adexo3
۱۷۳۳۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

همه به فرهادی تبریک گفتند

اتفاقی که می تواند از جواد شمقدری و مسعود کیمیایی تا عادل فردوسی پور، بهمن فرمان آرا، احمدرضا درویش و عباس کیارستمی را به واکنش یکسان وا دارد، کمیاب است اما جایزه ای که اصغر فرهادی یکشنبه شب در هتل هیلتون بورلی هیلز گرفت، چنین خاصیتی داشت.

همه به فرهادی تبریک گفتند

برترین ها به نقل از هفت صبح : اتفاقی که می تواند از جواد شمقدری و مسعود کیمیایی تا عادل فردوسی پور، بهمن فرمان آرا، احمدرضا درویش و عباس کیارستمی را به واکنش یکسان وا دارد، کمیاب است اما جایزه ای که اصغر فرهادی یکشنبه شب در هتل هیلتون بورلی هیلز گرفت، چنین خاصیتی داشت.

واکنش ها به نخستین جایزه گلدن گلوب سینمای ایران چنان از روی دلخوشی و شادی است که اختلافات به شکل موقت فراموش شده است. معاون امور سینمایی احتمالا برای نخستین بار از «قضاوت بخردانه»ای گفته که سینمای ایران را سربلند کرده و عباس کیارستمی از خاصیت امیدبخش جایزه فرهادی گفت.

فرمان آرا هم برای فرهادی دعا کرده از گزند تنگ نظران درامان باشد. انجمن منتقدان و دبیر جشنواره فجر هم جداگانه موفقیت فرهادی را تبریک گفته اند.

همه به فرهادی تبریک گفتند

*شمقدری : هر بارقه ای از این گنجینه فرهنگی بی شک چشم ها را خیره خواهد کرد و اگر حجاب ها و موانع و تعصب ها کناری برود هر روز شاهد اقبال و توجه دیگران به آثار فرهنگی و تولیدات سینمایی ایران خواهیم بود. آقای اصغر فرهادی توانست از حجاب ها و موانع بگذرد و قضاوتی بخردانه فیلم او را بر سکوی برگزیده ها بنشاند. این موفقیت را به وی و جامعه سینمای ایران و مردم خوب کشورمان تبریک می گویم.»

همه به فرهادی تبریک گفتند

* کیارستمی : این جایزه در فضایی که بر سینمای کشور حاکم شده، همچون یک نور امید بود، این جایزه تا حدودی توانست به جامعه هنرمندان کشورمان که پس از بسته شدن خانه سینما ناامید شده بود، روحیه بدهد. من امیدوارم در این شرایط این جایزه بتواند تا حدودی ناامیدی کسانی که در صنعت سینمای ایران مشغول به کارند را بهبود بخشد و مقامات ایرانی نیز با این جایزه با صنوف سینمای ایران مهربان تر باشند.»

همه به فرهادی تبریک گفتند

* احمدرضا درویش : «در هنگامه ای که «خانه سینمای ایران» در معرض توفانی سهمگین قرار دارد، کسی در سویی دیگر، با انتشار محبت و راستی بر پرده نقره ای، همه را به ساختن و پرهیز از سوزاندن، دعوت کرده است. کسی که بر بام سینمای جهان، بغضش را پنهان و به پرچم و نام وطنش مباهات می کند.»

همه به فرهادی تبریک گفتند

*رضا میرکریمی: موفقیت در گلدن گلوب را به موقع و شیرین می دانم و امیدوارم پیش از موفقیت «جدایی...» در اسکار، درهای خانه سینما باز شود.

همه به فرهادی تبریک گفتند

*مسعود کیمیایی : «آقای اصغر فرهادی عزیزم، روزگار ما با شما جان می گیرد، جان که خاموش نمی شود. از قلبم شما را تحسین می کنم، سفرها سخت هستند اما سفر دانستگی و رویا وسایل خودش را می خواهد.»

همه به فرهادی تبریک گفتند

*عادل فردوسی پور : «جا دارد حالا که دارم از بهترین های فوتبال حرف می زنم، موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در کسب جایزه مهم گلدن گلوب را به همه اهالی سینما تبریک بگویم.» این تبریک روی آنتن زنده صداوسیما به فردوسی پور محدود نماند و دوشنبه شب مجری برنامه «رادیو هفت» شبکه آموزش هم در پایان برنامه، فیلم فرهادی را یک جدایی خوشایند خواند.

همه به فرهادی تبریک گفتند

*مسعود رایگان، رویا تیموریان، امید روحانی، پگاه آهنگرانی : گروه های بازیگری و اجرای نمایش «شرق شرق است» هم موفقیت فرهادی را تبریک گفتند و اجرای نمایش «کمی بالاتر» هم به فرهادی تقدیم شد.

همه به فرهادی تبریک گفتند

*بهرام رادان : از زمانیکه باهم آشنا شدیم و بارها و بارها رویاهامون رو مرور کردیم، بیشتر از یازده سال می گذره و بالاخره تو بهش رسیدی. در لحظه ای که ثبت شـد در تاریخ این مرز و بوم و من بغض کـردم از خوشحالی.

ایمان دارم که شایستگیت خیلی بیشتر از اینه و یقین دارم از این بالاتر خواهی رفت. از فرهادی عزیز تشکر کن، به خاطر اینکه دل این همه آدم رو شاد کرد و چقدر سخته شاد کردن دل این جماعت تو این روزگار لعنتی.

شاد باشید و موفق، تا همیشه... تا ابد ... آمین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zahra

      منم از صمیم قلبم به فرهادی تبریک می گم .

    • سوسن

      ایرانی هرکجای دنیا که بود از شنیدن این خبر خوشحال شد .به تمام عوامل تولید این فیلم زیبا تبریک میگم وازآقای فرهادی بخاطرمطرح کردن صلح طلبی مردم ایران تشکر میکنم.این جایزه مبارک همه اهل هنر وملت ایران باشد.

    • حسين ناصري

      همه عاشقان واقعي ايران زمين از اين افتخاري كه نصيب سينماي ايران شده احساس غرورميكنند ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج