adexo3
۱۷۶۰۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمهیدات ویژه برج میلاد برای فیلم فجر

مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: برج میلاد تهران برای میزبانی از خبرنگاران، منتقدان و هنرمندان در ایام جشنواره بین المللی فیلم فجر تمامی تدابیر لازم را برای ارائه خدمات بهتر در بحث IT و همچنین سیستم صوت و صدا در نظر گرفته است.

ایسنا: فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: در سال گذشته به رغم افزایش پهنای باند اینترنت برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از پایین بودن سرعت اینترنت در مرکز همایش‌ها انتقاد داشتند که امسال با در نظرگرفتن تمامی این موارد، پهنای باند اینترنت لابی و سالن مرکز همایش برج میلاد تهران تا سقف ۱۰۰ مگابیت افزایش یافته است. این در حالی است که در بیشترین میزان مصرف اینترنت که مربوط به روز افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود، سقف استفاده به ۷۰ MB رسید و حجم اینترنت استفاده شده به سقف افزایش داده شده نرسید.

وی افزود: یکی دیگر از امکانات در نظر گرفته شده برای اصحاب رسانه نصب اکسس پوینت‌های حرفه‌ای با در نظر گرفتن حفظ استانداردهای زیست محیطی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران است. با نصب این اکسس پوینت‌ها امکان اتصال همزمان ۵۰۰ کاربر به اینترنت با سرعت بالا وجود دارد و با زیرساخت‌های پیش بینی شده امکان ارائه اینترنت ۲ MB روی هر تبلت، موبایل یا لب تاپ وجود دارد.

به گفته هوشیار پارسیان، برج میلاد تهران وظیفه ذاتی خود می‌داند که در راستای برگزاری مهمترین رویداد سینمایی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران همانند سالهای گذشته نهایت همکاری را با مسئولان و اهالی رسانه و هنرمندان داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج