adexo3
۱۷۱۱۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازگشت دوباره «منیژه حکمت» پس از ۸ سال

منیژه حکمت بعد از هشت سال، روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و «جاده قدیم» را مقابل دوربین می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: منیژه حکمت بعد از هشت سال، روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و «جاده قدیم» را مقابل دوربین می‌برد.

این کارگردان که در سال‌های اخیر بیشتر در حوزه تهیه‌کنندگی فعال بوده است گفت: «جاده قدیم» نوعی جامعه‌شناسی خودمانی است که از ۹ سال پیش در ذهن داشتم و باید زمان ساخت آن فرا می‌رسید.

به گفته‌ی او؛ در مقاطع مختلف تحقیقات میدانی روی آن انجام شد و در حال حاضر براساس آن تحقیقات فیلمنامه به صورت گروهی نوشته می‌شود.

بازگشت دوباره «منیژه حکمت» پس از 8 سال

وی افزود: به اتفاق مصطفی خرقه‌پوش و پوریا عالمی در حال نگارش فیلمنامه هستیم و زویا پیرزاد نیز در طرح اولیه به ما کمک کرد، ضمن اینکه از جامعه‌شناسان کمک‌های زیادی گرفتیم.

این کارگردان با اشاره به موضوع فیلم‌اش گفت: «جاده قدیم» قصه زنی آسیب دیده است و اتفاقاتی که بر او می‌گذرد و با تمام آسیب‌های اجتماعی و جسمی که دیده در جایی که به بن‌بست رسیده بلند می‌شود و از نو شروع می‌کند.

حکمت درباره زمان فیلمبرداری این فیلم اظهار کرد: شب عید صحنه‌های خیابانی را می‌گیریم و احتمالا از اردیبهشت کار را ادامه خواهیم داد.

این کارگردان که در سابقه کاری‌اش فیلم‌های «زندان زنان» و «سه زن» دیده می‌شود درباره گزیده‌کاری‌اش در حرفه کارگردانی،گفت: فیلمسازی دغدغه من است و معتقدم باید کاری بسازم که با آن جریان‌سازی داشته باشم و اگر این اتفاق رقم نخورد، ترجیح می‌دهم تهیه کننده باشم. ضمن اینکه فکر می‌کردم نیاز جامعه ما فضای شاد و امیدوارکننده است و در حوزه تهیه‌کنندگی آثار مرتبطی را تهیه کردم.

از جمله آثاری که حکمت تهیه آن را بر عهده داشته می‌توان به «ورود آقایان ممنوع»، «چیزهایی هست که نمی‌دانی»، «صداها»، «پوپک و مش ماشالله»، «شهر موش‌ها ۲» و «شکاف» اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج