اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۱۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مانور مشترك آمريكا و اسراييل لغو شد

در حالي كه راديو اسراييل دليل لغو مانور " چالش وخيم ۱۲ " بين آمريكا و اسراييل را مسايل مالي دانسته است اما راديو ارتش اسراييل دليل لغو اين مانور را فضاي تنش آلود در منطقه اعلام كرده است .

در حالي كه راديو اسراييل دليل لغو مانور " چالش وخيم ۱۲ " بين آمريكا و اسراييل را مسايل مالي دانسته است اما راديو ارتش اسراييل دليل لغو اين مانور را فضاي تنش آلود در منطقه اعلام كرده است .

انتشار خبرلغو اين مانور همزمان با انتشار خبر سفر قریب‌الوقوع ژنرال مارتين دمپسي رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به اسرائیل، اتفاق افتاده است .

راديو دولتي اسراييل با اشاره به اينكه مشكلات مالي دليل لغو اين مانور بوده اعلام كرده است كه برگزاري اين مانور به اواخر سال ۲۰۱۲ موكول شده است .

گفته مي شود اين مانور به منظور تمرين ميزان آمادگي آمريكا و اسراييل براي يك رويارويي احتمالي با ايران ترتيب داده شده است .

از نظر برخي تحليلگران آمريكايي برگزاري اين مانور در فضاني كنوني منطقه مي توانست سطح تنش با ايران را بالا ببرد ، اقدامي كه بنا به گزارش روزنامه وال استريت ژورنال آمريكا هم راستا با دغدغه هاي واشنگتن در جلوگيري از انجام يك اقدام احتمالي نظامي اسراييل عليه ايران نخواهد بود.

اخيرا گزارش هايي در برخي رسانه هاي آمريكايي درباره اختلافات موجود بين آمريكا و اسراييل در نحوه مواجهه با ايران منتشر شده است .

آمريكا نگران اقدامات احتمالي يكجانبه اسراييل عليه ايران است .

وال استريت ژورنال اخيرا در گزارشي نوشت با وجودي كه دولت آمريكا بارها به اسراييل درباره حمله احتمالي نظامي به ايران هشدار داده ، اما مقامات اسراييل خود را براي انجام اقدام احتمالي نظامي عليه ايران آماده مي كنند .

سفر ژنرال مارتين دمپسي رييس ستاد مشترك ارتش آمريكا به اسراييل نخستين سفر اين ژنرال آمريكايي در مقام رييس ستاد ارتش آمريكا به اسراييل خواهد بود و ناظران احتمال مي دهند يكي از محورهاي اساسي گفتگوهاي دمپسي با مقام هاي اسراييل مساله ايران باشد .


منبع: عصرایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مانور مشترك آمريكا و اسراييل لغو شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج