنین سایپا بیشترین تاثیر منفی را در رسیدن شاخص به کانال ۶۵ هزار و ۸۳۵ واحد شد.

با منفی شدن مجدد بورس تهران ارزش معاملات هم به شدت افت کرد به طوری که در بازار امروز ۴۲۳ میلیون سهم به ارزش ۷۴ میلیارد تومان داد وستد شد و ارزش بازار سرمایه نیز تا سطح ۲۹۶ هزار میلیارد تومان افت کرد..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج